Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mies vainoaa

Vierailija
19.11.2020 |

Tätä on jatkunut nyt monta kuukautta. Viimeks eilen tuli hakkaamaan mun ikkunaa, huusi et päästä sisään, kiipes takapihan aidan yli ja yritti tulla takaovesta sisään kun en päästänyt. Luulin hänen noin puolen tunnin kolkuttelun jälkeen lähteneen, sillä hän ajoi autollaan pois. Lähdin hakemaan lapsia päiväkodista kävellen (mies ei ole lasten biologinen, onneksi!). Nies olikin jäänyt vaanimaan parin korttelin päähän ja kirjaimellisesti kaappasi mut syliin, painoi kerrostalon seinää vasten ja yritti pussailla väkisin. Roikkui mun perässä koko matkan päivökodille, yritti kouria persettä ja pussailla pidellen musta kiinni ja samalla mankui että rakastaa eikä voi elää ilman minua. En enää jaksa, voimat alkaa olla lopussa. Olen kahden lapsen yksinhuoltaja ja opiskelen. En tiedä mitä voin tehdä. Tyhmyyksissäni olen poistellut viestejä mitä mies on lähettänyt, siinä olisi ollut hyvää todistusaineistoa lähestymiskieltoa varten.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu sen työkaverit kylään, kun show on taas odotettavissa.

Siellä voidaan sit soveltaa sitä varhaista puuttumista.

Vierailija
122/123 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin tän vanhan ketjun ja löysin googlaamalla. Oli pakko tulla kommentoimaan, että tilanne päättyi lopulta VASTA vuosi sitten elokuussa kun ex pahoinpiteli mut. Tuli siis mun asuntoon ilman lupaa. Luulin ihan oikeasti, että se tappaa mut. Naapuri soitti poliisit. En tiedä miten muuten ois käynyt. Sen jälkeen se on jättänyt mut onneksi rauhaan. Mikään vainoamistarina, mitä oon lehdistä lukenut ei vedä kyllä mun ex-miehelle vertoja. Tai no, perhesurmien uhrit ei oo täällä tarinaansa kertomassa. Mun onneksi kukaan ei kuollut tai vammautunut pysyvästi. Kaikista eniten ihmettelen, että miksi piti vainota vielä eron jälkeenkin 1,5v., kun se petti mua suhteen alusta loppuun. Joku persoonallisuushäiriö, en ihmettelis vaikka psykopatia. En vaan ymmärrä enkä tuu koskaan ymmärtämään. Halusin tulla kertomaan, miten tää tarina päättyi jos joku vielä lukee.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala! Onneksi päättyi niin, että ap on vielä täällä siitä kertomassa. 

Luin ketjun, ja kyllä sen verran aggressiivista kommentointia oli, että jonkunsortin narsisti, psykopaatti tms vainoajan kanssa saman henkinen löytänyt tiensä tähän ketjuun. Ja niitä on muka on niin vähän, ettei narsistiketjujen kokemukset voi kaikki olla totta. Ja silti vähintään yks on ollut tässäkin ketjussa kommentoimassa. :/