Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
101/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hometalossa asuvan haistaa jo kaukaa.

Mullakin tuli mieleen, että hometalossa asuu jos haju on perunakellarimainen. Tarttuu vaatteisiin ja oikeastaan kaikkeen se haju. Välillä voi haista huomaamattomammin.

Tyhjillään olleet talot haisevat usein tunkkaiselta, vaikka eivät olisi homehtuneita.

Kyllä, mutta se "raskas ilma" lähtee heti pois kun tuulettaa.

Vierailija
102/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän syystä minä en koskaan haista ihmisten ominaishajua, vaikka haistan kaikki muut hajut mielestäni ihan normaalisti?

En kyllä haluaisikaan mitään ominaishajuja haistella, ajatus tuntuu lähinnä inhottavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois Kalevauvalle biisin aihetta :D

Vierailija
104/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä havaittavissa jotain hormonaalisia oireita kuten aknea tms.? Ongelmat hormonitasapainossa saattaa aiheuttaa pahaa hajua. Luulen myös että vaikka yrittäisit totutella hajuun, niin alkuhuuman poistuttua se alkaa häiritsemään sinua liikaa. Luonnon keino kertoa että hän on luultavasti epäsopiva mies sinulle. Haju kertoo myös terveysongelmista, eikä kenessäkään terveessä ihmisessä ole kuvailemiasi hajuja jatkuvasti, ellei ne sitten johdu juurikin hometalosta tms. Mutta en kuvailisi homeen hajua viemäriksi, ja kai nyt kaikki tietää millainen hometalon haju on?

Vierailija
105/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex miehessä oli kans semmonen ominaishaju mistä en ikinä pitänyt. Nykyinen mieheni tuoksuu niin ihanalta aina, voisin vaan haistella sitä ihan jatkuvasti. Eli sillä hajulla tai tuoksulla on suuri merkitys.

Vierailija
106/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut, että hyvä tuoksu tulee useammin feromoneista ja epämiellyttävä stressistä tai elämäntavoista. Epämiellyttävä haju siis viestii huonosta terveydentilasta joko fyysisesti tai psyykkisesti.

Miehessä voi olla myös sekoitus hyvää tuoksua ja huonoa tuoksua, joten kaikki ei ole vain feromoneja. On luonnollista vetovoimaa, mutta silti sairaudet, psyykkinen tila tai huonot elämäntavat haisevat hyvien feromonien alta.

Vierailija
107/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat sillä on housussa tai sit se piereskelee äänettömiä pieruja.

Jos ryppynarun lihas on löystynyt ja tulee jatkuvasti äänettömiä pieruja. Tarkista alushousut, onko ruskeita vauhtiraitoja. Jos, niin. Passita lääkäriin anustutkimuksiin.

Vierailija
108/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti vieraiden jälkeen joudun täystuulettamaan koko asunnon. Ehkä olen liian herkkänenäinen. Ei kiva juttu.

Vierailija
109/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen etsii hajun perusteella geneettisesti sopivaa miestä. Ehkäisypillereiden käyttö saattaa em syystä haitata parinvalintaa. Tuoksu on tärkeä. Oma puoliso tuoksuu paremmalta kuun kukaan muu.

Vierailija
110/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaatteisiin saattaa jäädä pissan haju, itse ei sitä hajua ees huomaa, jos kotona on koira, kissa, joka pissii matolle.

Vierailija
111/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miesystävä, jonka iho tuoksui mun nenään todella hyvältä selästä ja käsivarsien ulkopuolelta. Mutta sitten taas hengitys ja intiimialue sekä tuotokset sieltä oli todella kuvottavia hajuiltaan. Ihan juuri pestyinäkin.

Vierailija
112/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi epämiellyttävää tuoksua aiheuttava tekijä on myös paha stressi: Stressihormonin vaikutus saa hien joskus erittymään tavallista runsaammin, mutta aiheuttaa varsinkin sen, että hien haju muuttuu ällöttäväksi, pilaantumaan alkaneen banaaniin löyhkää muistuttavaksi.

Tämä.

Omasta miehestäni haistan selvästi työpäivän jälkeen, jos on ollut stressaava päivä. Tosin usein stressaavana päivänä ei ehdi syömään kunnolla ja juo normaalia enemmän kahvia. Osa hajusta voi johtua tuostakin.

Vierailija
113/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kemiaa. Mulle on käynyt pari kertaa sinkkuiluaikoina niin, että miehen ominaishaju on ollut mun nenääni ihan sietämätön, eikä kyse ollut huonosta hygieniasta. Ei vaan ole pystynyt jatkamaan suhdetta, vaikka toinen olisi ollut kuinka mukava.

Sen sijaan nykyinen puolisoni tuoksuu aina tosi hyvälle, vaikka olisi hikoillut tai unohtanut käydä suihkussa.

Mistä sen sitten tietää onko kyse hygieniasta vai jostakin muusta? Ei nähdä niin usein että tietäisin peseekö hän hampaita tai peseekö vaatteita liian harvoin tms. Suihkussa hän ainakin käy säännöllisesti.

Ap

Minulle olisi kyllä ihan sama mistä paha haju johtuu, hygienian puutteesta vai kemiasta, pahan hajuisen ihmisen kanssa en voisi olla suhteessa. Oman mieheni ominaistuoksusta tykkään tosi paljon. Naimisissa ollana oltu yli 20 vuotta.

Vierailija
114/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa kuinka vahvasti koiramme haistavat meidät.

Joillain ihmisilläkin on todella herkkä hajuaisti. Se ei varmaan aina ole kivaa.

Niinpä...sääliksi käy ne koirat, joiden omistajat eivät tajua tätä tai välitä vaan käyttävät hajuvesiä ja hajustettuja pesuaineita.

Vierailija
115/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus tapailla myöskin haisevaa miestä. Kämppä, autokin haisi järkyttävälle. Sellaiselle ettei olis tuuletettu vuosiin, hyi hitto.

Oli pakko lopettaa tapailu.

Nykyinen mies tuoksuu uskomattoman hyvältä. Deodorantille, mutta ominaistuoksu aamulla herätessäkin on todella hyvä. Nuuhkin aina niskan takaa miestä... ihan sellainen kisaanpennun tuoksu. ❤

Syön kyllä pillereitä..

Vierailija
116/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielun proput ja huonosti puhdistetut hammasvälit aiheuttavat pahaa hajua

Vierailija
117/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihava? Ne hikoilee ja ihopoimut tulehtuu ja haisee pahalle.

Vierailija
118/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain tutkimuksia siitä, että "pahanhajuisen" kumppanin kanssa tulee geneettisesti huonoja lapsia?

Oma mieheni haisee välillä kummalliselle, mutta olen yhdistänyt sen pääasiassa huonoon ruokavalioon, lääkkeisiin ja vähän rennompaan hygieniakäsitykseen. Valtaosan ajasta en hajua huomaa.

Vierailija
119/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tällainen ystävä. Akateeminen, kolmekymppinen nainen. Esimerkiksi joskus halatessamme olen joutunut pidättelemään hengitystäni, niin voimakas tuo haju on. Hän on luonteeltaan vähän sellainen hippimäisen boheemi ja luulen, että haju johtuu ainakin osittain esim. hiusten/vaatteiden pesemättömyydestä tai esim. siitä, että hiukset pestään kyllä, mutta ei shampoolla.

En ole koskaan sanonut ystävälleni asiasta mitään, mutta joskus olen miettinyt pitäisikö? Koska, jos itse tuoksuisin epämiellyttävälle ja ystävä sanoisi siitä niin varmasti ainakin ensin loukkaantuisin. Toisaalta taas haluaisin tietää mikäli oikeasti haisisin, mutta en asiaa olisi koskaan itse huomannut.

Vierailija
120/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saattaa hikoilla mutta ei haise pahalle eikä ole koskaan käyttänyt deodoranttia. Onneksi valitsin miehen, jolta puuttuu hajua erittävä geeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi