Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blondeja ei petetä

Vierailija
21.03.2014 |

Onko näin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondien kanssa petetään. 

Vierailija
2/9 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti minua vaikka olin blondi ja nätti ja hoikka. Ulkonäölläni tuskin oli asian kanssa tekemistä. Suhteessamme meni noihin aikoihin kaikilta osin todella huonosti. Eikä varmasti johtunut hiusteni väristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:19"]Blondien kanssa petetään. 

[/quote]

Niin ja petti sellaisen tummatukkaisen kanssa. Ei kaunis eikä ruma, mutta saatavilla. T.3

Vierailija
4/9 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen brune ja minun kanssani on moni mie pettänyt tummia ja vaaleita kumppaneitaan.

Hiusten värillä ei ole mitään merkitystä. Kyllä se on ihan muu asia mikä laittaa pettämään.

Eikä varmasti mikään yksittäinen.

Vierailija
5/9 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mies -5

Vierailija
6/9 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:19"]

Mies petti minua vaikka olin blondi ja nätti ja hoikka. Ulkonäölläni tuskin oli asian kanssa tekemistä. Suhteessamme meni noihin aikoihin kaikilta osin todella huonosti. Eikä varmasti johtunut hiusteni väristä.

[/quote]

Niin. Usko tai älä, mutta miehet hakevat naisesta muutakin kuin vaaleita hiuksia ja nättiä pintaa.

Vierailija
7/9 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen blondi ja viime vuosien aikana olen ollut kymmenien varattujen miesten kanssa sängyssä. Jokainen on kertonut avoimesti olevansa varattu, mutta ei se minua ole haitannut. Eivätpähän jää roikkumaan.

Vierailija
8/9 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:19"]

[/quote]

Niin. Usko tai älä, mutta miehet hakevat naisesta muutakin kuin vaaleita hiuksia ja nättiä pintaa.

[/quote]

Tiedän. En ole sellaista väittänytkään. Ja meillä oli todella hankalaa silloin. Lähinnä aloittajalle vastasin, t.3

Vierailija
9/9 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:19"]

[/quote]

[/quote]

Niin?:D Kolmonenhan sanoi ettei ulkonäöllä ole pettämisen kanssa mitään tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi