Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on ollut karmein naapurisi?

Vierailija
19.11.2020 |

Naapuriini muutti pari kuukautta sitten alkoholistipariskunta. Ovat varmaan siinä 50-60 v ja aivan pultsarin näköisiä. Hyvin harvoin kuitenkin heidät olen nähnyt, koska eivät liiku päivisin. Kuullut sen sijaan olen. En heidän ryyppäämisestään tietenkään vähääkään välittäisi, jos he tekisivät sen hiljaa omissa oloissaan. Sen sijaan he myökkäävät ja huutavat kaiken sanomansa. He pitävät musiikkia täydellä teholla, kutsuvat muita juoppokavereita kylään ja laulavat kuorossa öriseviä kännilauluja.
Viikonloppuna ja päivälläkin ärsyttäisi kuunnella juoppojen örinää, mutta he aloittavatkin jokaviikkoiset juhlansa keskiviikkona ja päättävät maanantain välisenä yönä. Tiistai on yleensä ollut taukoa. Huuto alkaa noin kello 10 aikaan illalla.
Naapurit käyvät aina välillä heille asiasta huomauttamasta. Käynnin jälkeen vaimo alkaa ulista kuin palosireeni "ViiiiiiTtuuuuUUUuuuuuuuuuuuUUUUUUUU ViiiiiiTtuuuuUUUuuuuuuuuuuuUUUUUUUU ViiiiiiTtuuuuUUUuuuuuuuuuuuUUUUUUUU"
Toissayönä heräsin tähän ulinakuoroon kolmelta aamuyöllä. Katsoin ikkunasta ja nainen seisoi alusvaatteisillaan pihalla kädet ojossa ja ulisi v'ttua taivaisiin kuin palosireeni. H-U-L-L-U-J-A. Nainen saa siis tällaisen kohtauksen, jos joku käskee heidän olla hiljaa.
Heistä on jo ehditty valittaa asunnon omistajalle useamman kerran. Asunnon omistaja vain on ilmeisesi naisen tytär.
Onneksi olen muuttamassa pois ensi viikolla muutenkin. Toivottavasti talon muut asukkaat saavat heidät häädettyä jotenkin. Mietin tässä, että minulla on ollut varsin hyvä tuuri naapureiden kanssa, sillä tätä ennen ei minulla ole ärsyttäviä naapureita ollut ollenkaan.
Olisi hauska lukea muiden kauhutarinoita naapureista. Minkälainen on siis ollut sinun hirvein naapurisi?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhainen vanhempi täti joka kuvitteli että muut talon asukkaat pitivät häntä tahallaan hereillä kaikki yöt. Todellisuudessa muut nukuttiin yöt ja tämä täti harhoissaan soitteli milloin kenenkin ovikelloa keskellä yötä, herättäen ja väittäen että kuulee meteliä. Kaikki muut asukkaat olivat työssäkäyviä ihmisiä jotka todellakin menivät varsinkin arkena ihan normaaliin aikaan nukkumaan eivätkä metelöineet. Itse en ikinä kuullut mitään metelöintiä. Kyseessä oli pieni 7 asunnon taloyhtiö. 

Nainen väitti kuulevansa miehen ääniä ja miehen metelöintiä käytännössä joka yö ja keskellä yötä. Kun vähän tarkemmin kerran kyselin niin kävi lopulta ilmi että oli kahdesta edellisestä asunnostaan muuttanut pois juuri samasta syystä ja nyt taas meidän yhtiössä häiritsi muita asukkaita herättelemällä kaikki öisin ja vaatimalla nukkumassa olleita asukkaita lopettamaan metelöinnin! Ei tullut tälle tädille tai läheisilleen kertaakaan mieleen, että yhdistävä tekijä noissa kaikissa tapauksissa oli tämän tädin oma vainoharhaisuus. Onneksi muutti sitten nopeasti pois kun ei saanut sitä haluaamasa rauhaa. Nyt on varmaan jonkun toisen taloyhtiön asukkaiden riesana. 

Vierailija
62/63 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

~25v pinkkihiuksinen maailman vanhimman ammatin harjoittaja, jolla on mt-ongelmia ja joka on huumeiden sekakäyttäjä. MT-ongelmista tiedän, koska kyseinen ämmä niistä minulle sönkötti rappukäytävässä pitkään ja hartaasti, urasta tiedän sekä tutun poliisin että pienen internet-haun perusteella, huumeita ja viinaa olen nähnyt ihan itse ja taas tämä tuttu poliisi on varoitellut aiheesta.

Sekoilua ja todella kovaäänistä möykkäämistä jatkuvasti satunnaisiin vuorokaudenaikoihin, sekä asiakkaita (lähinnä vanhoja suomalaisgubbeja) että diilereitä (lähinnä nuoria lähi-itäläisiä) ramppaa jatkuvasti rapussa ja välillä ahdistelevat muita asukkaitakin/soittelevat ovikelloja yms, nainen itse sekoilee aina välillä jossakin ja hilluu rappukäytävässäkin välillä sekaisin kuin seinäkello, välillä on hajotettu ties mitä (yritti mm. murtautua omaan kämppäänsä kun oli hukannut avaimet ja ovi & sen pielet olivat aika pahassa kunnossa). Aivan infernaalinen riesa kaiken kaikkiaan.

Onneksi tämä on ilmeisesti saanut häädön nyt kesän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

~25v pinkkihiuksinen maailman vanhimman ammatin harjoittaja, jolla on mt-ongelmia ja joka on huumeiden sekakäyttäjä. MT-ongelmista tiedän, koska kyseinen ämmä niistä minulle sönkötti rappukäytävässä pitkään ja hartaasti, urasta tiedän sekä tutun poliisin että pienen internet-haun perusteella, huumeita ja viinaa olen nähnyt ihan itse ja taas tämä tuttu poliisi on varoitellut aiheesta.

Sekoilua ja todella kovaäänistä möykkäämistä jatkuvasti satunnaisiin vuorokaudenaikoihin, sekä asiakkaita (lähinnä vanhoja suomalaisgubbeja) että diilereitä (lähinnä nuoria lähi-itäläisiä) ramppaa jatkuvasti rapussa ja välillä ahdistelevat muita asukkaitakin/soittelevat ovikelloja yms, nainen itse sekoilee aina välillä jossakin ja hilluu rappukäytävässäkin välillä sekaisin kuin seinäkello, välillä on hajotettu ties mitä (yritti mm. murtautua omaan kämppäänsä kun oli hukannut avaimet ja ovi & sen pielet olivat aika pahassa kunnossa). Aivan infernaalinen riesa kaiken kaikkiaan.

Onneksi tämä on ilmeisesti saanut häädön nyt kesän aikana.

Itse asiassa samaisessa sijoituskämpässä asunut edellinen asukas oli aika helmi myöskin. Sliipattu, synkännäköinen irakilainen mies, joka huusi jatkuvasti joko itsekseen tai puhelimessa ja ilmeisesti sai aivan käsittämättömiä kilareita näiden keskusteluiden aikana/jälkeen, niin että rytke vaan kuului kun ilmeisesti huonekalut ja astiat lentelivät. Valitin tästä samaiselle poliisille joka tuosta pirih*orastakin varoitteli, ja hän kertoi että kyseessä oli joku keskitason huumekauppiaana tunnettu tyyppi joka kriminaalihuollon kautta oli kyseisen kämpän saanut. Siellä myös ramppasi koko ajan näitä muita lähi-itäläisiä, mutta koskaan en nähnyt häntä mitenkään kännissä tai huumeessa, ainoastaan synkeänä mulkoilemassa ja töykeästi päin kävelemässä jos joskus satuttiin vaikka rapussa vastatusten. Puistattava tyyppi kaikenkaikkiaan, sai häädön reilun vuoden asumisen jälkeen mikä kertoo kaiken tarpeellisen siitä miten häiritsevä naapuri hän oli. Jopa tämä nykyinen narkkihoe on asunut tuossa reilun kaksi vuotta.

Joo-o, jos joskus pääsen naamakkain tuon kämpän omistajan kanssa, saatan antaa kyllä hieman suorasukaista palautetta näistä unelmavuokralaisista. (Kaupungin kautta vuokraa, varmat massit itselle ja lähes varmat häirikkönaapurit muille asukkaille.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi