Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?
Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?
Kommentit (936)
Vierailija kirjoitti:
Ukkelissa on demoni. Vie kirkkoon ja ehtoolliselle niin haju kaikkoaa.
Demoni voi kulkea mukana, ei se välttämättä ihmisessä sisällä ole.
Usein voi olla esims. göntsät housussa.
Paskanhaju haisee perseestä! Sehän tältä palstalta on opittu että persettä ei voi mitenkään saada pesemällä puhtaaksi!
Itsellä karkailee vähän väliä ja iltaan mennessä haisee oikein kunnolla.
Ruokavalio, hormonitoiminta, sairaudet vaikuttavat hajuun. On kyllä inhottavaa olla väärältä haisevan ihmisen kanssa, minullakin on tästä kokemusta. Olen onnekas kun nykyinen tuoksuu hyvältä.
Ketoosi haisee yrjölle. Vahva löyhkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiki, aamuhengitys, virtsa ja valkovuoto jos tuoksuvat voimakkaasti, voi olla terveysongelmia, jutun mukaan.
Mainitsemasi asiat eivät TUOKSU, ne haisevat. Nykyisin on ilmeisesti joidenkin mielestä "hienoa" korvata sana haju sanalla tuoksu. Jopa joku kääntäjäksi itseään kutsuva neropatti oli kääntänyt rikossarjaan, kuinka RUUMIS TUOKSUI jossain asunnossa! Mahtoi olla viehättävä ruumis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen muun miehen hiki haisee nenääni pistävältä ja kamalalta. Oma mieheni ei omaan nenääni haise koskaan, vaikka olisi ollut pari päivää peseytymättä. Hänen vaatteensakaan eivät haise pahalle. Olemme match.
Minulla on työpaikkaihastus. Olen päässyt sen verran lähelle häntä, että tiedän hänen tuoksuvan huumaavalta. Viimeviikolla olimme samassa palaverissa ja työpaikkaihastukseni venytellessä huomasin, että hänen paidan kainalot ovat hiestä märät. Iski vastustamaton halu haudata naamani hänen kainaloonsa haistelemaan. En kuitenkaan tehnyt niin ja vieläkin mietin kuuma (ja hieman perverssi) tilanne oli mielestäni.
Ehkä sinä kuitenkin haiset hänestä kamalalta. Jokaisella on eri mieltymykset hajuissa
Hyvin mahdollista, mutta reaktioiden perusteella en ole vastenmielinen.
Sen täytyy johtua viallisesta aivotoiminnasta.
Köyhillä asuinaluilla asuvat suomalaiset haisevat suhteellisen usein oksettavalle sekoitukselle kuonaa & muuntunutta halpaa hajustetta - he ovat siis LIKAISIA, ja yrittävät korjata ongelmaa TYHMÄSTI.
Se on vanhan viinan haju, eli tyyppi on edellisiltana ryypännyt.
Naisystävät ovat alkaneet haista 55 vuotiaana mummolta, pitänyt vaihtaa nuorempaan
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä asuinaluilla asuvat suomalaiset haisevat suhteellisen usein oksettavalle sekoitukselle kuonaa & muuntunutta halpaa hajustetta - he ovat siis LIKAISIA, ja yrittävät korjata ongelmaa TYHMÄSTI.
Onneksi AI hoitelee tulevaisuudessa pois nämä kuonalähteet... Telluksella kun on rajansa - ja minun sietokyvylläni.
Ruokavalio vaikuttaa. Hampaiden kunto.
Siis ihan uskomatonta, kuinka moni suomalainen mies (ulkonäöstä päätellen köyhä/keskiluokkainen) haisee KUSELLE.
Eivätkö he itse tunne sitä?
Mitä he oikein tekevät, tai jättävät tekemättä, kun ovat kusisia?
Inhottavaa, kun lemuavat julkisilla paikoilla.
Mielestäni tätä ongelmaa ei ole ulkomailla. Ja ihmettelen juuri suomalaisten haisemista, koska mielikuvani suomalaisista ei ole, että he olisivat eurooppalaisista saastaisimmat.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan uskomatonta, kuinka moni suomalainen mies (ulkonäöstä päätellen köyhä/keskiluokkainen) haisee KUSELLE.
Eivätkö he itse tunne sitä?
Mitä he oikein tekevät, tai jättävät tekemättä, kun ovat kusisia?
Inhottavaa, kun lemuavat julkisilla paikoilla.
Mielestäni tätä ongelmaa ei ole ulkomailla. Ja ihmettelen juuri suomalaisten haisemista, koska mielikuvani suomalaisista ei ole, että he olisivat eurooppalaisista saastaisimmat.
Liittyyköhän se jotenkin huonoon itsetuntoon. Ei olla puhtauden arvoisia, tai puhtaana pitäytyminen on liian ahdistavaa? Aistialiherkkyyttä? Motorista tyhmyyttä, laiskuutta? Olisi jo aika patologista...
Käsittämätöntä!!!
Suun kautta tuleva haju voi olla peräisin myös mahalaukusta, nielusta (esim. propuista) tai tulehtuneista ikenistä.