Olen -Mies 28v-, kysyttävää?
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:36"]Kaverilla ei seiso naisten kanssa. Se hengailee päivät pitkät naisten foorumilla. Jos joku tarjoaa sille yhteystietojaan se rupeaa tivaamaan onko nainen neitsyt koska muuten ei kelpaa. Se suoltaa tänne homokielteistä propagandaa "normaalin" homo-älämölön huomattavasti ylittävällä intensiteetillä ja perehtyneisyydellä.
[/quote]
Olen fiksu ja minulla on arvot kohdillaan. Mitä pahaa siinä on?
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:22"]Oletko koskaan saanut pimppiä?
[/quote]
Olen.
-Mies 28v-
[/quote]
Tekopimppiä ei myöskään lasketa.
Milloin sulla on synttärit? Kerro edes kuukausi, jolloin täytät vuosia.
ongelmallisinta on jos on ollut naisen kanssa useasti yhdynnässä muttei koskaan vaginaalisessa yhdynnässä. Ainoastaan anaalisesti tai oraalisesti.
Toisaalta onko tämä tälle 28 miehelle ongelma?
Sehän on vain hänen solujensa "siittiöiden" ongelma. Ja siittiöt hoitakoon omat ongelmansa.
Kaverilla ei seiso naisten kanssa. Se hengailee päivät pitkät naisten foorumilla. Jos joku tarjoaa sille yhteystietojaan se rupeaa tivaamaan onko nainen neitsyt koska muuten ei kelpaa. Se suoltaa tänne homokielteistä propagandaa "normaalin" homo-älämölön huomattavasti ylittävällä intensiteetillä ja perehtyneisyydellä.