Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen -Mies 28v-, kysyttävää?

Vierailija
20.03.2014 |

Kysyttävää?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla ei seiso naisten kanssa. Se hengailee päivät pitkät naisten foorumilla. Jos joku tarjoaa sille yhteystietojaan se rupeaa tivaamaan onko nainen neitsyt koska muuten ei kelpaa. Se suoltaa tänne homokielteistä propagandaa  "normaalin" homo-älämölön huomattavasti ylittävällä intensiteetillä ja perehtyneisyydellä.

Vierailija
62/65 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:36"]Kaverilla ei seiso naisten kanssa. Se hengailee päivät pitkät naisten foorumilla. Jos joku tarjoaa sille yhteystietojaan se rupeaa tivaamaan onko nainen neitsyt koska muuten ei kelpaa. Se suoltaa tänne homokielteistä propagandaa  "normaalin" homo-älämölön huomattavasti ylittävällä intensiteetillä ja perehtyneisyydellä.

[/quote]

Olen fiksu ja minulla on arvot kohdillaan. Mitä pahaa siinä on?

-Mies 28v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:22"]Oletko koskaan saanut pimppiä?

[/quote]

Olen.

-Mies 28v-

[/quote]

Tekopimppiä ei myöskään lasketa.

Vierailija
64/65 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sulla on synttärit? Kerro edes kuukausi, jolloin täytät vuosia.

Vierailija
65/65 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmallisinta on jos on ollut naisen kanssa useasti yhdynnässä muttei koskaan vaginaalisessa yhdynnässä. Ainoastaan anaalisesti tai oraalisesti.

Toisaalta onko tämä tälle 28 miehelle ongelma?

Sehän on vain hänen solujensa "siittiöiden" ongelma. Ja siittiöt hoitakoon omat ongelmansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi