Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenn kouluttaa pelimiehestä aviomiesainesta?

Vierailija
21.03.2014 |

Onko ylipäätään mahdollista?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietoisesti alkaa miesgigolon kanssa vehtaamaan, pitää vaan ymmärtää mihin leikkiin ryhtyy eikä odottaa liikoja sellaiselta koskaan.

Vierailija
2/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun serkku teki niin, että antoi miehensä pelata pelejään tietyn määrän per kuukausi, mun mielestä ihan toimiva ratkaisu pelimiehen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:19"]

Olemalla menemättä mukaan sen peliin, eli et toimi ollenkaan sen odotusten mukaan ja lankea sen pauloihin,

et ole heti valmista sulaa vahaa sen käsissä ja et ole antamassa sille mitään oletusarvoisesti, et vaatimassakaan mitään,

osoitat käytöksellään ettet tarvi sinänsä sitä mihinkään, et ole riipustautuva ja 'akkamainen'.

Olemalla jotain sellaista mitä se ei ole tottunut naisten olemaan, itsenäinen ja vahva, ja silti mukava ja kiehtova, ja jotain mitä se ei saa ihan tuosta vaan.

Mutta vaatii kanttia, hermoja ja aikaa, niin mies saatta itse haluta silloin muuttua.

[/quote]

eli kesyttäminen vie kuukausia, jiopa vuosia?

Vierailija
4/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko täällä nyt joku mamma saanut pelimiehen riesakseen kun viimepäivinä koko ajan näitä pelimies sitä pelimies tätä?

Vierailija
5/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:19"]

Olemalla menemättä mukaan sen peliin, eli et toimi ollenkaan sen odotusten mukaan ja lankea sen pauloihin,

et ole heti valmista sulaa vahaa sen käsissä ja et ole antamassa sille mitään oletusarvoisesti, et vaatimassakaan mitään,

osoitat käytöksellään ettet tarvi sinänsä sitä mihinkään, et ole riipustautuva ja 'akkamainen'.

Olemalla jotain sellaista mitä se ei ole tottunut naisten olemaan, itsenäinen ja vahva, ja silti mukava ja kiehtova, ja jotain mitä se ei saa ihan tuosta vaan.

Mutta vaatii kanttia, hermoja ja aikaa, niin mies saatta itse haluta silloin muuttua.

[/quote]

Eli viileää suhtautumista ajoittain höystettynä hetkellisellä hymyllä?

Vierailija
6/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa-urokset rakastaa saalistamista, ja mitä hankalampi saalis, sen kuumempana ne käy siihen.

Ja tämä ei tarkoita tietenkään että pitäisi olla biatch tai veemäinen, vaan sitä että ei yksinkertaisesti anna miehelle heti ja helpolla sormia napsauttamalla sitä mitä se haluaa ja on jahtaamassa.

Joku nainen jossain vaiheessa ne pelimeihetkin saan lankeamaan ja rauhoittumaan. Tai ei. Mä en jaksa kauheasti enää sitä kissa-hiiri leikkiä niiden kanssa :)

Vierailija
7/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tietokonepelit yms jää useimmilla pois jossain vaiheessa kun elämään tulee uutta sisältöä, ei tartte kouluttaa erikseen.

Vierailija
8/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Usko mua, pääset paljon vähemmällä.

Vierailija
9/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että toinen voi mitenkään kouluttaa pelimiehestä aviomiesainesta. Mutta toisinaan iän myötä entisen pelimiehen elämänarvot muuttuu ja sitä kautta myös käytös, ja hänestä voi kyllä tulla hyväkin aviomies ja perheenisä. Mutta se tapahtuu tämän ihmisen omasta sisältä lähtien, esim. kun alkaa pelimieselämä kyllästyttää, eikä siksi että joku nainen kouluttaa.

Vierailija
10/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peleistä voi tulla myös yhteinen harrastuksenne, joiden kanssa voitte viettää yhdessä aikaa.

Vierailija
11/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viitsii ottaa sellaista miestä, jota pitää "kouluttaa" jotenkin erilaiseksi? Mä haluan että mieheni on juuri sellainen kuin on. Mikset etsi jotain valmista aviomiesainesta jos sellaisen kerran haluat?

Vierailija
12/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelimiehen tarkoitus näyttää muuttuneen...

Ap

Vierailija
13/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat pelimiehen rakastumaan itseesi sellaisella voimalla, ja tarjoat seksiä, mitä hän tietää, ettei muualta saa, niin sitten...

mutta sitä en osaa neuvoa, miten toisen saa rakastumaan itseensä.

Vierailija
14/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistu, naimisiin asti saattaa päästä, mutta pettää kaikkien kanssa koko ajan. kun lapsi synyy nostaa kytkintä ja häipyy kuvioista. saattaa rauhoittua joskus lähempänä 40v. 

Vierailija
15/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Kaikki muutokset vain väliaikaisia. Voi palata vaimosta ja lapsista huolimatta koska tahansa vanhoihin tapoihinsa.

Vierailija
16/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvä idea kuin rakastaa alkoholisti ehjäksi ja raittiiksi.

Vierailija
17/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihehan käsitteli ihan ensialkuun pelimiestä eli panomiestä eli playboyta eikä atari äijää

Vierailija
18/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Ihminen päättää itse miten toimii.  Kannettu vesi ei kaivossa pysy.

Vierailija
19/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:48"]

Ei onnistu. Kaikki muutokset vain väliaikaisia. Voi palata vaimosta ja lapsista huolimatta koska tahansa vanhoihin tapoihinsa.

[/quote]

Näin on. Skarppaa parit eka vuotta ja sitten alkaa pettäminen. Huomattu on tuttujen parissa.

Vierailija
20/28 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä osa dorkista ei näköjään tajua mitä ap tarkoittaa Pelimiehellä.