Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on ollut karmein naapurisi?

Vierailija
19.11.2020 |

Naapuriini muutti pari kuukautta sitten alkoholistipariskunta. Ovat varmaan siinä 50-60 v ja aivan pultsarin näköisiä. Hyvin harvoin kuitenkin heidät olen nähnyt, koska eivät liiku päivisin. Kuullut sen sijaan olen. En heidän ryyppäämisestään tietenkään vähääkään välittäisi, jos he tekisivät sen hiljaa omissa oloissaan. Sen sijaan he myökkäävät ja huutavat kaiken sanomansa. He pitävät musiikkia täydellä teholla, kutsuvat muita juoppokavereita kylään ja laulavat kuorossa öriseviä kännilauluja.
Viikonloppuna ja päivälläkin ärsyttäisi kuunnella juoppojen örinää, mutta he aloittavatkin jokaviikkoiset juhlansa keskiviikkona ja päättävät maanantain välisenä yönä. Tiistai on yleensä ollut taukoa. Huuto alkaa noin kello 10 aikaan illalla.
Naapurit käyvät aina välillä heille asiasta huomauttamasta. Käynnin jälkeen vaimo alkaa ulista kuin palosireeni "ViiiiiiTtuuuuUUUuuuuuuuuuuuUUUUUUUU ViiiiiiTtuuuuUUUuuuuuuuuuuuUUUUUUUU ViiiiiiTtuuuuUUUuuuuuuuuuuuUUUUUUUU"
Toissayönä heräsin tähän ulinakuoroon kolmelta aamuyöllä. Katsoin ikkunasta ja nainen seisoi alusvaatteisillaan pihalla kädet ojossa ja ulisi v'ttua taivaisiin kuin palosireeni. H-U-L-L-U-J-A. Nainen saa siis tällaisen kohtauksen, jos joku käskee heidän olla hiljaa.
Heistä on jo ehditty valittaa asunnon omistajalle useamman kerran. Asunnon omistaja vain on ilmeisesi naisen tytär.
Onneksi olen muuttamassa pois ensi viikolla muutenkin. Toivottavasti talon muut asukkaat saavat heidät häädettyä jotenkin. Mietin tässä, että minulla on ollut varsin hyvä tuuri naapureiden kanssa, sillä tätä ennen ei minulla ole ärsyttäviä naapureita ollut ollenkaan.
Olisi hauska lukea muiden kauhutarinoita naapureista. Minkälainen on siis ollut sinun hirvein naapurisi?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea hiuksinen ja silmäinen pitkä ruma poika

Vierailija
2/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilaiskaksikko joka eli erittäin äänekkäästi klo 16-06 välisenä aikana. En enää onneksi asu siinä talossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat bileet ja perheväkivalta. Siihen liittyvät poliisien vierailut yms. Muutin pois

Vierailija
4/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisti väsäsi juhannuskokon olohuoneeseensa.

Hejsan hopsan falleralleraa. Onneksi ei koko kerrostalo palanut.

Vierailija
5/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkivä mies, ovia paiskova huutava nainen, rääkyvä taapero sekä kaksi ulisevaa/räkyttävää koiraa. Tämä iloinen kombo muutti hiljattain jonnekin muualle häiriköimään. Mikä rauha!

Vierailija
6/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olessani opiskelija asui naapurissani karsea mummo.  Hän oli aina silmä kiinni ovisilmässä, kun joku meni ohi ja huuteli ohikulkijoille postiluukusta. Hän oli päätellyt, että koska olen nuori, niin ryyppään ja juhlin paljon. Olin oikeasti hiljainen ja ujo tyttö, enkä koskaan käynyt edes opiskelijabileissä. Aina kun kävelin mummon asunnon ohi niin sieltä kuului naukuva ääni; "Tyttö älä sitten tuo niitä miehiä taas tänne! Täällä ei hyväksytä ainaista ryyppäämistä. Kuulin, että miehiä siellä taas oli kylässä yöllä. Oletko jo raskaana? Sinun pitäisi tulla uskoon." tai muuta vastaavaa. 

Vierailija
7/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naapuri lähetteli kiukkuisia lappuja sähkörumpujen soitosta, illalla suihkussa käymisestä ja vessan vetämisestä öisin. Oli kuulemma laittanut ylös kaikki päivämäärät ja kellonajat jolloin häiriköintiä tapahtui ja uhkasi ilmoittaa ne isännöitsijälle. Huusi mm. kaikuvien putkien kautta minulle suihkuun että "nyt se suihku kiinni!!!" Tämä on tietenkin ikuisuuskeskustelu sinänsä, tämä myöhään illalla suihkuttelu.. En minä siellä kuitenkaan koskaan mitenkään kauan ollut. Kerran tämä samainen naapuri tuli meille sisälle asti räyhäämään, ja lähti niin ikään raamit kaulassa kun kysyin, että onko hän se sama nainen joka päivittäin huutaa. Sama henkilö; huusi ja tappeli siis oikeasti kovaan ääneen päivittäin lapsensa kanssa. Se jos mikä on minusta häiritsevää.

Vierailija
8/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin napero ja naapuri oli tosi vattumainen kaikille naapureilleen (Aikuinen mies). Ulko ovi oli jäänyt kerran auki ja itse olin yksin kotona ja tämä naapuri vain tuli sisään luvatta. Naperona en edes tajunnut tilanteen vakavuutta. Saatoin itse varmaan jättää oven auki silloin koulusta kotiin päästyäni. Vanhempani sai kyllä myöhemmin tietää asiasta.

Vierailija
9/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole karsea naapuri, ehkä enemminkin vain outo. Naapurissa asui mies, joka kuulemma halusi olla tai luuli olevansa pöllö. En tiedä oliko oikeasti jotenkin mieleltänsä sairas, ihaili pöllöjä kovasti tai piruili. Hän siis kertoi minulle olleensa pöllö edellisessä elämässä ja siitä kuulemma vuotaa yli vaikutteita hänen nykyiseen elämäänsä.  Ei häirinnyt minua kuin yhden kerran. Yöllä kuulin ikkunan takaa huhuilua ja mies istui puussa ikkunani lähellä. Tietääkseni vain yhden kerran teki tämän. Hyvin mahdollista, että tämä oli joku ihme pila. 

Vierailija
10/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailee ja pelottelee kun sattuu kohtaamaan rappukäytävässä, saattaa lähteä jopa perään sättimään, kerrankin kääntyi ulko-ovella takaisin ja piti kiinni hissinovesta, säksättää tyyliin että sä kyllä kohta juokset ja lähdet täältä. Täysin mitään pelkäämätön tyyppi, vanha ukko jo. Olen sanonut soittavani poliisit, tiedä sitten millätavoin räjähdän.  

Vierailija
11/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha lehmä joka vaan söi, ulvoi, märehti, kusi ja paskoi.

Kuvailit juuri itsesi, palstamamma!

Vierailija
12/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu koulutettu nainen jolla oli kai joku paha poika -fetissi. Miesystäviään sai todella pelätä.

Vierailija
13/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikansa opiskelijakämpässä majaileva narkkariäiti. 

Vierailija
14/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha lehmä joka vaan söi, ulvoi, märehti, kusi ja paskoi.

Asuitko navetassa?

Vierailija
15/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva R. jota kaikki talon lapset pelkäsivät. Iäkäs, aina mustissa vaatteissa ja muistutti meistä noita-akkaa. Hän oli bakterrikammoinen ja heitti kourakaupalla suolaa lasten päälle, jos oltiin hänen mielestään liian lähellä. Viskoi suolaa myös kaupan rappusille ennen kuin uskalsi sisään kaupaan.

Vierailija
16/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva R. jota kaikki talon lapset pelkäsivät. Iäkäs, aina mustissa vaatteissa ja muistutti meistä noita-akkaa. Hän oli bakterrikammoinen ja heitti kourakaupalla suolaa lasten päälle, jos oltiin hänen mielestään liian lähellä. Viskoi suolaa myös kaupan rappusille ennen kuin uskalsi sisään kaupaan.

Suolaa xD Tulee mieleen Supernatural TV-sarja. Ehkä pelotteli kummituksia pois. 

Vierailija
17/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puolimanne" 60-v oikeasti vähän hidasälyinen rouvashenkilö, jolla ei ollut mitään käytöstapoja, huutelijarääväsuu pahimmasta päästä.

Dildoili useasti keskellä kirkasta päivää rivarinsa takapihalla eikä naapurit voineet erehtyä mitä oli meneillään. Taloyhtiön yhteisomaisuus löytyi aina hänen hallustaan kun ei jaksanut palauttaa siimatrimmeriä/oksasaksia/sahaa tms, 30 m olisi joutunut kävellä varastolle...

Vierailija
18/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lintu keväällä, kun matkasin töihin päin ja tuli aivan niskaan kiinni.

En keksi muuta syytä, kuin sen että pesä on jossain lähellä eli aivan selvä naapuri kyseessä.

Vierailija
19/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku narkkisjätkä. Musat soi niin että koko kortteli tärisi, järkky huuto ja kiljuminen koko ajan. Ties mitä sakkia ramppas jatkuvasti ja poliisit useampana yönä. Joskus oli lentänyt sohvakin parvekkeen ikkunasta pihalle. Talossa oli vastauusittu hissi spreijattu täyteen tägejä, lattialaattoja revitty irti, saunasta kiuas kaadettu ja häkkikomeroihin murtauduttu. Ihana tyyppi! Ilmeisesti kaupunki oli kustantanut kämpän hänelle ihmisten ilmoilta. Ihan liian kauan kesti ennen kun se saatiin sieltä kannettua lopullisesti ulos.

Vierailija
20/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri jonka pikkurakit räksytti taukoamatta heti kun astuivat ovesta ulos, ämmä ei edes yrittänyt puuttua siihen. Ja olen itsekin koiraihminen. Sama ämmä KEHUSKELI, kun oli saanut useammalle lähikaupan myyjälle potkut. 😳😳 Levitteli myös ahkeraan juoruja muista talon asukkaista ja heidän kodeistaan kun oli hallituksen jäsenenä päässyt toisten asuntoihin. Tässä on paljon muutakin, mutta menee vähän turhan tunnistettavaksi jos asianomaisen talon asukkaita sattuu lukemaan. Terkkuja vaan länsimäkeen, olet niin valkoroskaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän