Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko silti tavata isovanhempia jouluna, vaikka suositeltaisiin päinvastaista?

Vierailija
19.11.2020 |

?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en. Miehen isä enää elossa, asuu 600km meiltä tai 250km meidän mökiltä ja kun ylimääräistä vapaata ei ole kuin aatto, niin ei jaksa ajella edestakas. Eri asia jos pappa saa aikaseksi lähteä meidän mökkipaikkakunnalle.

Vierailija
62/69 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmis joululahja mukana eli korona, sen joulun muistatte aina jos sen kuletatte mukananne ja vanhemmat sen takia menehtyy, tuleeko joka joulu mieleen? kyllä

En kyllä keksi mistä minä voisin koronan saada.

Alapeukuttajat kertokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion tavata mun vanhemmat. Ollaan kaikki oltu eristyksissä. Paitsi kaupassa on käyty.

Vierailija
64/69 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne meidän omat vanhemmat pvat suurempi riski tartuttaa korona meille kuin meiltä heille. Mies tekee etänä työt ja itse opiskelen etänä.

Vanhempamme taas ovat kaikki asiakaspalvelutöissä.

En tidä vielä tavataanko jouluna vai ei.

Vierailija
65/69 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat isovanhempani ovat jo mullan alla, joten heitä emme enää tapaa.

Joulunpyhät ollaan kotona. Katsotaan sen jälkeen, mikä on tilanne, voidaanko lähteä tapaamaan lasteni isovanhempia. Onko lomia, ollaanko terveitä jne. Matkaa sen verran, että se on koko päivän reissu, jos sinne lähdetään. Yöksi ei kiinnosta jäädä.

Itse en ole vielä isovanhempi (onneksi), mutta omat, kotoa pois muuttaneet lapseni ovat todennäköisesti tulossa jouluksi meille.

Vierailija
66/69 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kuitenkin jouluksi heille lahjakassi , vessapaperia kahvia sokeria hunajaa suodatin pusseja maitoa kermaa villasukat paperinenäliinoja hapanleipä paketti voita ja hilloa sekä pullapitko . Fairyä ja keittiö liinoja ja tiskiharja sekä pyykinpesuaine , villatakki . Hiusharja ja kampa , hammasharja tahnaa ,taskulamppu ja muutama purkki säilykkeitä . Pyyhitte ne purkit ja paketit kevyesti ensin ja viette ovelle . Myös muutama lehti kuten apu seura tms.

Vierailija
67/69 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terveinä ollaan, mennään vuodenvaihteessa vanhempiani tapaamaan. Jos jättää väliin, voi olla, ettei koskaan enää tavatakaan. Ovat jo yli 80-vuotiaita ja 1000 km päässä.

Influenssarokotukset on otettu, etätöissä ollaan ja matkustetaan omalla autolla. Matka tietysti peruuntuu, jos yhdelläkään flunssan oireita.

Vierailija
68/69 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virus ei leviä kirjoitti:

Tehkää kuitenkin jouluksi heille lahjakassi , vessapaperia kahvia sokeria hunajaa suodatin pusseja maitoa kermaa villasukat paperinenäliinoja hapanleipä paketti voita ja hilloa sekä pullapitko . Fairyä ja keittiö liinoja ja tiskiharja sekä pyykinpesuaine , villatakki . Hiusharja ja kampa , hammasharja tahnaa ,taskulamppu ja muutama purkki säilykkeitä . Pyyhitte ne purkit ja paketit kevyesti ensin ja viette ovelle . Myös muutama lehti kuten apu seura tms.

Mitä on hapanleipä?

Vierailija
69/69 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien lahjan maski päällä oven taakse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi