Mitä toivot joululahjaksi?
Luettele millaisia joululahjoja toivot. Ei siis mitä uskot saavasi vaan mitä haluaisit oikeasti? Kerro myös jotain itsestäsi esim ikä, sukupuoli, elämäntilanne tms.
Kommentit (99)
Saisin tyttöystävän (ensimmäisen kerran).
Haluaisin jonkun nätin kaulahuivin ja jotain ihanaa vartalovoidetta ja saippuaa. Erikoiskahvit, pullo hyvää viiniä tai suklaa kelpaisivat myös todella hyvin.
N18, opiskelija
Kiltin miehen miesystäväkseni.
-kiltti nainen 27v
Normaalit tissit.
T. Tubulaariset tissit omaava nainen
Toivon kosmetiikkaa, maalaustarvikkeita, kirjoja ja herkkuja. N 43 töissä, mies ja kaksi teiniä kotona.
https://images.app.goo.gl/PA8KT332PiU8awoG9
Oliver Phelpsin / George Weasleyn näköisen kiltin miesystävän..
N26
Kirjoja ja suklaata, ehkä myös uuden pyjaman tai kylpytakin.
Suklaata, kirjan ja valkean joulun! N 50, naimisissa, ei lapsia.
Sony A7 iii mutta se on ihan utopistinen toive. Niin kallis vehje.
Lupaan ostaa muutaman parhaista lahjatoiveista vaimolle ja tyttärelle. Jouluostokset eivät todellakaan ole mun juttu.
M49
hmmm-hmmm... anustappisarjan...
😁
Mulla on tällä hetkellä käynnissä 6000e maksava hampaiden invisalign-oikomishoito, joten toivon lahjaksi rahaa "hammastililleni". :)
Jotain Harry Potter aiheista :)
Potter-fani N26
Jonkun hyvän kirjan, kauniita astioita, uudet kauniit lakanat, hyvää suklaata, talvitakin..
Olen alle 40v perheenäiti kotona.
Jos löytyisi joku kiva poikaystävä niin ois jees.
M22
Prisman lahjakortti. Sille on aina käyttöä. Voi ostaa jotain todella tarpeellista vaikka ruokaakin.
Hauska ketju. Toivon neulepuseroa, kirjoja, konvehteja ja ehkä jotain likööriä. Vielä jos saisi toivoa jotain isompaa niin kunnollinen laiskanlinna nojatuoli ja rahi. Olen nainen, keski-ikäinen ja aika uuvuksissa töistä ja perhevelvotteista.