Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Oon raskaana!

Vierailija
19.11.2020 |

Kortsu on varmaan puhjennut tai ollut viallinen. Mies ei halua lasta vielä muutamaan vuoteen ja itelläkin on opinnot ihan kesken. Toisaalta mulla on ollu vauvakuume ja oon siitä miehellekin kertonu. Viimeks kun menkat oli myöhässä heitin läpällä et jos oon raskaana ni mies suuttu ja lähti ovet paukkuen lenkille. Sen jälkeen ei siihen aiheeseen palattu.

Ja nyt oon oikeasti raskaana. Voi hemmetti. Miten kerron miehelle?

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelles nyt aikaa sulatella. Melko lapselliselta kyllä vaikuttaa, kun haukkumaan alkaa... jos sinulla on tukiverkkoa, niin ei ole mikään mahdottomuus yksin kasvattaa lasta, vaikka mies häipyisikin.

Vierailija
62/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies ei sitä lasta tahdo missään nimessä, niin onhan se ihan ymmärrettävää, että suuttuu. Varsinkin jos sen lapsen meinasit pitää. Teet toki mitä teet, mutta myös miehellä on oikeus mielipiteeseensä ja tunteisiinsa. Ei se tee hänestä yhtään sen lapsellisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskautta pelkäävä, oli mies tai nainen, ei luota pidemmässä suhteessa kondomiehkäisyyn. Ei tietenkään lyhyessäkään, mutta pidemmässä se onni lopulta voi hyvinkin osua kohdalle. Lähinnä siis nyt ihmettelen tässä miestäsi. Ymmärrän voimakkaan tunnereaktion, mutten tuollaista käytöstä tilanteessa, jossa hänen pitäisi kyllä ymmärtää, kuinka suuri raskauden mahdollisuus kondomiehkäisyyn lopulta liittyy.

Vierailija
64/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mies yöksi kotiin?

Vierailija
65/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
66/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ap! ❤️

Mies pysyy tai ei pysy kuvioissa.

Meillä mies ei ollut ajatellutkaan lasta, kunnes raskaustesti pillereistä huolimatta kertoi minun olevan raskaana. Alkoi uuden alku ja sillä tiellä ollaan edelleen, onnellisina maailman upeimmasta lahjasta - omasta lapsesta. :)

T. toinen opintonsa väliaikaisesti keskeyttänyt

Vierailija
67/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskautta pelkäävä, oli mies tai nainen, ei luota pidemmässä suhteessa kondomiehkäisyyn. Ei tietenkään lyhyessäkään, mutta pidemmässä se onni lopulta voi hyvinkin osua kohdalle. Lähinnä siis nyt ihmettelen tässä miestäsi. Ymmärrän voimakkaan tunnereaktion, mutten tuollaista käytöstä tilanteessa, jossa hänen pitäisi kyllä ymmärtää, kuinka suuri raskauden mahdollisuus kondomiehkäisyyn lopulta liittyy.

Ohis, mutta mihin sitten pitäisi luottaa?? Eikö kondomi ole varmempi kun pillerit, jotka voi unohtaa ottaa. Kierukasta ja ehkäisyrenkaastakin olen kuullut vahinkoja. Eihän mikään ehkäisy ole 100%, mutta kortsu nyt varmaan varmin.

Vierailija
68/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olitte ajatelleet lapsia muutenkin parin vuoden päästä en ymmärrä että mikä on ongelma. Lapsihan tulee nyt vain vähän etuajassa teiän suunnitelmiin nähden. Ja opinnoistakaan ei tarvii täysin luopua jos jaksat tehä niitä siinä samalla. Ei raskaus oo maailmanloppu!

Vierailija
69/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat saada opintosi tehtyä, teet abortin.

Minä opiskelin amk-tutkintoa tullessani raskaaksi. Opiskelin normaalisti raskaana ollessani, pidin äitiysloman ja palasin opiskelemaan. Valmistuin n. vuoden myöhemmin kuin muu ryhmä.

Nyt lapsi on 5v. ja minä koulutusta vastaavassa työssä.

Vierailija
70/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tullut yöksi kotiin. Haki aamulla kännykän kotoa ja lähti töihin. Ei sanonut mitään. Luuletteko että mies vois vielä leppyä? Muuten meillä on ennen tätä tosi ihanaa ollu yhdessä..

Ap

Vierailija
71/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tullut yöksi kotiin. Haki aamulla kännykän kotoa ja lähti töihin. Ei sanonut mitään. Luuletteko että mies vois vielä leppyä? Muuten meillä on ennen tätä tosi ihanaa ollu yhdessä..

Ap

En usko, että haluaa lasta. Teet abortin ja jatkatte yhdessä.

Vierailija
72/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi puhut kuin sinä tässä olisit jotain pahaa tehnyt?

Yhdessä te olette saaneet raskauden alkuun. Itse sinun sijassasi miettisin, haluanko enää olla yhdessä noin käyttäytyvän miehen kanssa.

Vierailija
73/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En usko, että haluaa lasta. Teet abortin ja jatkatte yhdessä.

Tai sitten ap pitää vauvan itse. Eikö ap sanonutkin ekassa viestissä, että on haaveillut vauvasta? Mies ei valitettavasti kuulosta kyllä hyväksyvän asiaa. Kaikista ei oo vanhemmiksi ja sun miehes taitaa olla yksi heistä..

Vierailija
74/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi puhut kuin sinä tässä olisit jotain pahaa tehnyt?

Yhdessä te olette saaneet raskauden alkuun. Itse sinun sijassasi miettisin, haluanko enää olla yhdessä noin käyttäytyvän miehen kanssa.

Jos ap on rikkonut kumin ja toivonut vahinkoa? Nyt sitten tullut katumapäälle kun mies todella näyttää siltä ettei sulata asiaa vaan haluaa ennemmin jatkaa yksin

Vierailija
75/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle abortti olisi kova paikka, mutta en toisaalta tiedä mitä tuollaisen ihmisen kanssa tulisi perhe-elämästä. Todennäköisesti mies olisi lähinnä sivuroolissa ja pitäisi valmistautua siihen, että lapsen kasvattaa yksin.

Kyllä minua ainakin loukkaisi ja haavoittaisi syvältä tuollainen käytös, vaikka miehen mieli muuten muuttuisikin myöhemmin. En tiedä voisinko luottaa häneen enää ollenkaan.

Ap, tuollainen käytös ei yksinkertaisesti ole hyväksyttävää puolisoltasi.

Vierailija
76/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Mies on varmasti järkyttynyt, sinänsä voimakas tunnereaktio on ymmärrettävä. Mutta se, että mies suuttuu ja haukkuu sinut idiootiksi on kyllä aika anteeksiantamatonta, itsehän se on ihan yhtä syypää tilanteeseen. Jos käytössä on vielä ollut kumit eikä pillerit niin ei mies voi mitenkään syyttää sinua tilanteesta. Onko sinulla jotain muita läheisiä, joiden kanssa jutella aiheesta? Sulattele nyt itse rauhassa asiaa ja anna miehellekin aikaa ennen kuin päätät mitään. Mies kuulostaa kyllä aika keskenkasvuiselta ja hankalalta tyypiltä, sinuna miettisin tarkkaan haluatko kasvattaa lasta yhdessä tuommoisen kanssa. Keskeneräiset opinnot ei ole oikeasti mikään ongelma, ensimmäiset vuodet lapsi pärjää vähällä, saat tukia ja opintoja voit jatkaa sitten äitiysloman jälkeen :)

Vierailija
77/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa pahasti siltä että miehes on jo päätöksensä tehnyt. Älä vaan tee aborttia vain miehen takia, jos oikeasti haluat lapsen. Sulla tulee ihania hetkiä yhdessä pienen ihmeen kanssa! Tsemppiä!

Vierailija
78/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kelle raskaana olo on noin isoa ongelma? Ei sen pitäis nykypäivänä olla iso ongelma, jos sattuu vahinko. Abortti on keksitty, jos lasta ei halua. Oma mies ainakin otti omalla kohdalla asian ihan tavallisesti. Ei tuottanut mulla paineita kertoa, koska tiesin, että jos lapsi on vahingossa tulossa, haluamme molemmat abortin.

Vierailija
79/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma oli? Joko pidät tai teet abortin. En ymmärrä.

Vierailija
80/117 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol nolo mies jos suuttus siitä että oot raskaana. Ihan kuin se ei ois senkin vika. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme