Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenn kouluttaa pelimiehestä aviomiesainesta?

Vierailija
21.03.2014 |

Onko ylipäätään mahdollista?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ole mahdollista. mutta ehkä pelimies päättää itse muuttua hyväksi aviomiesainekseksi. ei se kouluttamalla tapahdu, vaikka moni niin näyttää luulevan.

Vierailija
22/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:41"]Kyllä ne tietokonepelit yms jää useimmilla pois jossain vaiheessa kun elämään tulee uutta sisältöä, ei tartte kouluttaa erikseen.

[/quote]

Vittu mikä daiju oot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää aviomies- ja isäainesta ovat vain miehet, jotka itse haluavat hyviksi aviomiehiksi ja isiksi. Heitäkin on paljon, onneksi.

Vierailija
24/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata kertaa helpompaa on opiskella olemaan pelimiehen vaimo. Älä usko mitään miehen puheita, et kyttää puhelinta, tietokonetta, taskuja ym. Elä omaa elämääsi, älä roiku miehessä tai ole hänestä millään tavalla riippuvainen. Jos hän vannoo rakastavansa sinua, sano hui hai ja naura iloisesti päälle. Älä ikinä osoita minkäänlaista heikkoutta, kulje pystypäin.

Vierailija
25/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:08"]Hyvää aviomies- ja isäainesta ovat vain miehet, jotka itse haluavat hyviksi aviomiehiksi ja isiksi. Heitäkin on paljon, onneksi.

[/quote]

Olenko huono mies sinun kriteereillä jos en ole naimisissa ?

19 vuotta avoliitossa ja 2 lasta

Vierailija
26/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:44"]

Kuka viitsii ottaa sellaista miestä, jota pitää "kouluttaa" jotenkin erilaiseksi? Mä haluan että mieheni on juuri sellainen kuin on. Mikset etsi jotain valmista aviomiesainesta jos sellaisen kerran haluat?

[/quote]

Jos kaikki tekisivät näin, niin olisi tälläkin palstalla huomattavasti hiljaisempaa...

Vierailija
27/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla menemättä mukaan sen peliin, eli et toimi ollenkaan sen odotusten mukaan ja lankea sen pauloihin,

et ole heti valmista sulaa vahaa sen käsissä ja et ole antamassa sille mitään oletusarvoisesti, et vaatimassakaan mitään,

osoitat käytöksellään ettet tarvi sinänsä sitä mihinkään, et ole riipustautuva ja 'akkamainen'.

Olemalla jotain sellaista mitä se ei ole tottunut naisten olemaan, itsenäinen ja vahva, ja silti mukava ja kiehtova, ja jotain mitä se ei saa ihan tuosta vaan.

Mutta vaatii kanttia, hermoja ja aikaa, niin mies saatta itse haluta silloin muuttua.

Vierailija
28/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:44"]

Kuka viitsii ottaa sellaista miestä, jota pitää "kouluttaa" jotenkin erilaiseksi? Mä haluan että mieheni on juuri sellainen kuin on. Mikset etsi jotain valmista aviomiesainesta jos sellaisen kerran haluat?

[/quote]

Jos kaikki tekisivät näin, niin olisi tälläkin palstalla huomattavasti hiljaisempaa...

[/quote]

Komppaan !

Naisen koulutuksessa kohta 5v