Nettideittailu
Olen 25-vuotias sinkkunainen ja en ole vielä löytänyt elämäni alfaurosta. Mitä mieltä olette nettideittailusta? kertokaa kokemuksianne ja mitä sivuja suosittelette?
Kommentit (5)
Olen löytänyt muutamankin seurustelukumppanin netin kautta :) Olen löytänyt miehiä myös baarista, työn puolesta, ja ihan esim. lähikaupassa on tultu pyytämään treffeille, mutta parhaat ovat oikeasti netistä löydettyjä. Vaatii toki hieman kriittisyyttä poimia se helmi sieltä joukosta, mutta oikeasti niin tasokkaita ja hyvännäköisiä miehiä olen ainakin minä löytänyt, ihan vaikka sieltä parjatulta Suomi24:lta, että suosittelen lämpimästi. Lisäksi, jos harrastat jotain, kannattaa kokeilla esimerkiksi harrastukseen liittyvää forumia tms.
Hyvänä puolena nettideittailussa on, että pystyy juuri tehokkaasti karsimaan ehdokkaat halutuilla kriteereillä, ja saa kätevästi selvitettyä ennakkoon jo miehen arvoja, tulevaisuudensuunnitelmia ym. ennen, kun "tuhlaa aikaa" tapaamisiin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:30"]
Olen löytänyt muutamankin seurustelukumppanin netin kautta :) Olen löytänyt miehiä myös baarista, työn puolesta, ja ihan esim. lähikaupassa on tultu pyytämään treffeille, mutta parhaat ovat oikeasti netistä löydettyjä. Vaatii toki hieman kriittisyyttä poimia se helmi sieltä joukosta, mutta oikeasti niin tasokkaita ja hyvännäköisiä miehiä olen ainakin minä löytänyt, ihan vaikka sieltä parjatulta Suomi24:lta, että suosittelen lämpimästi. Lisäksi, jos harrastat jotain, kannattaa kokeilla esimerkiksi harrastukseen liittyvää forumia tms.
Hyvänä puolena nettideittailussa on, että pystyy juuri tehokkaasti karsimaan ehdokkaat halutuilla kriteereillä, ja saa kätevästi selvitettyä ennakkoon jo miehen arvoja, tulevaisuudensuunnitelmia ym. ennen, kun "tuhlaa aikaa" tapaamisiin.
[/quote]
Kuinka monta exää sinulla oikein on? Mikseivät suhteesi kestä?
Mieheni tapasin match.com:n kautta.
Ihan positiivinen tapa tutustua ihmisiin, aika äkkiä huomaa jos joku on liian erikoinen face to face tapaamiseen. Aina kannattaa suhtautua varauksella ihmisiin netissä, mutta helmiäkin on sikojen seassa.
Pääasiassa kokemukset ovat olleet hyviä. Tähän mennessä olen käynyt kolmilla treffeillä. Ihan mukavaa on ollut, mutta vielä ei ole kunnolla kukaan iskenyt. Etsintä siis jatkuu. Itse olen kokenut nettideittailun luontevaksi tavaksi etsiä kumppania. Sieltä löytyy helposti samanhenkisiä ihmisiä ja treffeille voi lähteä sitten kun siltä tuntuu. Hyvä lista deittipalveluista löytyy esimerkiksi täältä http://www.treffipalstat.com/
Mä tykkäsin nettideittailusta. Tosin mulla oli takana todella ahdistava avioliitto jonka aikana mieheni onnistui vähentämän mun kaikkia sosiaalisia kontaktejani, joten olin pelkästään iloinen tavatessani ihmisiä.
Nykyisen mieheni tapasin Suomi24:n kautta nettitreffillä.