Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
401/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulkkis kirjoitti:

Johtuneeko ruokavaliosta? Olin aikoinani Tukholmassa hienossa hotellissa siivoajana ja tiesin aina oven avattuani tuulahduksesta, että asukas on musta. Kyse ei ole puhtaudesta tai sen puutteesta.

Aasialaiset taas sanovat, että valkoiset haisevat ällöttävälle.

Alkkiksen ihon läpi tulee taas sellainen imelä haju, jota ei voi olla haistamatta esim. kaupan kassajonossa.  

Onko oikeasti näin, että aasialaisten mielestä valkoiset haisee ällöttävälle? Onpa "hauskaa!" :D Siis ihan oikeasti, mun mielestä tää on aika hauska, kun ei sitä itse ole tajunnut. En ole huomannut että kaikki aasialaiset haisisi. Sen olen huomannut, että todella monilla tummilla on tietynlainen tosi vahva ominaishaju. Mistä se tulee? Onko se ruokavalio?

Olin kerran kylässä aasialaisen henkilön luona. Hänen tuttavansa tuli ovelle ja pyysiä neuvoa johonkin ongelmaan. Odotellessa luin perheen kirjahyllystä yhtä kirjaa. Siinä kerrottiin ennakkoluuloista ja käsityksistä, joita eri kansoilla on toisia kansoja kohtaan. Kirjan mukaan kiinalaiset saattavat nähdä toisesta maanosasta tulevat ihmiset rumina. Oli monta muutakin esimerkkiä. Luulen, että siinä on kyse myös tottumisesta. Jos näkee lapsena ulkomaalaisia, ei näe heissä myöhemmin mitään sen kummempaa. Eri lähteissä kerrotaan, että muutama sata vuotta sitten eurooppalaisten haju herätti inhoa muualta kotoisin olevissa kansoissa.

No tuolla eurooppalaisten hajulla varmasti tarkoitetaan britteja,  ranskalaisia jne.  Ei ollut tapana kylpea viikoittain, ei edes valttamatta kuukausittain. Ranskan hovissa kuka tahansa saattoi virtsata tai ulostaa seisoaltaan hameensa alta.    

Kuitenkin monet muut kansat,  esim. native americans, pitivat jonkin tason hygieniaa ylla hikiteltoissaan kylpemalla.  Samoin Suomessa on ollut kuitenkin viikottainen tapa saunoa ja pesta.  

Vierailija
402/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahdollisuus on väärät suolistobakteerit. Eli pitäisi tehdä ulosteen siirto ja muuttaa ruokavalio, niin että ruoka sulaa ja hyvät bakteerit on vallalla. Kefiiri ja kasvis voittoinen puhdas luomu ruoka. Ei lainkaan valmisruokia, koska säilyntä aineet estävät suolistossa ruuan sulatuksen.

Myös seborrea eli taliköhnätauti saattaa aiheuttaa hajua. Härski rasva päänahassa käryää. Kohmettunut rasva ei lähde pesemälläkään. Vaatii erityis aineita ja vaivaa. Petivaatteet on vaihdettava usein, tyynyliina päivittäin.

Edellisissä viesteissä olevat ohjeet ovat hyviä kaikille. Pesukone on puhdistettava.

Hammaslääkärissä käytävä vuosittain ja suuhygienistillä 4x vuodessa. Hammasvälit on kuurattava vähintään päivittäin.

Joku muu saattaa olla viikkoja peseytymättä, eikä haise koskaan, ei edes jalat. Ollaan kovin erilaisia. Mutta yhtä ihania kaikki.

Ps. Keuhkotkin pitää tuulettaa ulkoilemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina moni kiinnostava mies on läheltä haissut p*skalle. Ulospäin ja myös lähempää tarkastellen itsestään ja hygieniastaan huolehtivia miehiä. Jotenkin se haju on tuntunut tulevan kasvojen alueelta, muttei kuitenkaan suusta. Yhden kohdalla mietin, voisiko kyseessä olla joku partavesi tai vastaava, jonka tuoksu reagoi hänen ihollaan epäedullisesti, mutta sitten näitä miehiä tuli vastaan muitakin.

Onko tämä nyt sitä, etteivät kemiat kohtaa ja perimät sovi yhteen, vai olenko niin traumatisoitunut aiemmista suhteista, että kehoni kokee vastenmielisyyttä lähes kaikkia kohtaan? Kuitenkin hyväntuoksuisiakin miehiä on.

Vierailija
404/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen exä tuoksui hyvälle mutta ei enää nykyään, siis ihan hyvä hygienia mutta näin se van menee

Vierailija
405/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuosina moni kiinnostava mies on läheltä haissut p*skalle. Ulospäin ja myös lähempää tarkastellen itsestään ja hygieniastaan huolehtivia miehiä. Jotenkin se haju on tuntunut tulevan kasvojen alueelta, muttei kuitenkaan suusta. Yhden kohdalla mietin, voisiko kyseessä olla joku partavesi tai vastaava, jonka tuoksu reagoi hänen ihollaan epäedullisesti, mutta sitten näitä miehiä tuli vastaan muitakin.

Onko tämä nyt sitä, etteivät kemiat kohtaa ja perimät sovi yhteen, vai olenko niin traumatisoitunut aiemmista suhteista, että kehoni kokee vastenmielisyyttä lähes kaikkia kohtaan? Kuitenkin hyväntuoksuisiakin miehiä on.

Diagnosoisin näillä miehillä pesemättömän naamapyyhkeen.

Vierailija
406/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin valitellaan, että haisen aina psklta. Käyn suihkussa joka aamu, pesen hampaani ja pesen alapääni psklla käydessäni. vaan hajua on.  Ilmeisesti joissain vain hajut on pysyviä.

Vierailija
407/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kova piereskelemään. Yrittää salata, mutta on tarttunut vaatteisiinsa voimakas haju. Joudun tuulettelemaan asuntoa , mikä on ikävää kylmillä pakkassäillä.

Vierailija
408/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiii.

Vierailija
409/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinanjuontini saa hengitykseni haisemaan vanhalta viinalta. Haittaa sosiaalisia suhteitani.Mikä lääke olisi hyvä apu?

Vierailija
410/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä johtuu ettei käy suihkussa.

Yhh, haju.

Vierailija
411/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kova piereskelemään. Yrittää salata, mutta on tarttunut vaatteisiinsa voimakas haju. Joudun tuulettelemaan asuntoa , mikä on ikävää kylmillä pakkassäillä.

Mutta kesällä ok? Kohtahan sitä kestää

Vierailija
412/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinanjuontini saa hengitykseni haisemaan vanhalta viinalta. Haittaa sosiaalisia suhteitani.Mikä lääke olisi hyvä apu?

Juo viskiä, giniä, rommia, olutta... jotain muuta kun viinaa tai sitten ota lasillinen sen verran usein, että haisee tuoreelta viinalta koko ajan.

Vierailija
413/936 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, kirkas viina raikastaa hengityksen.

Vierailija
414/936 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri rodut !

Vierailija
415/936 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran poikauystävä, jonka iho  haisi alussa nenääni tosi pahalle. Haju oli jotenkin pistävä, outo, en tajunnut, mitä se oli.  Jostakin syystä se haju sitten läksi tai totuin siihen, en tiedä.  Mietin myöhemmin, että oliko se mahd. ruokavalio - valkosipulia tai jotakin, mihin en ollut silloin vielä tottunut . Erottiin sittemmin, mut tuo hajuasia jäi mieleen.  Voiko hajuun tottua niin että sitä ei enää huomaa?

Vierailija
416/936 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraista/oudoista kulttuureista peräisin olevat dunkkaavat pahalle !

Eivät he kaikki haise pahalle, mutta usein tuoksuvat erilaiselta. Monet etniset ryhmät myös pitävät voimakkaista hajuvesistä ja tuoksuista. Itse olen blondi ja olen huomannut, että muut blondit tuoksuvat parhaalta nenääni. :D

Vierailija
417/936 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraista/oudoista kulttuureista peräisin olevat dunkkaavat pahalle !

Eivät he kaikki haise pahalle, mutta usein tuoksuvat erilaiselta. Monet etniset ryhmät myös pitävät voimakkaista hajuvesistä ja tuoksuista. Itse olen blondi ja olen huomannut, että muut blondit tuoksuvat parhaalta nenääni. :D

Ja jotkut blondit miehet tuoksuvat suorastaan huumaavalle. Tuoksu on samalla lämmin ja rauhoittava sekä kiihottava. Kuin juuri kuivausrummusta tullut puhdas ja pehmeä pyyhe yhdistettynä testosteroniin. :DD Tummapiirteisemmät tuoksuvat joko neutraalilta tai pistävältä.

Vierailija
418/936 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on "se oikea", hänessä ei mikään haise tai maistu pahalle. Niin se vaan on täydellisen mätsin osuessa kohdalle. Kannattaa uskoa jo varhaisia varotusmerkkejä koska vastenmielisyyden aiheet varmasti jatkossa tulevat kasvamaan, siinä ei pesuaineet tai -koneet auta.

Vierailija
419/936 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tottunut siihen, että yleensä treffailukumppanin vierailun jälkeen en halunnut vaihtaa lakanoita ja kävin nuuhkimassa tyynyliinaa pitkin päivää. Miehet saattoivat tuoksua hiuksissani tai käsivarteni iholla, ja tuoksu oli aivan ihana.

Yhden kohdalla tilanne oli sitten toinen. Tuuletin tuulettamistani heti kun hän lähti ja jouduin laittamaan kaikki tekstiilit sohvanpäällisestä lähtien pesuun, koska haju oli aivan järkyttävän paha. Mies oli kuitenkin paperilla täydellinen ja todella mukava, joten koetin sietää ja tottua.

Seurustelimme yli vuoden. Seksuaalikemiaa ei ollut lainkaan ja aina tavatessamme minun piti jotenkin ensin totutella häneen, hän tuntui aina inhottavalta ja vieraalta. Hän haisi yksinkertaisesti kuvottavalta.

Haluaisin sanoa, etten tiedä mitä ajattelin kun aloin suhteen hänen kanssaan, mutta tiedän. Häntä ennen minulla oli ollut pari todella sairasta ja alentavaa suhdetta huumaavantuoksuisten miesten kanssa, joten ajattelin, että enää en anna tuoksun hämätä.

Vierailija
420/936 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin on paskat aina housuiss. vähän spermaa ja kusta myös.