Apua! Oon raskaana!
Kortsu on varmaan puhjennut tai ollut viallinen. Mies ei halua lasta vielä muutamaan vuoteen ja itelläkin on opinnot ihan kesken. Toisaalta mulla on ollu vauvakuume ja oon siitä miehellekin kertonu. Viimeks kun menkat oli myöhässä heitin läpällä et jos oon raskaana ni mies suuttu ja lähti ovet paukkuen lenkille. Sen jälkeen ei siihen aiheeseen palattu.
Ja nyt oon oikeasti raskaana. Voi hemmetti. Miten kerron miehelle?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Kerroin. Mies sai ihan kunnon kilarit. Huusi ja haukku mua idiootiks ja meni makkariin mököttämään. Kun menin sinne sen perässä vähän ajan päästä, lähti sanaakaan sanomatta. Jätti kännykän kotiin, joten en voi sille soittaa.
Saa nähdä monelta palaa ja puhutaanko tästä enää. Paska olo
Ap
Mies kuulostaa epäkypsältä.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin. Mies sai ihan kunnon kilarit. Huusi ja haukku mua idiootiks ja meni makkariin mököttämään. Kun menin sinne sen perässä vähän ajan päästä, lähti sanaakaan sanomatta. Jätti kännykän kotiin, joten en voi sille soittaa.
Ap
Voi ei.. Voimia. Miehesi on tähän ihan yhtä syypää! Ei voi siis syyttää sinua. Kpää jos ei aio keskustella asiasta ja häipyy. Tsemppiä!
Tsempit täältäkin! Ymmärrän miksi kirjoitat vaikka tänne ennen kuin sanot miehelle, sen kuuloinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep. Vai onko teini koko "mies"? En vois kuvitellakaan että mun mies reagois noin tuollaseen asiaan. Molemmilla kerroilla kun oon kertonu on mies ottanu asian hyvin ja rauhallisesti. Ei muutenkaan hermoile ikinä tuolla tavalla, vaikka osaa suuttuakin. Ehkä sun ap ois helpompi hoitaa tuota vauvaa ilman miestäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep. Vai onko teini koko "mies"? En vois kuvitellakaan että mun mies reagois noin tuollaseen asiaan. Molemmilla kerroilla kun oon kertonu on mies ottanu asian hyvin ja rauhallisesti. Ei muutenkaan hermoile ikinä tuolla tavalla, vaikka osaa suuttuakin. Ehkä sun ap ois helpompi hoitaa tuota vauvaa ilman miestäs
Aivot kehittyvät 25v asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi ei.. Voimia. Miehesi on tähän ihan yhtä syypää! Ei voi siis syyttää sinua. Kpää jos ei aio keskustella asiasta ja häipyy. Tsemppiä!
Joo ja jos aikuinen mies ei tiedä että seksistä voi tulla vauvoja ei sitä kannata ees harrastaa. Oon pahoillani sun puolesta. Tsemppiä tulevaan, oli se sit mitä vaan
Mä jo niin nään miehen lataamassa Tinderiä..
Vierailija kirjoitti:
Tee abortti
Miksi alapeukuttatte tätä? Sehän on ainoa järkevä ratkaisu.
Mä oon 22 ja mies 25. Yhessä ollaan oltu 2 vuotta. Se on luonteeltaan tosi äkkipikanen ja tiesin ettå se suuttuu. Paska olo koko asiasta..
Vierailija kirjoitti:
Mä jo niin nään miehen lataamassa Tinderiä..
Joo ja huomenna nussimassa "liisaa"..
Vierailija kirjoitti:
Upea suhde, jos kertoo tuollaisesta av:lle - ja vieläpä ennen kuin kertoo miehelleen.
En ihmettele jos mies on tollanen. Oisko sulla ap turvallista kaveria kenen luokse mennä yöksi? Huomenna rauhassa puhuisitte miehes kanssa asiat läpi ja miettisitte yhessä mitä teette. Älä hätäile, kaikki järjestyy! Voimahali täältäkin!
Vierailija kirjoitti:
Varaudu siihen, että oot kohta yksin. Ei kuulosta isämatskulta tuo mies.. ei oo normaalia paiskoa ovia ja haukkua idiootiksi. Minkä ikäsiä ootte?
Ap vain voittaa jos mies ei palaa.
Kuulostaa sun miehes mun pojalta. Ikäkin täsmää. Toivottavasti ei oo mun pojasta puhe, ei siitä oo isäksi..
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 22 ja mies 25. Yhessä ollaan oltu 2 vuotta. Se on luonteeltaan tosi äkkipikanen ja tiesin ettå se suuttuu. Paska olo koko asiasta..
Ei ole sinun syysi jos toinen käyttäytyy huonosti. Äkkipikainen ei ole sama kuin kusipää joka haukkuu puolisoaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit salata ton asian ees mieheltäs? Itellä lens laatta puoli vuotta joka päivä. Kai mies ois huolestunu jos se ei ois tienny mikä on homman nimi..
Tätä itekin mietin. Mun mies oli mun voinnista huolissaan vaikka tiesikin että ootan vauvaa. Jos se ei ois tienny ni voin kuvitella kuinka huolissaan se ois ollu. Nyt rohkeesti kerrot. Jos se susta välittää ni se ymmärtää ja pitää huolta susta!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sun miehes mun pojalta. Ikäkin täsmää. Toivottavasti ei oo mun pojasta puhe, ei siitä oo isäksi..
Miks oot kasvattanu noin holtittoman jälkeläisen? Jos se osaa panna ni sen pitää osata kantaa myös vastuu. Hope so sun poikas on käyttäny kumia!
En mäkään haluis isäksi etenkään tässä maailman tilanteessa. Ymmärrän miestäs!
Varaudu siihen, että oot kohta yksin. Ei kuulosta isämatskulta tuo mies.. ei oo normaalia paiskoa ovia ja haukkua idiootiksi. Minkä ikäsiä ootte?