Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivot joululahjaksi?

Vierailija
19.11.2020 |

Luettele millaisia joululahjoja toivot. Ei siis mitä uskot saavasi vaan mitä haluaisit oikeasti? Kerro myös jotain itsestäsi esim ikä, sukupuoli, elämäntilanne tms.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju, muutaman vuoden takaa jo mutta nämä asiat ei vanhene. 

Toinen lapsistani ei tule toimeen nykyisen puolisoni kanssa, enkä usko että tilanne muuttuu. Toivon jotain sellaista ratkaisua, että toisella paikkakunnalla asuva lapsi voisi kuitenkin tulla minua tapaamaan ja voisin viettää aikaa hänen kanssaan. Joku vakkari hotelli? Airbnb? Halpa yksiö tätä varten (vain saduissa). Käyn välillä itse hänen luonaan kyllä.

Entäs aineellinen puoli? Punainen Range Rover. Kesämökille joku haltiakummi joka taikoo sen sellaiseksi että lämpö pysyy talvellakin. Kaunis silkkinen kaulahuivi. Neulepusero. Elolliset-kirja. Hyvän ja luotettavan remonttimiehen yhteystiedot (tämäkin lienee vain-saduissa-osastoa).?

Mietin tässä että miksi toivon punaista luksusmaaaturia. Jos minulla olisi sellainen en työni takia oikein kehtaisi ajaa sillä ja lisäksi se on kaupungissa erittäin epäkäytännöllinen. Mutta silti niitä tulee katseltua liikenteessä. 

Vielä lahjatoiveena uusi käsilaukku, en vielä tiedä minkälainen. Kuitenkin isompaa mallia ja vetoketjulla. 

Vierailija
82/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan joka joulu itsellini joululahjan. Milloin se on kirja, milloin elämys kuten esim. teatteri tms. Tänä vuonna on elämys. Konvehtirasian tai pari ostan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tulevissa tutkimuksissa ei todeta syöpää. Pelottaa ihan kamalasti 😭

Vierailija
84/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tulevissa tutkimuksissa ei todeta syöpää. Pelottaa ihan kamalasti 😭

Toivotaan parasta. Hyvää joulua sinulle. 

Vierailija
85/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten toiveet kiinnostaa, pohdin juuri että mitä antaisin 50+ miehelle? Tuntuu että kaikki harrastusvempeleet on sellaisia että hänen pitäisi saada itse valita. 

Vierailija
86/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa. Oikeasti. 

Vierailija
87/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisvahakynttilöitä, jotain herkälle iholle sopivaa saippuaa, lahjakortin kirjakauppaan, elokuvalippuja, villasukkia

Vierailija
88/99 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkallista lomaa. Niin tiukka talous ettei ole varaa ottaa palkatonta. 

Vierailija
89/99 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä ketjua ja haastan jokaisen hommaamaan itse itselleen jotain sellaista mitä oikeasti haluaa. 

Vierailija
90/99 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paketista paljastuisi oikea poikaystävä, se olis aika jees koska en kerkii treffailla :D Mitään materiaa en kaipaa. Sen mitä haluan, voin ostaa myös itse. N32

Vierailija
91/99 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Yllättävän hankalaa. Ikkunoiden pesu lahjakortin ainakin ja se että löytäisin luotettavan remppafirman mökkipaikkakunnalta. Uusi työ läheltä kotia, sellainen jossa ollaan tiiminä työpaikalla eikä etänä ja itse saisin jäädä pois esimiestehtävistä. Se että merkkikorjaamo löytäisi ja korjaisi autostani ärsyttävän pikkuvian. Pitää vissiin vaihtaa korjaamoa kun ei onnistu. Autoa en halua vaihtaa. 

Pikkujouluristeily Tukholmaan Svensk Tennin näyttelyyn, hyvässä seurassa. Tukihenkilö kännykän vaihtoon (liian hankala operaatio, siksi sitä pitkittää vaikka oikeasti pitäisi jo vaihtaa). 

Nainen, 55+, johtavassa asemassa. 

Vierailija
92/99 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju, muutaman vuoden takaa jo mutta nämä asiat ei vanhene. 

Toinen lapsistani ei tule toimeen nykyisen puolisoni kanssa, enkä usko että tilanne muuttuu. Toivon jotain sellaista ratkaisua, että toisella paikkakunnalla asuva lapsi voisi kuitenkin tulla minua tapaamaan ja voisin viettää aikaa hänen kanssaan. Joku vakkari hotelli? Airbnb? Halpa yksiö tätä varten (vain saduissa). Käyn välillä itse hänen luonaan kyllä.

Entäs aineellinen puoli? Punainen Range Rover. Kesämökille joku haltiakummi joka taikoo sen sellaiseksi että lämpö pysyy talvellakin. Kaunis silkkinen kaulahuivi. Neulepusero. Elolliset-kirja. Hyvän ja luotettavan remonttimiehen yhteystiedot (tämäkin lienee vain-saduissa-osastoa).?

Mietin tässä että miksi toivon punaista luksusmaaaturia. Jos minulla olisi sellainen en työni takia oikein kehtaisi ajaa sillä ja lisäksi se on kaupungissa erittäin epäkäytännöllinen. Mutta silti niitä tulee kats

Tämä on ihana.

Vierailija
93/99 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Yllättävän hankalaa. Ikkunoiden pesu lahjakortin ainakin ja se että löytäisin luotettavan remppafirman mökkipaikkakunnalta. Uusi työ läheltä kotia, sellainen jossa ollaan tiiminä työpaikalla eikä etänä ja itse saisin jäädä pois esimiestehtävistä. Se että merkkikorjaamo löytäisi ja korjaisi autostani ärsyttävän pikkuvian. Pitää vissiin vaihtaa korjaamoa kun ei onnistu. Autoa en halua vaihtaa. 

Pikkujouluristeily Tukholmaan Svensk Tennin näyttelyyn, hyvässä seurassa. Tukihenkilö kännykän vaihtoon (liian hankala operaatio, siksi sitä pitkittää vaikka oikeasti pitäisi jo vaihtaa). 

Nainen, 55+, johtavassa asemassa. 

Sorry ot, mutta eihän kännykän vaihto ole nykyään temppu eikä mikään. Kännykkä ohjaa koko ajan itse eteenpäin.  

Vierailija
94/99 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkihommat siinä menee sekaisin.

Vierailija
95/99 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin arvostusta ja yhdessä tekemistä mutta ei miestä kiinnosta. 

Vierailija
96/99 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaan ostaa muutaman parhaista lahjatoiveista vaimolle ja tyttärelle. Jouluostokset eivät todellakaan ole mun juttu.

M49

Tämä mies voisi viedä vaimon ja tyttären ostoksille, eri päivinä. Autolla keskustaan, hyvä lounas ja mukavaa jutustelua, sitten annat maksimibudjetin ja jäät vaikka itse kahvikupin ääreen tunniksi/kahdeksi tai voit samalla ostaa itsellesikin jotain. Kun sopivat ostokset ovat löytyneet käyt maksamassa ne ja pyydät paketoimaan valmiiksi. Lopuksi vielä leivoskahvit tai jäätelöt ja sitten kotiin. Tämä onnistuu varmasti.

Vierailija
97/99 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas reissu keväthangille hyvässä seurassa. Juna + auto, hyvä majoitus, opastetut hiihtoretket johon sisältyy varusteet. Kylpylää, hierontaa, puolihoito ja iltaisin paremmat ravintolat. Yökerhoista en välitä enkä etsi vipinää vaan ulkoilua, kuntoilua, hemmottelua. 

Nainen yli 40.

Vierailija
98/99 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet toivo mitään?

Vierailija
99/99 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitteen säätimen autoon ettei tarvi kokoajan laturissa pitää toivoo eläkemuori

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme