Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikaystäväni sheivaa karvansa?

Vierailija
20.03.2014 |

En halua että se tekee niin. Musta miehellä kuuluukin olla jotain karvoja. Ja siis puhun nyt munakarvoista. Miks se sheivaa? Tulee olo et pettää ja jonku muun akan takia tekee tota.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:38"]

Itselläni on periaatteena että se joka antaa suuseksiä saa päättää. Omassa peniksessäni (about 15 cm) on varren alaosassa enemmän ja yläosassa vähemmän karvoja.

 

Naisystäväni ei oikein tiedä ja erityisesti sano...

mutta antaa kuitenkin ymmärtää että karvojen vähennys/lyhennys ja ainakin osittainen poisto olisi hyvä asia... ja onneksi ymmärää antaa, siis myös suuseksiä.

Btw, kannattaa hankkia pienisuinen ja pienipilluinen nainen niin ei tarvitse miettiä haluaisiko isompaa kalua.

[/quote]

 

Mä oon pienipilluinen ja pienisuinen ja pienikätinen nainen, siro, silti haluan isoa munaa. Että höpöhöpöt sulle.

 

Vierailija
22/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:30"]

En halua että se tekee niin. Musta miehellä kuuluukin olla jotain karvoja. Ja siis puhun nyt munakarvoista. Miks se sheivaa? Tulee olo et pettää ja jonku muun akan takia tekee tota.

[/quote]

Sheivaatko itse?

Onko parturikin pettämistä, siinä sentään joku vieras nainen suorittaa sheivauksen?

 

Itse voin kertoa sheivaavani koska:

-näyttää paremmalta

-tuntuu paremmalta

-koska haluan

 

Voisin lopettaa sheivaamisen, jos joku nainen pyytäisi, mutta kokisin itseni aina hieman likaiseksi. Sama kun jos jättää parran ajamatta.

 

ps. oletko varma ettei tee sinun takiasi? sinua eivät nähtävästi haittaa karvat suuseksissä.

[/quote]

 

Oon ite posliini, mutta mä oonki nainen! Musta toi on vaan niin gayta ja ei voi tehdä mun takia koska oon sanonu et pliis lopeta. No ei se vaan lopeta.

 

[/quote]

 

Ei oo vaan naisten oikeus sheivata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:30"]

En halua että se tekee niin. Musta miehellä kuuluukin olla jotain karvoja. Ja siis puhun nyt munakarvoista. Miks se sheivaa? Tulee olo et pettää ja jonku muun akan takia tekee tota.

[/quote]

Sheivaatko itse?

Onko parturikin pettämistä, siinä sentään joku vieras nainen suorittaa sheivauksen?

 

Itse voin kertoa sheivaavani koska:

-näyttää paremmalta

-tuntuu paremmalta

-koska haluan

 

Voisin lopettaa sheivaamisen, jos joku nainen pyytäisi, mutta kokisin itseni aina hieman likaiseksi. Sama kun jos jättää parran ajamatta.

 

ps. oletko varma ettei tee sinun takiasi? sinua eivät nähtävästi haittaa karvat suuseksissä.

[/quote]

 

Oon ite posliini, mutta mä oonki nainen! Musta toi on vaan niin gayta ja ei voi tehdä mun takia koska oon sanonu et pliis lopeta. No ei se vaan lopeta.

 

[/quote]

 

Ei oo vaan naisten oikeus sheivata!

[/quote]

 

No rajansa nyt tasa-arvollakin!!!!!! Jos meidän euro on kaheksakytäsenttiä ja risat niin ette te miehet nyt voi viedä meiltä sheivausitseoikeuttakin!!!

 

Vierailija
24/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä se mies ja etsi parempi.

Vierailija
25/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:45"]Munakarvojaan trimmaavat miehet on jotenkin naismaisia "neitejä"...ei voi mitään, mutta näin on.

[/quote]

Hah, toi muistio jäi lukematta mun mieheltä :D

[/quote]

Minä raavaana lähes 2m miehenä ajelisin kullinlarvat :D Kyllä se on neitipokien juttu. Peilistä neitipojat ihailee karvatonta alapäätä ja toivoo tikkunekkua

Vierailija
26/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:45"]Munakarvojaan trimmaavat miehet on jotenkin naismaisia "neitejä"...ei voi mitään, mutta näin on.

[/quote]

Hah, toi muistio jäi lukematta mun mieheltä :D

[/quote]

Minä raavaana lähes 2m miehenä ajelisin kullinlarvat :D Kyllä se on neitipokien juttu. Peilistä neitipojat ihailee karvatonta alapäätä ja toivoo tikkunekkua

[/quote]

Kiva katella bling bling kasseja peilistä ja ehostaa yläpään keskellä olevaa guido töyhtöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:50"]

Minä raavaana lähes 2m miehenä ajelisin kullinlarvat :D Kyllä se on neitipokien juttu. Peilistä neitipojat ihailee karvatonta alapäätä ja toivoo tikkunekkua

[/quote]

Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä. Jos olet liki 2m niin rupeaa olemaan ehkä raavauttakin, miehisyydestä en ole ihan varma. Miehen ei tarvitse pönkittää itseään haukkumalla toisia neitipokiksi (sic). Neitipojat ja raavaat miehet voivat yhtä hyvin ihailla karvatonta alapäätä tai elämää suurempaa puskaa, niin itsellään kuin partnerillaan, oli hän sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Hymyn sait kyllä huulilleni. Raavas mies kullinlarvoineen (sic) pitää jöötä vauva.fi keskustelualueella :)

 

t:3

Vierailija
28/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:30"]En halua että se tekee niin. Musta miehellä kuuluukin olla jotain karvoja. Ja siis puhun nyt munakarvoista. Miks se sheivaa? Tulee olo et pettää ja jonku muun akan takia tekee tota.

[/quote]

Onkos hän metroseksuaali vai kenties transvestiitti tai homoseksuaali? Normaalit miehet eivät ajele karvojansa. Karvojen ajelu on naisten juttu. Sano sille et lemppaat sen, jollei se lopeta karvojensa ajelua. Parran ajamisen ymmärrän, mutta en muiden karvojen ajelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'DD oonko ainoo jota naurattaa tää ketju aivan helvetisti

Vierailija
30/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:50"]

Minä raavaana lähes 2m miehenä ajelisin kullinlarvat :D Kyllä se on neitipokien juttu. Peilistä neitipojat ihailee karvatonta alapäätä ja toivoo tikkunekkua

[/quote]

Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä. Jos olet liki 2m niin rupeaa olemaan ehkä raavauttakin, miehisyydestä en ole ihan varma. Miehen ei tarvitse pönkittää itseään haukkumalla toisia neitipokiksi (sic). Neitipojat ja raavaat miehet voivat yhtä hyvin ihailla karvatonta alapäätä tai elämää suurempaa puskaa, niin itsellään kuin partnerillaan, oli hän sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Hymyn sait kyllä huulilleni. Raavas mies kullinlarvoineen (sic) pitää jöötä vauva.fi keskustelualueella :)

 

t:3

[/quote]

Sieltä löytyi neitipojan ääni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:50"]

Minä raavaana lähes 2m miehenä ajelisin kullinlarvat :D Kyllä se on neitipokien juttu. Peilistä neitipojat ihailee karvatonta alapäätä ja toivoo tikkunekkua

[/quote]

Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä. Jos olet liki 2m niin rupeaa olemaan ehkä raavauttakin, miehisyydestä en ole ihan varma. Miehen ei tarvitse pönkittää itseään haukkumalla toisia neitipokiksi (sic). Neitipojat ja raavaat miehet voivat yhtä hyvin ihailla karvatonta alapäätä tai elämää suurempaa puskaa, niin itsellään kuin partnerillaan, oli hän sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Hymyn sait kyllä huulilleni. Raavas mies kullinlarvoineen (sic) pitää jöötä vauva.fi keskustelualueella :)

 

t:3

[/quote]

NeitiPOKA kuulostaa paljon paremmalta

Vierailija
32/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:30"]En halua että se tekee niin. Musta miehellä kuuluukin olla jotain karvoja. Ja siis puhun nyt munakarvoista. Miks se sheivaa? Tulee olo et pettää ja jonku muun akan takia tekee tota.

[/quote]

Anna pojan sheivata. Pienet on joillakin ongelmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kalu näyttää isommalta, jos siinä ei ole karvoja

Vierailija
34/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minä tykkään trimmata kullinkarvojakin, hiusten, nenä- ja kainalokarvojen lisäksi. Olo on itselleni viihtyisämpi ja naiselle mukavampi kun ei ole niin vitusti karvoja, en kyllä sheivaa paljaaksi kun pallit ja varren, muuten lyhentelen tarvittaessa.

Ihan yhtä kauheeta on nähdä miehellä ihan koskematon karvapeuhko kuin naisellakin, jotain rotia sentään asioihin. Vaikka toisaalta, katsoessa äijien naamoja ja hiuksia, ei mitenkään yllätä jos on muutenkin hoitamaton karvoitus. Ehkä se on jotain äijäjuttua, mutta itse en haluaisi kuulua tollaiseen puoliapinaäijiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:45"]Munakarvojaan trimmaavat miehet on jotenkin naismaisia "neitejä"...ei voi mitään, mutta näin on.

[/quote]

Hah, toi muistio jäi lukematta mun mieheltä :D

[/quote]

Minä raavaana lähes 2m miehenä ajelisin kullinlarvat :D Kyllä se on neitipokien juttu. Peilistä neitipojat ihailee karvatonta alapäätä ja toivoo tikkunekkua

[/quote]

Mikäs juntti se siellä huutelee? Kyseessä on oikein miehekäs ja hyvinvarustettu perusinsinööri. Jos se on sun mielestä neiteilyä että ajaa karvat ja käyttää dödöä, niin sitten on, mutta älä julista muille että sun tynnyri on koko maailma.

Vierailija
36/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:45"]Munakarvojaan trimmaavat miehet on jotenkin naismaisia "neitejä"...ei voi mitään, mutta näin on.

[/quote]

Hah, toi muistio jäi lukematta mun mieheltä :D

[/quote]

Minä raavaana lähes 2m miehenä ajelisin kullinlarvat :D Kyllä se on neitipokien juttu. Peilistä neitipojat ihailee karvatonta alapäätä ja toivoo tikkunekkua

[/quote]

Mikäs juntti se siellä huutelee? Kyseessä on oikein miehekäs ja hyvinvarustettu perusinsinööri. Jos se on sun mielestä neiteilyä että ajaa karvat ja käyttää dödöä, niin sitten on, mutta älä julista muille että sun tynnyri on koko maailma.

[/quote]

Mitäs huutelet vieraisiin pöytiin! Täällä meri-insinööri, joka käyttä dödöjä, käyttää käsi ja kasvorasvoja ja kuorin kerran viikossa ihon naamalta ja ajan joka päivä partani. Mutta sääri-,reisi-,häpy-,käsi-,selkä-rinta- tai kainalokarvoja en todellakaan ajele, enkä vahaile. Noiden karvojen ajelu ja vahailu on homojen hommaa. Vaimonikin pitää enempi siitä että mies on karvainen, kuin että olisi karvaton. Ja minun mielestäni häpykarvaton nainen on kuin pikkutyttö. Hyi helvetti! Sama pätee karvattomaan mieheen, sellainen on kuin pikkupoika! Et ne jotka pitävät karvattomasta, ovat aika taipuvia pedofiliaan, sitähän se on kun yrittää olla kuin pikkulapsi. Hyi helvetti! Yök! Sairasta sanon minä!

Vierailija
37/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:57"]Parran ajamisen ymmärrän, mutta en muiden karvojen ajelua.

[/quote]

Pitkätukkahippi!

Vierailija
38/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:57"]Parran ajamisen ymmärrän, mutta en muiden karvojen ajelua.

[/quote]

Pitkätukkahippi!

[/quote]

Mistäs noin päättelet? Tukkaa ei ajeta, vaan saksitaan siististi ja pidetään siististi lyhyenä.

Vierailija
39/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu et tuollanen "merimies" onkin erimies, nenästäkin pursuaa sentin haivenet, hyi helvetti, HYI HELVETTI! Siis katso itseäsi peilistä ja mieti, onko siellä mies vaiko puoliapina?

Mies joka kuorii ihoaan ja rasvailee, siinä se oikea homomaisen tyylin taitaja on, taidatkin olla niitä kaappihomoja, tule ulos vaan ihan reilusti, mutta poista ensimmäiseksi ne nenäkarvat!

Vierailija
40/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähelläkään homoa. Ja käsiä ja naamaa on pakko rasvailla, ettei iho kuivu dieselin, voiteluöljyn, raskaspolttoöljyn, kerosiinin jne päivittäisestä käsittelystä työpaikalla. Ja nenäkarvoja minulla ei edes kasva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi