Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Oon raskaana!

Vierailija
19.11.2020 |

Kortsu on varmaan puhjennut tai ollut viallinen. Mies ei halua lasta vielä muutamaan vuoteen ja itelläkin on opinnot ihan kesken. Toisaalta mulla on ollu vauvakuume ja oon siitä miehellekin kertonu. Viimeks kun menkat oli myöhässä heitin läpällä et jos oon raskaana ni mies suuttu ja lähti ovet paukkuen lenkille. Sen jälkeen ei siihen aiheeseen palattu.

Ja nyt oon oikeasti raskaana. Voi hemmetti. Miten kerron miehelle?

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko oikeasti sitä mieltä että kannattais salata tuo asia? Miettikää vielä.

Mulla oli pari vuotta hyvin samanlainen tilanne. Miehen kanssa oltiin puhuttu ettå ei lapsia vielä pariin vuoteen ja mies koki ettei oo valmis. Riitakin tosta aiheesta saatiin aikaseks.

Sit kävi niin että oksennustaudin takia mun pillereitten ehkäsyteho loppu ja tulin raskaaksi. Kuumottelin mielessäni asiaa hetken kunnes yhtenä iltana vaan kesken hammaspesun purskahin itkuun. Mies ihmetteli että mikä mulle tuli ja sopersin et nyt sä suutut mut mä oon raskaana.

Mies meni ihan tolaltaan ja lähti ulos selvittää ajatuksiaan. Ei puhuttu mitään. Tunnin päästä mies tuli kotiin ja herätti mut. Se ei ollu yhtään vihanen ja sano heti ettei ollu sillonkaan kun sai kuulla. Halus vaan omaa aikaa. Se silitteli mun masua ja sano ettei enää isyys tunnu niin kamalalta, vaikka se jännittää ja pelottaakin.

Nyt tuo "vahinko" on parivuotias tyttö. Nukkuu tuossa vieressä, mies tekee iltapalaa keittiössä ja mä istun koneella. Kaikki on hyvin!

Joten kerro, vaikkei se oo helppoa. Raskaus on ihana asia! :)

Vierailija
22/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oikeus tietää vaikka se siitä ei ilahtuiskaan. Mies on yhtälailla osallinen nimittäin tuohon tilanteeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei tuu mun sisään vaikka ois kortsukin. Ei kannata ihan sokeesti kondomiin luottaa jos vauva on ihan mahdoton ajatus

Vierailija
24/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat saada opintosi tehtyä, teet abortin.

Vierailija
25/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes voi lopulta innostuakin asiasta. Kerro sille suoraan ja anna aikaa. Älä painosta. Sano että rakastat!

Vierailija
26/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen aborttia. Jos mies ei lasta tahdo ja sullakin opinnot kesken, niin ei ole kyllä hyvä hetki lapselle. Jos päätät sen pitää, niin tod.näk. miehes sut jättää, yh-elämä odottaa ja siinä onkin sitten pienituloisena hyvä jatkuva stressi päällä hoitaa lasta, etsiä töitä ja hoitaa opinnot samalla.

Vierailija
27/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on jumalan lahja. Hän on nähnyt että teistä tulee hyvät vanhemmat. Onnea vauvasta ja hyvää vointia <3

Vierailija
28/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on jumalan lahja. Hän on nähnyt että teistä tulee hyvät vanhemmat. Onnea vauvasta ja hyvää vointia <3

Paitsi että mies lähtee ovet paukkuen raivona, eikä tule enää takaisin tai vaihtoehto 2. lähtee ovet paukkuen raivona, mutta saapuu takaisin ja kiukuttelee koko loppuelämän ja pettää naista.

Vierailija
29/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit salata ton asian ees mieheltäs? Itellä lens laatta puoli vuotta joka päivä. Kai mies ois huolestunu jos se ei ois tienny mikä on homman nimi..

Vierailija
30/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että mies lähtee ovet paukkuen raivona, eikä tule enää takaisin tai vaihtoehto 2. lähtee ovet paukkuen raivona, mutta saapuu takaisin ja kiukuttelee koko loppuelämän ja pettää naista.

Ai niin unohdin, ja lapsesta kasvaa mt-ongelmainen nuori, kun kasvuympäristö on mitä on. Tai vähintään isäongelmainen.

Vierailija
31/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies ei valitettavasti ikinä halua lapsia. Muutamaan vuoteen ja nyt paiskoo ovia perässään.. Ei tuu onnistuu.

Tai sitten ihastuu siihen naperoon heti kun ensimmäisen kerran pitää sitä sylissään.

Vierailija
32/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies itki mun kanssa yhessä onnesta. Toivottu lapsi oli -molemmille.

Nyt kerrot miehelles. Jos itkettää niin itke. Ota mies lähelle ja pyydä ettei suutu. Jos se näkee et sä oot oikeesti kans yhtä järkyttyny kun se, ni se kyllä ymmärtää! Ja jos suuttuu ni anna rauhottua! Ei vahva suhde tohon kaadu

Vierailija
33/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun miehes voi lopulta innostuakin asiasta. Kerro sille suoraan ja anna aikaa. Älä painosta. Sano että rakastat!

Ja sano tietäväsi, että hänestä tulee loistava isä!

Vierailija
34/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäisin lapsen. Kun ei ole ikinä lasta saanut, niin olen miettinyt, että olisinpa tullut nuorena edes vahingossa raskaaksi. Pitäisin ja kertoisin.

Vierailija
35/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Mies ottaa eron sinusta ja sanoo ,että lapsi ei ole hänen, kun on kortsua käyttänyt koko ajan sinun kanssa.

Vierailija
36/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin. Mies sai ihan kunnon kilarit. Huusi ja haukku mua idiootiks ja meni makkariin mököttämään. Kun menin sinne sen perässä vähän ajan päästä, lähti sanaakaan sanomatta. Jätti kännykän kotiin, joten en voi sille soittaa.

Saa nähdä monelta palaa ja puhutaanko tästä enää. Paska olo

Ap

Vierailija
37/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitäisin lapsen. Kun ei ole ikinä lasta saanut, niin olen miettinyt, että olisinpa tullut nuorena edes vahingossa raskaaksi. Pitäisin ja kertoisin.

Voimia! Lapsettomuus on surullinen asia! :/ Itekin pitäisin. Ole rehellinen sun miehelle, sillä on oikeus tietää!

Vierailija
38/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin. Mies sai ihan kunnon kilarit. Huusi ja haukku mua idiootiks ja meni makkariin mököttämään. Kun menin sinne sen perässä vähän ajan päästä, lähti sanaakaan sanomatta. Jätti kännykän kotiin, joten en voi sille soittaa.

Saa nähdä monelta palaa ja puhutaanko tästä enää. Paska olo

Ap

Mistä te näitä miehiä kaivatte..

Vierailija
39/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei halua lasta, mutta parin vuoden päästä haluaa?

No jopa tuntuis fiksulta raskauden keskeytys.

Jos siitä nyt noin kovasti suuttuu niin ei se oikeasti lasta halua myöhemminkään.

Vierailija
40/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nauro kun kerroin että oon raskaana. Ei uskonu vaikka kuinka vakuuttelin. Tein uuden testin ja näytin sille viivat. Nauro ja sano ettei noi oo varmoja. Tein digitaalisen testin ja mies järkytty.

Oltiin hiljaa ja ei puhuttu mitään. Olin surullinen kun mies otti sen asian noin. Se lähti vielä viikoks patikoimaan poikien kans. Olin yksin kotona ja oksentelin.

Viikon päästä mies tuli kotiin ja sano että on ehtiny sulatella asiaa ja on innoissaan. Ehkä sunkin mies tarvii vaan hetken aikaa! Tsemppiä sisko <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä