Miten haluaisit kierrättää turhat tavarasi?
Jos et jaksa kirpparimyyntiä tai huuto.nettiä jne, miten haluaisit kierrättää?
Kommentit (10)
Valitse parhaat, sellaiset jotka kelpaisivat itsellesi ja vie hyväkuntoiset esim SPR: ään tai seurakunnan kirpputorille.
UFF tulee hakemaan tavarat kotoa, sopimuksen mukaan, jos on enemmänkin roinaa kierrätykseen. Itselläni ei ole autoa. Olin tyytyväinen, kun pääsin turhasta tavarasta eroon. Ehkä ne hyväkuntoisina pääsivät vielä hyötykäyttöön.
haluaisin että tavara häviää johonkin konttiin tai fidaan ajatuksen voimalla. paljon on turhaa tavaraa mutta en jaksa ikinä viedä niitä mihinkään ja roskiin en raatsi heittää jos on ehjää ja käyttökelpoista tavaraa.
Vien hesylle. Sinne kelpaa myös loppuukäytetyt pyyhkeet/tyynyt/jne. lemmikkien alustoiksi. Käyttökelposen tavaran myyvät kirpparillaan.
Haluaisin antaa ne aidosti tarvitseville, ilman välikäsiä. Kuten esimerkiksi nyt näille Sastamalan tulipalossa kaiken menettäneille lapsille, tai vastaavassa tilanteessa oleville. Tai oikeasti vähävaraisille, joilla on tiukkaa arjessa eikä mahdollisuutta käydä ostamassa tarvitsemiaan asioita kaupasta. Ulkomaillekin voisin avustaa, mutta pitäisi olla varmaa että apu todella menee perille. Se vihastuttaa jos tavara menisi ahneille trokareille, niin kotimaassa kuin ulkomailla.
Niin kuin olen kierrättänytkin; olen antanut lasten pieniksi jääneitä vaatteita sukulaislapsille jos ovat kelvanneet, loput oon laittanut lähetykselle tai uff:n laatikkoon.
Miksi ihmeessä ette tue paikkakuntanne turvakotia? Sinne tulee jatkuvasti ihmisiä puolialasti ja henkilökunta joutuu käyttämään aikaa turhaan vaatteiden ostoon.
Vien SPR:lle.