Mitä toivot joululahjaksi?
Luettele millaisia joululahjoja toivot. Ei siis mitä uskot saavasi vaan mitä haluaisit oikeasti? Kerro myös jotain itsestäsi esim ikä, sukupuoli, elämäntilanne tms.
Kommentit (99)
Autonkuljettajan ja kokin. Varsinkin näin pimeään aikaan ei innosta lähteä ajelemaan pitkää matkaa autolla, enkä ole mikään ruuanlaittoihminen. Mutta olen köyhä ja kipee, joten pakko tehdä nuo asiat ihan itse.
Muuten en ole toivonut oikeastaan mitään sitten teini-iän. N39
Auton, kunnolliset kauniit ja liukkailla pitävät talvikengät, kunnollisen ajattoman villakangastakin, pyjaman, collegehousuja ja uuden tyynyn.
Noi on ihan utopistisia toiveita, paitsi pyjama ja collegehousut.
Perheellinen (mies ja 17v teini) nainen 46v
Pitkän lämpimän halauksen eräältä tietyltä naiselta.
Tark.nro 555
I`m dreaming of a white christmas....
Saunatakin. Ja suklaata. Me rakennettiin kesällä ulkosauna ja en ole vieläkään saanut aikaseksi ostaa saunatakkia. Halvin kelpaa.
Seitsämän oikein lottokupongin tai edes reseptin lääkekannabikselle.
Toivoisin, että lapset saisivat mieluisia lahjoja. Jos on "pakko" itselle toivoa jotain, niin blenderi olisi kiva.
Perheellinen töissäkäyvä N31
Nätit yli polven ulottuvat villasukat ja hyvää suklaata
Sellaisen 4,5 kg Tobleronen. Maksaa 90 EUR.
😋😋😋
Vierailija kirjoitti:
Saunatakin. Ja suklaata. Me rakennettiin kesällä ulkosauna ja en ole vieläkään saanut aikaseksi ostaa saunatakkia. Halvin kelpaa.
Nakunako olet kekkaloinut ulkona tähän asti?
Huolettoman joulun.
Mitään aineellista en itselleni osaa toivoa.
Teinit jos olisivat kouluunsa ja lahjoihinsa tyytyväisiä ja saisivat vatsansa täyteen, niin onnellinen olisin.
T: yh-äiti kolmelle teinille matalapalkka-alalta, jolla terveysmurheita ja siksi epävarmuutta tulevasta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoja ja suklaata, ehkä myös uuden pyjaman tai kylpytakin.
Mulle kans kirjoja ja suklaata 😄
Haluaisin mistelinoksan alle pussaamaan.
En mitään. Tavaraa on jo ihan tarpeeksi ja konvehteja yms. voin ostaa itse.
Sinkkunainen 37v
Pirkko Saisi on uusimman kirjan ja sähköhammasharjat koko perheelle. Tähän on tultu :) Itse ostan itselleni ehkä uuden hajuveden. Juuri mitään en kyllä tarvitse.
S-ryhmän lahjakortti. S, siksi että se on lähempänä kuin K-ryhmän kaupat.
t. Köyhä opiskelija 22v
Haluaisin olla rakastettu. Absurdi haave, niin enpä toivo sitten julkisesti mitään.