Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
561/936 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuoksu on sellainen joka vetää puoleensa tai päinvastoin. Muistan kun olin työharjoittelussa ja eräästä miehestä lähti niin ihana, sanoinkuvaamaton tuoksu joka veti oudolla tavalla puoleensa vaikka ei hän ollut minun tyyppiäni. Outoja juttuja nämä hormonit...

Kouros?

Vierailija
562/936 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni on se hajun lähde, haisee vain toisilla pahemmalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/936 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisispa pahalle niin sais olla rauhassa

Puliukolta paita ja Menneniä kaulalle. Popsi myös kynsilaukkaa, kaikki eritteet haisee kissanpissalle.

Vierailija
564/936 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No...nytkin kesällä tuli havaittua, että peseytyminen ei välttämättä ole suomimiesten lempiharrasteita. Vaatteiden pesukin taitaa olla hankala rasti joillekin, jotkut eivät edes tajua, että ulkovaatteetkin pitää joskus pestä.

Kaupan kassajonossa mun edellä oli virolaisia raksamiehiä. Ne lemus niin kamalalle hielle ja p a s k alle, meinasi tulla oksennus. Niiden neonväriset työvaatteet oli ihan järkyttävän likaiset! Voisi työnantaja ohjeistaa että työvaatteetkin tulee pestä joskus.

Vierailija
565/936 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haisee tosi hyvältä mutta sen siemenneste ei.. Onko toikin joku geenijuttu?

Vierailija
566/936 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testosteroni on se hajun lähde, haisee vain toisilla pahemmalta. 

Ai kusinen letku?

Vierailija
567/936 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies haisee tosi hyvältä mutta sen siemenneste ei.. Onko toikin joku geenijuttu?

Epäterveellinen ruokavalio.

Vierailija
568/936 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa hällä on reflux-tauti, poistamatonta hammaskiveä, ientulehdus tai sitten vain juuri silloin ollut perushygienia hoitamatta (syystä tai toisesta)

Vierailija
569/936 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulkkis kirjoitti:

Johtuneeko ruokavaliosta? Olin aikoinani Tukholmassa hienossa hotellissa siivoajana ja tiesin aina oven avattuani tuulahduksesta, että asukas on musta. Kyse ei ole puhtaudesta tai sen puutteesta.

Aasialaiset taas sanovat, että valkoiset haisevat ällöttävälle.

Alkkiksen ihon läpi tulee taas sellainen imelä haju, jota ei voi olla haistamatta esim. kaupan kassajonossa.  

Olen valkoinen sälli ja kova juomarikin, mutta justain syystä etenkin thaitytöt ovat lomareissuilla suorastaan hyppineet syliin. On sieltä seuraan tuppautunut kambotzalaista, vietnamilaista, laoslaista, burmalaista ja jopa malesialaista muslimisutturaa. Jos haisisin mielestään pahalle, tuskin niin auliisti olisivat naamaansa karvaiseen perseeseeni työntämässä, vai mitä?

Vierailija
570/936 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä haisi ennen pyykit, koska ripusti ne liian ahtaasti ja paljon pyykkiä kerralla, joten ne eivät koskaan kuivuneet kunnolla, vaan muhivat monta päivää kosteana. Haju lähti, kun pestiin ne pyykkietikalla ja tarpeeksi kuumassa + laitettiin tuuletin kuivaamaan ne paremmin ja ripustettiin väljemmin.

Vierailija
571/936 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska housuissaan, ehkä ?

Vierailija
572/936 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä haisi ennen pyykit, koska ripusti ne liian ahtaasti ja paljon pyykkiä kerralla, joten ne eivät koskaan kuivuneet kunnolla, vaan muhivat monta päivää kosteana. Haju lähti, kun pestiin ne pyykkietikalla ja tarpeeksi kuumassa + laitettiin tuuletin kuivaamaan ne paremmin ja ripustettiin väljemmin.

Teit miehelle naisen työn. :)

Vierailija
573/936 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen huomanut että bussissa ihmiset vaihtavat paikkaa jos olen kauemmin ollut peseytymättä ja vaatteita vaihtamatta. Mielisurkuttelujuttuja vaan kyseessä. Joskus jaksaa tempaista.

Vierailija
574/936 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta ilmeisesti minussa on jokin tuollainen ominaiskemia koska kaikki ihmiset (sukupuolesta riippumatta) on ihan aina karsastaneet ja jos ovat olosuhteiden pakosta joutuneet olemaan enemmän tekemisissä niin "se jokin" minussa on saanut ihmisillä jotenkin karvat pystyyn.

Nuorempana tytöt lähtivät luotani herkästi pois, vaikka kesken tanssin. Vaikka itse olivat luokse tulleet.

Ja äiti kuitenkin huolehti vaatteet ja itse osasin saunareissut tehdä.

Vierailija
575/936 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää köyhien suomalaismiesten haisemista. HOMEELLE.

Ovatko he evakkosukua, jossa hygienian mahdottomuus on piintynyt suvun muistiin? Tai kietoutunut paskamaiseen luonteeseen, sen tekosyyksi.

Saisinko minä tulla julkisiin tiloihin vaikka mätäisiä silakoita hiuksissani, kuten nämä sienten syömät ukot... Tupakanpolttajia syrjitään. Epäloogista.

Minä joudun ostamaan kaasunaamarin.

Ajatelkaa, jos sisätiloissa saisi yhä polttaa tupakkaa, ja häiriintyviä pyydettäisiin poistumaan tai käyttämään kaasunaamaria.

Jokin ei nyt mee oikein!

Jos liikaa haisee, pyydän henkilökuntaa poistamaan henkilön. En tiedä, uskaltavatko, kun osa ei uskalla poistaa esim. huutajia asiakkaiden pyynnöistä huolimatta.

Vierailija
576/936 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin eilen ostaa erilaisia juustoja pizzaani, olin lähestymässä homejuustoja suuressa marketissa. Jätin ostosaikeeni, kun ohini tallusteli vanha mies, joka haisi homeelle monen metrin päässä.

Kun nämä joutuvat sairaalaan, desinfioidaanko heidät? Onko se siivoojien työtä pestä homeet pois?

Vierailija
577/936 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt, on halu ostaa HOMEjuusto, ja just sillä hetkellä ohitsesi kävelee HOMEESSA oleva ihminen...

Tulee homehtuneet ulosteet kävelyteiden varsilla keväisin. Olette varmasti nähneet koirien jätöksiä, joita peittää homesienten itiörihmasto, se on sellainen hattaramainen harmaa rakenne. Nä homeiset ihmiset on vähän samanlaisia. 

Vierailija
578/936 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ammoniakki ja johdannaiset, Epäorgaaniset höyryt ja happamat kaasut, Formaldehyde, Orgaaniset höyryt (kiehumispiste yli 65 C) epäorgaaniset höyryt, happokaasut, ammoniakki ja sen johdannaiset, formaldehydi 10 ppm:n pitoisuuteen saakka ja hiukkaset, Orgaaniset höyryt (kiehumispiste yli 65 C, epäorgaaniset höyryt, happokaasut, ammoniakki ja sen johdannaiset, elohopea, formaldehydi 10 ppm asti ja hiukkaset, Orgaaniset höyryt bp>65 C, Orgaaniset kaasut ja höyryt (kiehumispiste yli 65 C) ja hiukkaset, Yhden yhdisteen orgaaniset höyryt (kiehumispiste alle 65 C) ja hiukkaset"

https://www.3msuomi.fi/3M/fi_FI/p/d/b00038911/

Suodattaisiko tuo myös pienimpiä, ilmavirtauksista mahdollisesti ehjänä selviäviä viruksia?

Vierailija
579/936 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ammoniakki ja johdannaiset, Epäorgaaniset höyryt ja happamat kaasut, Formaldehyde, Orgaaniset höyryt (kiehumispiste yli 65 C) epäorgaaniset höyryt, happokaasut, ammoniakki ja sen johdannaiset, formaldehydi 10 ppm:n pitoisuuteen saakka ja hiukkaset, Orgaaniset höyryt (kiehumispiste yli 65 C, epäorgaaniset höyryt, happokaasut, ammoniakki ja sen johdannaiset, elohopea, formaldehydi 10 ppm asti ja hiukkaset, Orgaaniset höyryt bp>65 C, Orgaaniset kaasut ja höyryt (kiehumispiste yli 65 C) ja hiukkaset, Yhden yhdisteen orgaaniset höyryt (kiehumispiste alle 65 C) ja hiukkaset"

https://www.3msuomi.fi/3M/fi_FI/p/d/b00038911/

Suodattaisiko tuo myös pienimpiä, ilmavirtauksista mahdollisesti ehjänä selviäviä viruksia?

Kuuluu tähän runkoon https://www.3msuomi.fi/3M/fi_FI/p/d/b00039327/

Vierailija
580/936 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio vaikuttaa. Minun nenässä kaikki sipuliruuat muuttuu juuri tuollaisen hajuiseksi. Ihan sama kuka se on, joka on sipuliruokaa syönyt. Puskee pintaan hien mukana ja ehkä myös suun kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän