Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
381/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vauva tuoksuu ihanalta. Myös puolisoni tuoksu on hyvä, etenkin kun niskaa nuuskuttaa.

Kesällä ruskettuneen ihon tuoksu on hyvä!

Vierailija
382/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pureskelee sitä khat huumetta, mistä se haju tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraista/oudoista kulttuureista peräisin olevat dunkkaavat pahalle !

Vierailija
384/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö haisee kostealta kellarilta jos pirtissä sädesientä !

Vierailija
385/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miktä syöpä haisee? Entä diabetes?

Kysy koiralta, he tietävät !

Vierailija
386/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulkkis kirjoitti:

Johtuneeko ruokavaliosta? Olin aikoinani Tukholmassa hienossa hotellissa siivoajana ja tiesin aina oven avattuani tuulahduksesta, että asukas on musta. Kyse ei ole puhtaudesta tai sen puutteesta.

Aasialaiset taas sanovat, että valkoiset haisevat ällöttävälle.

Alkkiksen ihon läpi tulee taas sellainen imelä haju, jota ei voi olla haistamatta esim. kaupan kassajonossa.  

Joo, imelä haju. Usein julkisessa liikenteessä tulee joku viereen istumaan ja tunnen tuon hajun. Käännyn katsomaan ja mustahan siinä. Ei varsinaisesti paha haju, mutta tunnistettava hedelmäisen äitelä.

Ganja eli somppusalaatti puskee huokosista !

Vierailija
387/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodarit haisee pahalle, joku ketoosijuttu !

Vierailija
388/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulkkis kirjoitti:

Johtuneeko ruokavaliosta? Olin aikoinani Tukholmassa hienossa hotellissa siivoajana ja tiesin aina oven avattuani tuulahduksesta, että asukas on musta. Kyse ei ole puhtaudesta tai sen puutteesta.

Alkkiksen ihon läpi tulee taas sellainen imelä haju, jota ei voi olla haistamatta esim. kaupan kassajonossa.  

Onko oikeasti näin, että aasialaisten mielestä valkoiset haisee ällöttävälle? Onpa "hauskaa!" :D Siis ihan oikeasti, mun mielestä tää on aika hauska, kun ei sitä itse ole tajunnut. En ole huomannut että kaikki aasialaiset haisisi. Sen olen huomannut, että todella monilla tummilla on tietynlainen tosi vahva ominaishaju. Mistä se tulee? Onko se ruokavalio?

Mun mielestä jotkut ulkomaalaiset, varsinkin tummemmat miehet haisee tosi pistävälle. En tiedä mistä se johtuu.

Vierailija
389/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulkkis kirjoitti:

Onko oikeasti näin, että aasialaisten mielestä valkoiset haisee ällöttävälle? Onpa "hauskaa!" :D Siis ihan oikeasti, mun mielestä tää on aika hauska, kun ei sitä itse ole tajunnut. En ole huomannut että kaikki aasialaiset haisisi. Sen olen huomannut, että todella monilla tummilla on tietynlainen tosi vahva ominaishaju. Mistä se tulee? Onko se ruokavalio?

Ainakin tummaihoisilla on eniten hikirauhasia ja aasialaisilla vähiten. Valkoisilla siitä väliltä. Maitotuotteiden käyttäminen, mikä on yleistä länsimaissa, vaikuttaa kehonhajuun. Aasiassa niitä käytetään todella vähän pääasiassa. Nuo ainakin vaikuttanee hajuihin.

Kysyin asiasta kiinalaiselta ystävältäni ja hän sanoi "ei valkoiset, vaan valkoiset miehet". Johtuisiko partavesistä? Itä-aasialaiset miehet eivät kuulemma käytä hajusteita samalla lailla kuin muunmaalaiset miehet. Itä-aasialaiset miehet myös peseytyvät joka päivä.

Vierailija
390/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpässä hometta, hygieniaongelma tai feromonit.

Ihmisillä on ominaistuoksu ja itselleni oma mies tuoksuu aina ihanalle, ku taas muutaman miespuolisen kaverini tuoksusta en pidä. Tämä on kaiketi näitä kemia -juttuja, jotka kannattaa ottaa vakavasti.

Vierailija
391/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske sen pestä pesukone sitruunahapolla ja tyhjentää nukkasihti. Vaatteet alkaa haista just tolta jos pesukone on likainen.

Tai, jos asunnossa on jonkinlainen home- tai jonkin muu sisäilmaongelma. Toki voi ihmisen ominaishajukin on paha nenääsi. Tapailin kerran erittäin kaunista naista, mutta oli pakko lopettaa, koska hän haisi niin pahalle. Kyse ei ollut hygienianpuutteesta. Koko huone haisi, missä hän oli. Sääli, mutta *kemiat* eivät pelanneet.

Vierailija
392/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraista/oudoista kulttuureista peräisin olevat dunkkaavat pahalle !

Lakut döfaa

Vierailija
393/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies pitää sukkia ja kalsareita monta päivää putkeen.

Niin pitää! Kalsareitakin!

Mutta uskon että aloittajan tilanteessa on se erilainen ominaishaju. Sille ei voi mitään.

Minullakin on voimakkaita kokemuksia siitä.

Kaksi kertakaikkisen hienoa miestä olivat rakastuneita minuun, mutta kummankin ominaishaju ei sytyttänyt lainkaan. Tuli outo vierauden tunne. Harmitti ettei asialle voinut tehdä mitään. Harmittaa ehkä vieläkin...

Kemia.

Entinen kumppanini taasen tuoksui herkulliselta. Myös hikisenä.

Vierailija
394/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedet pilaa sopivan kumppanin metsästyksen!

Tarkoitus on pystyä huumaantumaan oikean kumppanin tuoksusta. Mutta miten havaita se kemikaalien alta?

Vierailija
395/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ketoosi joka tulee hiilihydraatittoman ruokavalion seurauksena tai parodontiitti eli suussa muhiva kiinnityskudossairaus.

Vierailija
396/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiassa miehet haisee melko pahalle

Vierailija
397/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bodarit haisee pahalle, joku ketoosijuttu !

Haju johtuu roinasta, eikä ketoosista. Moni isompi kaveri käyttää roinan ohella insuliinia, eikä siis sokeritaudin vuoksi. Nämä myrkyt yhdessä aiheuttaa pahan hajun!

Vierailija
398/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni ei käytä deodoranttia ja meidän suhteen alkuaikoina hän jännitti sen verran paljon mun seurassa, että haisi tosi pahalle, sellaiselle stressihielle. Mutta se meni ohi ja normaali tuoksu on miellyttävä nykyään.

Vierailija
399/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin vuosikymmen sitten Espoosta lentokentälle virolaisen taksikuskin kyydissä. Haju autossa oli kuvottavimpia, mitä olen koskaan haistanut, sellainen härskiintynyt rasva. Ikkunan avaaminen helpotti sen verran, etten oksentanut. Lemu myös tarttui niin, että takki haisi viikon altistuksen jälkeen. Peseytymättömät dunkkaavat eri tavalla, ehkä tällä kuskilla oli jokin paha sairaus tai aineenvaihduntaongelma. 

Vierailija
400/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain haisee pahalle. Yksi päivä kaupassa ollessani haistoin erään naisen varmaan kymmenen metrin päästä. Haju oli hiivaisen ja rasvaisen päänahan haju. Harvinaisen voimakas sellainen.