Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva pitkä yrittämisen jälkeen

Vierailija
21.03.2014 |

Onko kukaan täällä raskautunut pitkän yrittämisen (yli 2 vuotta) jälkeen ilman hoitoja. Itse alkaa usko olla jo kokonaan mennyttä. Molemmat on tutkittu ja mitään vikaa ei ole löytynyt.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en tiedä ketään joka olisi yrittänyt yli 3 kk.

Vierailija
2/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla vaikeaa jos ei mahdotonta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan noin pitkään, mutta 1,5v meillä meni. Keskenmenoja sisltyi tuohon 1,5 vuoteen. Tiedän myös tutun jolla meni 7v ja luomusti onnistui, kun eivät hoitoihin halunneet.

Vierailija
4/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meni 2,5 v. Raskaus sai alkunsa luomusti, tosin olin syönyt clomeja ennen mutta siis se raskautumiskierto oli clomiton. Tsemppiä ap:lle

Vierailija
5/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juu 4 toivottaa myös ap:lle tsemppiä! tuntuu varmasti lohduttomalta nyt, mutta kyllä usein se raskaus kuitenkin saadaa onnistumaan, hoidoilla jos ei muuten <3 ! juuri yksi tuttu on raskaana jolla yritystä 4v ja lopulta koeputkihedelmöitys tepsi :)!

Vierailija
6/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksikin. Toisilla meni vähän yli 2 vuotta ja toisilla seitsemän. Toivottavasti saatte vielä vauvan! :)

Vierailija
7/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauduin neljän vuoden jälkeen, kun "yrittäminen" oli jo lopetettu ja samoin hoidot. Raskaus meni kyllä kesken.

Vierailija
8/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samassa jamassa, nyt odottelen kuukautisia alkavaksi ja aloitan seuraavalla kierrolla Clomifen-hoidon, lääkäri oli positiivinen onnistumisen suhteen.

Vierailija
9/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista on että menee noin kauan

Vierailija
10/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista on että menee noin kauan

Vierailija
11/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen  pariskunnan, jolle oli ilmoitetu, että eivät voi saada lapsia. Naisen ollessa lähes 40 todettiin hänellä kilpirauhasongelma, mihin sai heti hoidon ja pian tuon jälkeen huomasi olevansa raskaana :) Olivat yli 10 vuotta luulleet, että ei lasta tule.

Vierailija
12/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritimme esikoista kuusi vuotta. Emme käyneet hoidoissa, vaan ihan luomusti sai alkunsa. Kuopus tärppäsi toisesta kierrosta.

Tsemppiä ap!!!

Vierailija
13/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin raskaaksi 2,5 vuoden yrittämisen jälkeen. Mitään rakenteellista vikaa ei meistä kummastakaan löytynyt.

Toisen kerran sitten tulin raskaaksi vain puolen vuoden yrittämisen jälkeen.

Vierailija
14/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt.. Varsinkin kun ensimmäinen vuosi meni kierron tasaantumiseen pillereiden jäljiltä, joten en tiedä voiko sitä aikaa oikein vielä edes laskea yrittämiseksi?

Vierailija
15/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskaus alkoi 3 kk pillereiden lopettamisen jälkeen ja toiseen meni 2,5 vuotta... Kumppani oli eri ja seksiäkin harrastettiin ensimmäisen kanssa huomattavasti enemmän.

Vierailija
16/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani saivat minut 4 vuoden yrittämisen jälkeen :) ja sen jälkeen vielä kolme sisarusta minulle :)

Vierailija
17/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen, juuri kahden vuoden yrittämisen jälkeen, mutta meni kesken ja seuraavillakin kerroilla meni kesken. Sitten hoitoihin, mutta hoidoilla ei saatu aikaiseksi edes raskauden alkua! Raha ei tällä kerralla ratkaissut eli rahastakaan ei ollut hyötyä minun tapauksessani. No olen jo 39 ja tosiaan selittämätön lapsettomuus todettu muutama vuosi sitten.

Vierailija
18/18 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään parin, joilla meni 8 vuotta. Siinä välissä kävivät varmaan kaikki hoidot, joita vajaa 20 vuotta sitten oli. Rahaakin paloi. Sitten luovuttivat ja lapsi sai alkunsa alle vuoden päästä. Toista ei heille enää tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi