Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
341/936 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeppe34 kirjoitti:

Useamman naisen alapää haissut pahalle mutta ei se ole estänyt sinne työntymistä. Jos hiki haisee pahalle niin ottaa sitten mieheksi jonkun konttorirotan.

Mjaah, konttorimiehetkö ei haise pahalle ja naisetkaan? Onko ammatteja, joissa alapää haisee helposti pahalle?

Vierailija
342/936 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin joskus kaikin puolin komeaa, fiksua ja varakasta miestä, ja olisin kovasti halunnut suhteen etenevän. Hän kans haisi mun nenään pahalta, sellaiselta ummehtuneelta ja väkevältä, vaikka taatusti peseytyi päivittäin, oli puhtaissa vaatteissa ja käytti miesten tuoksuja. Se paljaan ihon haju sängyssä oli vain ihan kamala. Varmaan oltais saatu vammaisia lapsia tai jotain, kun ne elimistön kemiat ei vain kohdanneet…

Nykyinen mies voi tulla viereen vaikka hikisenä ja tuoksuu silti hyvältä mun nenään. Makealta, kinuskiselta, kertakaikkiaan syötävältä. Hän on joskus kommentoinut samaa, että tuoksun kans hyvältä likaisenakin.

Miellyttävä haju toisessa tulee juuri siitä tuoreesta hien hajusta. Jos vaikka on juossut ulkona, voi että se hiki voi olla huumaava. Vanha kuivunut hiki onkin toinen juttu. Ällö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/936 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliaakikot voivat haista pahalle, vähän kuin pa`kalle. Samaten maito voi haista ihmisen ihosta, etenkin seillaisilla joita myös ummettaa. Laktoosi-intolerantikot haisevat muuten. Yksi vegaanituttu haisee myös todella voimakkaasti, mutta en osaa sanoa mistä se johtuu, enkä kehtaa mainita.

Vierailija
344/936 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju! Suurin osa miehistä tuoksuu niin väärältä, etten voi edes kuvitella lähentymistä. Mulla on välillä liiankin tarkka hajuaisti ja pakko jakaa tähän liittyviä sattumuksia.

Yksi poikaystävä tuoksui luonnostaan seetripuulta, ah! Fyysisesti olimme hyvä match, mutta nuorena ei tietenkään sitoutuminen oikein kiinnostanut. Kivat muistot silti.

Eräällä työpaikalla toisen naispuolisen työkaverin mielestä miespuolinen työkaverimme tuoksui kuulemma mielettömän hyvältä. Olin pöyristynyt, mielestäni tuo mies haisi väkevästi märältä koiralta. En tietenkään kommentoinut ääneen, ihmettelin vain. No, he tulivat juttuun keskenään todella hyvin ja viettivät taukoja yhdessä, selvästi hyvä keskinäinen kemia.

Mulla oli pari vuotta on-off suhde, jossa mies oli ensin mielettömän seksikäs ja suorastaan höyrysi jotain ihanaa ainetta, joka sai pääni pyörryksiin. Kuitenkin viimeisellä kierroksella sama mies haisi tässäkin ketjussa jo aiemmin mainitulle kitkerälle lanttulaatikolle. Haju myös tarttui muhun ja etenkin seksin jälkeen tunsin itsekin haisevani vastenmieliseltä. Ja olen todella tarkka henkilökohtaisesta hygieniastani, haju lähti vasta monen suihkukerran jälkeen. Ei jäänyt sen jälkeen enää avonaisia kysymyksiä siinä ihmissuhteessa.

Kerran olin lääkärin vastaanotolla ja minulle tehtiin toimenpide, jossa luonnollisesti oltiin normaalia lähekkäämmin. Lääkäri oli minusta jokseenkin puoleensavetävä, hän oli kovin huomaavainen ja hänellä oli todella miellyttävä puheääni. Tilanne oli kuitenkin asiallinen, keskityttiin hoidettavaan asiaan ja keskustelu oli neutraali. En hekumoinut häntä sen kummemmin, mutta kun tulin kotiin, alushousuni tuoksuivat aivan hedelmäkorilta. Ihmeellistä! Voiko olla, että mun omat feromonit aktivoituu kiinnostavan miehen lähellä? Ihmiskeho on ihmeellinen.

Vierailija
345/936 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kyrpa on aina kusonen ja hikeakin tuppaa pintaan. ja perse se basta loyhkaakin. ja vanha sperma

Vierailija
346/936 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on aina tuoksunut hyvältä. On tosin tarkka hygieniastaan, mutta ihan alusta asti tuoksui hyvältä ja raikkaalta. Ei kuitenkaan koskaan ole käyttänyt mitään vahvoja partavesiä tms.

En ole tätä asiaa kovin syvällisesti koskaan ajatellut, mutta tosiaan olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta, tulin raskaaksi molemmilla kerroilla kun aloimme vauvaa yrittämään saman tien.

Vaikka välillä yhteiselo ei ole ollut niin auvoista, silti olemme pysyneet yhdessä, ja seksiä on aina ollut. Mieheni on vieläkin haluttava ja seksikäs silmissäni ja nenässäni vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin.

Toivottavasti vuosia on edessä päinkin vielä paljon.

Olin asunut yhdessä avovaimoni kanssa kohta 15 vuotta. Hän tuoksui yleensä neutraalille, mutta muutoin aina pahalle. Ja hän sanoi aina että minä haisen pahalle, paitsi heti suihkun jälkeen, jolloin en haissut miltään. Hän ei koskaan sanonut että tuoksuin hyvälle, koska mitkään hajusteetkaan eivät hänen nenälleen kuulemma sopineet ja olivat liian voimakkaita ja pisteliäitä jne jne.

Seksiä meillä oli todella vähän. Vain noin kerta kahdessa kuukaudessa tai vieläkin harvemmin. Mitkään kikat eivät ole auttaneet seksin lisäämisessä, ja kumpikin meistä oli kuitenkin seksuaalisia ihmisiä, joten kumpikin tahoillamme masturboimme usein.

En ollut tuota tuoksuasiaa tullut ajatelleeksi ennenkuin noin viisi vuotta sitten, ihan puistossa vastaan käveli nuorempi nainen joka tuoksui aivan järjettömän hyvälle. Se tuoksu ei ollut mikään deodorantti tai muu vastaava hajuste, vaan ihan hänen oma ominaistuoksunsa. Kiersin nopeasti puistokorttelin, ja sitten yhden rakennuksen jotta pääsin häntä vastaan. Minun oli aivan pakko nähdä hänet uudelleen.

Juuri ennen kohtaamista keräsin kaiken rohkeuteni ja sanoin hymyillen "Hei" ja nainen vastasi myös Hei, ja pysähtyi niille sijoilleen. Sanoin kuinka hän jäi mieleen, koska en heti kehdannut sanoa että hän tuoksui niin hyvälle. Menin alkuun ihan mykäksi ja niin hänkin, mutta sitten pyysin häntä kahville ja hän suostui!!

Voin ulkonäöstäni sanoa etten ole mikään komistus. Vaatteet olivat silloin vanhat ja kuluneet, tukka oli pitkä ja sotkuinen, kuin myös partanikin. Mutta siitä huolimatta nainen suostui kahville!! Juttelimme ja vaihdoimme yhteystiedot. Kotona en saanut häntä lainkaan mielestäni. Tunsin syyllisyyttä avovaimoani kohtaan, mutta en voinut kieltää että olin tavannut jotain aivan muuta. Tapasimme naisen kanssa muutamia kertoja vain kahvitellen kaupungilla ja tunsin aina oloni hyvin rennoksi hänen kanssaan.

Häntä ennen olin aina ajatellut ettei mies ja nainen voi olla vaan ystäviä, vaan siinä on aina seksi mukana. Me tapailimme noin puolen vuoden ajan ilman seksiä, mutta sitten eräänä iltana ilta ajautui seksiin ja se oli jotain aivan uskomatonta verrattuna siihen mitä kotona olin harrastellut avovaimoni kanssa. Tiesin että meidän yhteiselo oli tullut sillä hetkellä päätökseen ja nyt olemme olleet naimisissa vajaa viisi vuotta tuon tapaamani hyväntuoksuisen naisen kanssa. Ja hän on sanonut tuoksuani hyväksi, vaikka olisinkin hikinen. Hän on myös osannut valita minulle sopivia hajusteita, jotka tuoksuvat niin hänen kuin minunkin nenään hyvältä. Mutta se suurin muutos on ollut se että olen ollut onnellinen. Ennen häntä olin vain "tavallinen". Jotkut sanovat ettei ihmisellä ole feromoneja, mutta minä en usko siihen! Kyllä niitä on!

Vierailija
347/936 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että kyseessä on tyhjän lompakon haju.

Vierailija
348/936 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ominaishaju on jotain pierun, hien,eritteiden, pahan hengityksen hajun yhdistelmä. Se on vain kestettävä

Vierailija
349/936 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkastaa onko kakka pöksyissä.

Vierailija
350/936 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sairaudet ja runsaat lääkitykset saa haisemaan. Esim. Parkinsoniin voi liittyä erittäin voimakas hikoilu ja paha hienhaju, jota ei saa pois. Vaatteet ja koko kämppä haisee pinttyneelle hielle.

Vierailija
351/936 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies ja olen hommissa isossa tehtaassa ja siellä suht iso pukuhuone. Kyllä miesten ominaishajuissa on isoja

vahvuuseroja.

Kerran oli viereisen kaapin käyttäjänä tosi vahvan ominaishajun omistaja. Ihan siisti tyyppi ja kävi pesulla aina työpäivän jälkeen.

Vierailija
352/936 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyis**tana "torakat" (2 nuorta miestä) kävi vieressäni katselemassa maisemia... Koko porukka haisee, ilmassa leijuu oksettava halpisparfyymien sekoitus.

Vähän niin kuin huutaisi huomiota piittaamatta siitä, miten sen tekee. Minä-minä!

Ajatelkaa, jos ihmisten proteiinintarvetta tyydytettäisiin laajasti hyönteisillä; torakat söisivät sirkkoja.

Vierailija
353/936 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haisee nykyään likaiselta ja märältä pyykiltä.

Pesuaineet huononevat huononemistaan, pesukoneet lilluttelevat samassa vedessä ja innokkaimmat vielä energiansäästöpäissään tunkevat koneen liian täyteen.

Tuosta tulee sellainen muhineiden hikikalsareiden/märän koiran aromi koko ihmiseen.

Vierailija
354/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies haisi luuserille partavedestä huolimatta ja oli todella huono sängyssä joten ei jatkoon

Annoit sitten luuserin jyystää sua. Taidat olla itsekin... Mutta ei kelpaa veroisesi, vaan pitäisi tosimiehen kelpuuttaa luuserin jyystämä luuseri. 

Vierailija
355/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt harmittaa, että vieressä istuva mummo haisee HOMEELLE!!!

Vierailija
356/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset köyhät haisee pahalle? Ulkomailla köyhät ei yleensä haise. Tää homeelle haiseminen on selvästi suomalainen juttu. Ei sivistyneiden ja älykkäiden, mutta köyhälistön piirre, toisinaan.

Vierailija
357/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako ne, että jos niistä pöllyää itiöitä se tarkoittaa, että heissä tai heidän kuteissaan elää RIHMASTO.

Vierailija
358/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienirihmasto syö kosteuden avulla tahmoja heidän vaatteistaan, tai kehostaan. Ja kun rihmasto heissä elää, se tuottaa paljon, paljon itiöitä. Eikö ole kotona kerrottu, että ulkovaatteetkin kuuluu välillä pestä?!

Vierailija
359/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vikaa aineenvaihdunnassa/entsyymituotannossa, eikä ihminen mahda mitään haisemiselleen. Mut toi homeen kyllästämä olemus on taatusti tyhmyyttä tai piittaamattomuutta. 

Vierailija
360/936 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITIÖPESÄKKEITÄ