Miehen nöyryyttävä tapa, miksi?
Olen alkanut seurustella miehen kanssa, jolla on alakouluikäisiä lapsia. Kun olemme yhdessä, hän saattaa yhtäkkiä suudella minua ja puristaa lujaa häpykympuani, ei siis satuttaen mutta tosi napakasti. Minusta se on tosi ällöttävää ja outoa, kun lapset ovat paikalla ja muutenkin outo ele. Hän tekee sitä silloinkin kun olemme kahdestaan, mutta vähemmän. Mikä ihme siihen voi olla syynä? Veikkauksia? Onko se huumoria, alistamista, esittämistä lapsille, että isi on kova panomies ja tekee naisille mitä huvittaa. Mies on muutenkin koko ajan p -lu mielessä ja olen miettinyt että tajuaako hän edes mitä tekee. Onko tällainen jossain wt-piireissä normaalia käytöstä? En ole kysynyt, olen ajatellut jättää näin kummallisesti käyttäytyvän miehen, enkä kysellä mitään. Mutta kiinnostaisi täällä kuulla, että onko mitään veikkauksia tai käsityksiä että mitä tämä voisi olla tai oletteko törmänneet vastaavaan?
Kommentit (39)
Sanoisin että jss. Mutta siis jos haluat tietää syyn niin kysy mieheltä itseltään.
M**
No hyi! Vaihtoon. Ei kaikkea tarvitse katsella omassa yksityiselämässä. Voi siirtyä kauemmas ymmärtämään ja suvaitsemaan.
Hyi hyi ällöttävä tapa:/sanoisin suoraan.
Myös kova kiroilu on kurjaa, eikä ketään kaunista.Joskus'voima'sana paikallaan.
Varmaan jännis.
Jätä se sika, tai ota miehen kanssa tuo puheeksi että et pidä tuosta tavasta.
Ja sinä ihan vapaaehtoisesti olet tämän miehen kanssa... Koska?
Nyt kuulostaa tosi oudolta. En ole koskaan edes kuullut moisesta. Ylipäätään lasten edessä seksuaalinen kähmiminen ahdistaa kaikkia.
Jos jaksat nähdä vaivaa niin kysy mieheltä suoraan, muussa tapauksessa jss.
En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta, puhumattakaan että olisin nähnyt. En ymmärrä miksi ap moisen kanssa suhdetta jatkaisi.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ihan vapaaehtoisesti olet tämän miehen kanssa... Koska?
Keksin koko paskajutun.
Yhden tutun mies oli tuollainen, saattoi ihan yllättäen kesken kaiken tarrata naiseensa ja estotonta kähmintää hetken aikaa. Mielestäni se oli todella kiusallista esim jos olimme porukalla ravintolassa syömässä tms. En keksinyt tuohon mitään muuta syytä kuin sen, että hän haluaa viestittää muille miehille että hänellä on nainen ja hän ottaa naisen miten haluaa. M42
En katselisi hetkeäkään. Yhtä ainutta punaista puolikasta minuuttia.
Sanoisin miehelle, että seuraava kerta on sitten viimeinen, tämä suhde päättyy, jos käyt käsiksi.
Tärkeämpi kysymys on miksi olet antanut tuollaisen tapahtua uudestaan ja uudestaan, etkä ole jättänyt miestä heti kun alkoi käyttäytymään noin?
Toi on ahdistavaa sulle ja varsinkin lapsille. Ei kukaan halua nähdä tuollaista, varsinkaan vanhemmiltaan. Mies saattaa pitää tuosta, mutta on huolestuttavaa jos saa lisäkiksejä siitä että joku muu , varsinkin lapsi, näkee sen. Ota puheeksi ja kerro myös lasten äidille jos mahdollista. Todella häiriintynyttä.