Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Oon raskaana!

Vierailija
19.11.2020 |

Kortsu on varmaan puhjennut tai ollut viallinen. Mies ei halua lasta vielä muutamaan vuoteen ja itelläkin on opinnot ihan kesken. Toisaalta mulla on ollu vauvakuume ja oon siitä miehellekin kertonu. Viimeks kun menkat oli myöhässä heitin läpällä et jos oon raskaana ni mies suuttu ja lähti ovet paukkuen lenkille. Sen jälkeen ei siihen aiheeseen palattu.

Ja nyt oon oikeasti raskaana. Voi hemmetti. Miten kerron miehelle?

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tullut yöksi kotiin. Haki aamulla kännykän kotoa ja lähti töihin. Ei sanonut mitään. Luuletteko että mies vois vielä leppyä? Muuten meillä on ennen tätä tosi ihanaa ollu yhdessä..

Ap

En usko, että haluaa lasta. Teet abortin ja jatkatte yhdessä.

Tai sitten ap pitää vauvan itse. Eikö ap sanonutkin ekassa viestissä, että on haaveillut vauvasta? Mies ei valitettavasti kuulosta kyllä hyväksyvän asiaa. Kaikista ei oo vanhemmiksi ja sun miehes taitaa olla yksi heistä..

Tässä hyvä pointti.

T. 4 lasta yksin kasvattanut ja hyvin meni

Vierailija
82/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tässä ei oo kyse nyt siitä että mies ei halua lasta ap:n kanssa, mutta pukkaa vuoden sisään seuraavan naisen paksuksi..

Joka tapauksessa ap kovasti voimia sulle. Sun miehes on käyttäytynyt tosi huonosti sua kohtaan. Mun mielestä sulla ois syytä enemmin olla miehelle vihanen kun murehtia sitä, että miten mies leppyy!

Musta ei ois kasvattamaan noin keskenkasvuisen ihmisen kanssa lasta. Kehotan suakin harkitsemaan tarkkaan. Jos haluat lapsen, pidä se, koska kuten yllä joku sano ei sun todellakaan pidä miehen mieliksi tehdä aborttia. Mutta päätös on vaan ja ainoastaan sun. Jos oisin sinä juttelisin jollekin ystävälle -älä jää yksin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol nolo mies jos suuttus siitä että oot raskaana. Ihan kuin se ei ois senkin vika. :D

Niimpä. Mitäs paneskelee jos noin kovasti pelkää vauvoja...

Vierailija
84/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tullut yöksi kotiin. Haki aamulla kännykän kotoa ja lähti töihin. Ei sanonut mitään. Luuletteko että mies vois vielä leppyä? Muuten meillä on ennen tätä tosi ihanaa ollu yhdessä..

Ap

Miehellä ei ole mitään syytä olla vihainen sinulle. Päinvastoin, sinun pitäisi olla vihainen miehelle kun hän on aiheuttanut sinulle tuommoisen tilanteen. Järkyttyminen on ymmärrettävää ja siinä voi hetki mennä toipuessa, mutta ei se oikeuta noin törkeää käytöstä sinua kohtaan. Nyt ap mieti haluatko pitää lapsen riippumatta miehen mielipiteestä ja vaadi ainakin anteeksipyyntö mieheltä kun hän palaa kotiin!

Vierailija
85/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En usko, että haluaa lasta. Teet abortin ja jatkatte yhdessä.

Mä en jatkais tuon miehen kanssa yhessä missään tapauksessa. En sulattais sitä, että kohtelee mua meiän yhteisen vahingon takia kuin kasaa paskaa. Yhden miehen olen jättäny kun erehty läpsimään. Mua ei kohdella huonosti, enkä suosittele sullekaan ap. Teet oman päätöksen, mutta jatkat yksin, oot onnellisempi niin. Et ehkä vielä sitä huomaa, mutta muutaman vuoden päästä jo näät kuinka kynnysmattona sun mies on sua pitäny

Vierailija
86/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidit tai et sen vauvan niin älä tuota miestä ainakaan pidä, kummassakaan tapauksessa.

Vierailija
87/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh teillä nyt sitten suunnitelmat muuttuvat. Mitä mies ajattelee saavansa vielä parilla "vapaavuodella"? Askel tuntemattomaan on aina se paras tapa päästä lähemmäs omaa todellista itseä.

Vierailija
88/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh teillä nyt sitten suunnitelmat muuttuvat. Mitä mies ajattelee saavansa vielä parilla "vapaavuodella"? Askel tuntemattomaan on aina se paras tapa päästä lähemmäs omaa todellista itseä.

Mun ystävän mies sano ystävälleni noin monta vuotta. Viimein niille tuli ero toisen asian takia Mies muutti lennosta uuden naisen luokse asumaan eikä menny kuin puoli vuotta ni hehkuttivat somessa uuden naisensa kanssa, että heille tulee vauva.

Oo ap varuillas, kuulostaa ettei miehes halua lapsia -ainakaan sun kanssas

Vierailija
89/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oisin ap mä tekisin miehelle hyvää ruokaa kun tulee töistä. Istuisin miehen kanssa alas ja kysyisin miestä syyllistämättä siitä, että mikä sai hänet noin poissa tolaltaan . Vaatisin myös anteeksipyyntöä.

Vierailija
90/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä oisin ap mä tekisin miehelle hyvää ruokaa kun tulee töistä. Istuisin miehen kanssa alas ja kysyisin miestä syyllistämättä siitä, että mikä sai hänet noin poissa tolaltaan . Vaatisin myös anteeksipyyntöä.

Ei ap:n mies tuohon pysty... Ennemmin suosittelen puhumaan miehen kanssa tuosta asiasta vasta sillon kun joku kolmas osapuoli on läsnä, mieluiten miespuolinen. Näin ap voi turvata selustansa jos mies heittäytyy väkivaltaseks. Meinaan aika aggressiivisen kuvan tuosta miehestä oon saanut

Ja pelkästään tuo mielikuva saa mut sanomaan, että älä jatka sun elämää miehes kanssa. Se saattaa vielä hakata sut tai teidän lapsen. Kokemusta on

Vierailija
91/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei lepy tai alkaa vaatia aborttia niin voit olla varma, ettei se halua lapsia sitten muutaman vuoden päästäkään kun saat opinnot valmiiksi. Että jos lapsia haluat niin tuon miehen kanssa ei tule tapahtumaan, ellei se kohta lepy, kasvata selkärankaa ja pyydä anteeksi käytöstään.

Vierailija
92/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin näin kuten muutkin naiset ; älä kerro hänelle mitään. Melko varmasti saa raivarin. Kasvata lapsi itse. Nykyään saa monenlaista  apua. Miehestä ei ole kovin paljon  apua,  voi olla enemmänkin riesaa. Mihet vaatii  sitä ja tota. Unohda  se mies hän ei lasta halua. Tänä vuonna on Suomessa moni nainen kuollut  un mie on saanut tietää kumppaninsa raskaudesta.  Kerrot vaan neuvolassa. Äläkä sano miehen nimeä. Tiedän nykyään monia nuoria äitejä joiden mielestälapsi on ollut mukavampi valintakuin mies. He myös saavat heti rahaa joka kuukausi, kun vaan sanoo etei tiedä mitään isästä. Jopa helpompaa olla kun ei ole mies riitelemässä huoltajuudesta. Lapseta tulee sinulle rakkain ihminen. Sain itse vauva 19 vuotiaana ylioppilaana. Onnea matkaan , Jos haluat lapsen , älä kerro siitä ennenkuin 12 viikkoa on kulunut,  älä taivu abortiin jos et itse halua. Se on vain sinun päätös sitten. Lapset ovat ihania,  monista miehistä on vain hakkaajiksi.

Vierailija
93/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ap:n mies väkivaltanen?

Vierailija
94/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on helmi mieheksi. Ihan keskenkasvuinen. Joskus noista voi kasvaa vastuullisiakin, kun vähän saa aikaa. Olen pahoillani puolestasi. Onko muu turvaverkko kunnossa? Omat vanhempasi, sisaruksia? Jos on hyvä ystävä, kannattaa istua alas puhumaan ja selvittämään ajatuksia. Itse pitäisin lapsen huolimatta miehen itkupotkuraivareista. Sinun on tehtävä oma valintasi. Pahimmillaan se on joko vauva tai mies. Mieti kummasta on iloa enemmän loppuelämäksi. Ja jos mies painostaa sinut aborttiin, vaivaako se mieltäsi jatkossa? Tuollainen voi myrkyttää suhteen niin, että lopussa ei ole miestä eikä vauvaa.

Ota vaikka yhteyttä kuntasi perhesuunitteluun heti tänään. Pääset ainakin puhumaan asiantuntijan kanssa ja voit miettiä vaihtoehtoja.

Vierailija
95/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävän mies sano ystävälleni noin monta vuotta. Viimein niille tuli ero toisen asian takia Mies muutti lennosta uuden naisen luokse asumaan eikä menny kuin puoli vuotta ni hehkuttivat somessa uuden naisensa kanssa, että heille tulee vauva.

Oo ap varuillas, kuulostaa ettei miehes halua lapsia -ainakaan sun kanssas

Tämä. On täysin mahdollista että mies ei halua vauvaa nimeonomaisesti juuri sinun kanssa. Haluaa pitää optiot auki että voi lähteä heti kun huomaa vihreämpää ruohoa aidan takana. Ilman että jää mitään sitoumuksia taakse. Toivottavasti et ole vain p*nopuu kunnes hän kyllästyy.

Vierailija
96/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ap sitten miten miehes kanssa etenee

Vierailija
97/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä näytä. Toista ei voi väkisin leipoa isäksi. Millaista arki vauvan kanssa olisi jos nyt jo mies pakenee tilanteesta ja käyttäytyy täysin itseään ajatellen? Ei kukaan ole sanonut, että tämä jäisi ainoaksi raskaudeksi. Ansaitset tilanteen, jossa molemmat vanhemmat ovat innoissaan tulevasta.

Vierailija
98/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
99/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa sun miehes mun pojalta. Ikäkin täsmää. Toivottavasti ei oo mun pojasta puhe, ei siitä oo isäksi..

Kauhea tilanne, mutta olisi aika mielenkiintoinen cliffhanger kun anoppi ja miniä keskustelisi av palstalla toistensa kanssa miehen lapsekkuudesta 🤣

Vierailija
100/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskautta pelkäävä, oli mies tai nainen, ei luota pidemmässä suhteessa kondomiehkäisyyn. Ei tietenkään lyhyessäkään, mutta pidemmässä se onni lopulta voi hyvinkin osua kohdalle. Lähinnä siis nyt ihmettelen tässä miestäsi. Ymmärrän voimakkaan tunnereaktion, mutten tuollaista käytöstä tilanteessa, jossa hänen pitäisi kyllä ymmärtää, kuinka suuri raskauden mahdollisuus kondomiehkäisyyn lopulta liittyy.

Ohis, mutta mihin sitten pitäisi luottaa?? Eikö kondomi ole varmempi kun pillerit, jotka voi unohtaa ottaa. Kierukasta ja ehkäisyrenkaastakin olen kuullut vahinkoja. Eihän mikään ehkäisy ole 100%, mutta kortsu nyt varmaan varmin.

Ei ole varmempi kuin hormoniehkäisy. Oikein käytettynä ehkäisyteho on kondomilla 98% mutta todella moni käyttäjä möhlii oikeaoppisessa käytössä (laitetaan päälle liian myöhään, ei tehdä kärkeen tilaa spermalle, ei tarkasteta ensin kuntoa). Todellisuudessa ehkäisyteho max 75%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi