Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikaystäväni sheivaa karvansa?

Vierailija
20.03.2014 |

En halua että se tekee niin. Musta miehellä kuuluukin olla jotain karvoja. Ja siis puhun nyt munakarvoista. Miks se sheivaa? Tulee olo et pettää ja jonku muun akan takia tekee tota.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:53"]Täällä meri-insinööri, joka käyttä dödöjä, käyttää käsi ja kasvorasvoja ja kuorin kerran viikossa ihon naamalta ja ajan joka päivä partani. Mutta sääri-,reisi-,häpy-,käsi-,selkä-rinta- tai kainalokarvoja en todellakaan ajele, enkä vahaile. Noiden karvojen ajelu ja vahailu on homojen hommaa. Vaimonikin pitää enempi siitä että mies on karvainen, kuin että olisi karvaton. Ja minun mielestäni häpykarvaton nainen on kuin pikkutyttö. Hyi helvetti! Sama pätee karvattomaan mieheen, sellainen on kuin pikkupoika! Et ne jotka pitävät karvattomasta, ovat aika taipuvia pedofiliaan, sitähän se on kun yrittää olla kuin pikkulapsi. Hyi helvetti! Yök! Sairasta sanon minä!

[/quote]

Miesten paneminen on homojen hommaa, siihen ei karvojen kanssa värkkäily mitenkään liity. Vaimosi pitää varmaan karvaisista ja on siksi kanssasi, samoin kuin sinä pidät karvaisista ja olet vaimosi kanssa. Kaikki eivät ole kuten te. Monen "tosimiehen" mielestä olet melkoinen homopuppeli, kun rasvailet ja kuorit.

Jotenkin sinusta paistaa epävarmuus, kun pitää omaa "maailmankuvaa" noin tyrkyttää. Jopa pedofilia pitää nostaa esiin. Muuttuuko miehinen mies pojaksi, kun hän laskee housut kinttuihin ja paljastuu karvaton häpy?

Vierailija
42/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:03"]

En ole lähelläkään homoa. Ja käsiä ja naamaa on pakko rasvailla, ettei iho kuivu dieselin, voiteluöljyn, raskaspolttoöljyn, kerosiinin jne päivittäisestä käsittelystä työpaikalla. Ja nenäkarvoja minulla ei edes kasva.

[/quote]

Sitten se iho kuivuu, tosimies ei neitirasvojen kanssa läträä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:53"]Täällä meri-insinööri, joka käyttä dödöjä, käyttää käsi ja kasvorasvoja ja kuorin kerran viikossa ihon naamalta ja ajan joka päivä partani. Mutta sääri-,reisi-,häpy-,käsi-,selkä-rinta- tai kainalokarvoja en todellakaan ajele, enkä vahaile. Noiden karvojen ajelu ja vahailu on homojen hommaa. Vaimonikin pitää enempi siitä että mies on karvainen, kuin että olisi karvaton. Ja minun mielestäni häpykarvaton nainen on kuin pikkutyttö. Hyi helvetti! Sama pätee karvattomaan mieheen, sellainen on kuin pikkupoika! Et ne jotka pitävät karvattomasta, ovat aika taipuvia pedofiliaan, sitähän se on kun yrittää olla kuin pikkulapsi. Hyi helvetti! Yök! Sairasta sanon minä!

[/quote]

Miesten paneminen on homojen hommaa, siihen ei karvojen kanssa värkkäily mitenkään liity. Vaimosi pitää varmaan karvaisista ja on siksi kanssasi, samoin kuin sinä pidät karvaisista ja olet vaimosi kanssa. Kaikki eivät ole kuten te. Monen "tosimiehen" mielestä olet melkoinen homopuppeli, kun rasvailet ja kuorit.

Jotenkin sinusta paistaa epävarmuus, kun pitää omaa "maailmankuvaa" noin tyrkyttää. Jopa pedofilia pitää nostaa esiin. Muuttuuko miehinen mies pojaksi, kun hän laskee housut kinttuihin ja paljastuu karvaton häpy?

[/quote]

En ole todellakaan epävarma itsestäni, enkä ole homo. Ihan looginen selitys löytyy sille miksi joudun rasvaamaan käsiäni ja naamaani päivittäin. Syy on se että käsittelen töissä päivittäin raskaspolttoöljyä, dieseliä, voiteluaineita, kerosiinia, kattilakemikaaleja, pc+:ssaa alfa lavalin separaattorin pesuaineita ja kaikkea muuta vastaavaa. Noi ainee kuivattavat ja sierettävät ihoa, huolimatta siitä että pidät käsissä kumi ja lateksihanskoja, sekä haalareita päällä.

Vierailija
44/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:55"]

Pitkätukkahippi!

[/quote]

Mistäs noin päättelet? Tukkaa ei ajeta, vaan saksitaan siististi ja pidetään siististi lyhyenä.

[/quote]

Itse ajelen tai ajelutan tukan. 15mm talvella, kesällä lyhyempi. Kovat testotasot ja hiukset eivät sovi samaan kroppaan :/

 

Vierailija
45/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse repesin kerran huolella kun mies viivytteli suihkussa ja sen jälkeen tuli. näyttämään että on "yllätys" mulle ja se oli ajellu kaikki jalkakarvat :DD ei onneks oo toiste ajanu :) ajelee joskus munakarvojaan kyllä

Vierailija
46/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:03"]

Miesten paneminen on homojen hommaa, siihen ei karvojen kanssa värkkäily mitenkään liity. Vaimosi pitää varmaan karvaisista ja on siksi kanssasi, samoin kuin sinä pidät karvaisista ja olet vaimosi kanssa. Kaikki eivät ole kuten te. Monen "tosimiehen" mielestä olet melkoinen homopuppeli, kun rasvailet ja kuorit.

 

Jotenkin sinusta paistaa epävarmuus, kun pitää omaa "maailmankuvaa" noin tyrkyttää. Jopa pedofilia pitää nostaa esiin. Muuttuuko miehinen mies pojaksi, kun hän laskee housut kinttuihin ja paljastuu karvaton häpy?

[/quote]

En ole todellakaan epävarma itsestäni, enkä ole homo. Ihan looginen selitys löytyy sille miksi joudun rasvaamaan käsiäni ja naamaani päivittäin. Syy on se että käsittelen töissä päivittäin raskaspolttoöljyä, dieseliä, voiteluaineita, kerosiinia, kattilakemikaaleja, pc+:ssaa alfa lavalin separaattorin pesuaineita ja kaikkea muuta vastaavaa. Noi ainee kuivattavat ja sierettävät ihoa, huolimatta siitä että pidät käsissä kumi ja lateksihanskoja, sekä haalareita päällä.

[/quote]

Ymmärrän hyvin rasvailun tarpeen, itsellänikin etenkin poskipäät kuivuvat talvisin. En kuitenkaan vaadi, että muut rasvaavat tai jättävät rasvaamatta. Tai pidä rasvaavia neiteinä ja naturelleja tosimiehinä, saatika päinvastoin.

Mielestäni miehisyys, tai naisellisuus, ei ole riippuvainen karvojen määrästä tai siitä trimmaako tai ajeleeko niitä. Kuten aiemmin sanoin, niin jotkut tykkäävät tyttärestä, toiset äidistä. Sama karvojen kanssa, jotkut diggailevat karvoja (kuten ap ja sinä), jotkut eivät (ap:n mies ja minä). Koska et varmaan ole ap:tä iskemässä, hänhän sheivaa, niin kiinnostaisi miksi hyökkäät niin kovin itsensä sheivaavia vastaan? Eihän meidän karvattomuus ole mitenkään sinulta pois, sinulla on karvallinen vaimo eikä kukaan ole varmaan sinunkaan karvoihisi käymässä käsiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu paljon paremmalta saada suuseksiä kun on posliini ja peniksen varsi on tuntoherkempi yhdynnässä.

Vierailija
48/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:03"]

Miesten paneminen on homojen hommaa, siihen ei karvojen kanssa värkkäily mitenkään liity. Vaimosi pitää varmaan karvaisista ja on siksi kanssasi, samoin kuin sinä pidät karvaisista ja olet vaimosi kanssa. Kaikki eivät ole kuten te. Monen "tosimiehen" mielestä olet melkoinen homopuppeli, kun rasvailet ja kuorit.

 

Jotenkin sinusta paistaa epävarmuus, kun pitää omaa "maailmankuvaa" noin tyrkyttää. Jopa pedofilia pitää nostaa esiin. Muuttuuko miehinen mies pojaksi, kun hän laskee housut kinttuihin ja paljastuu karvaton häpy?

[/quote]

En ole todellakaan epävarma itsestäni, enkä ole homo. Ihan looginen selitys löytyy sille miksi joudun rasvaamaan käsiäni ja naamaani päivittäin. Syy on se että käsittelen töissä päivittäin raskaspolttoöljyä, dieseliä, voiteluaineita, kerosiinia, kattilakemikaaleja, pc+:ssaa alfa lavalin separaattorin pesuaineita ja kaikkea muuta vastaavaa. Noi ainee kuivattavat ja sierettävät ihoa, huolimatta siitä että pidät käsissä kumi ja lateksihanskoja, sekä haalareita päällä.

[/quote]

Ymmärrän hyvin rasvailun tarpeen, itsellänikin etenkin poskipäät kuivuvat talvisin. En kuitenkaan vaadi, että muut rasvaavat tai jättävät rasvaamatta. Tai pidä rasvaavia neiteinä ja naturelleja tosimiehinä, saatika päinvastoin.

Mielestäni miehisyys, tai naisellisuus, ei ole riippuvainen karvojen määrästä tai siitä trimmaako tai ajeleeko niitä. Kuten aiemmin sanoin, niin jotkut tykkäävät tyttärestä, toiset äidistä. Sama karvojen kanssa, jotkut diggailevat karvoja (kuten ap ja sinä), jotkut eivät (ap:n mies ja minä). Koska et varmaan ole ap:tä iskemässä, hänhän sheivaa, niin kiinnostaisi miksi hyökkäät niin kovin itsensä sheivaavia vastaan? Eihän meidän karvattomuus ole mitenkään sinulta pois, sinulla on karvallinen vaimo eikä kukaan ole varmaan sinunkaan karvoihisi käymässä käsiksi.

[/quote]

No minut on kasvatettu sillälailla, että miehen ei tarvitse luopua karvoista, koska ne kuuluu miehelle. Tottakai muuten pitää katsoa että on säällisen näköinen, mutta karvoihin ei kosketa. Hiukset kyllä leikataan parturissa ja parta ajetaan. Armeijassakin miehet oli miehiä, eikä karvaatomia muualta kuin päästä. Ja kaveripiirissäkään ei ole yhtään äijää joka edes ajattelisi karvojen ajelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat eivät oikein sovi miehille. Niillä ei ole mitään samanlaista esteettistä tarkoitusta kuin naisella. Toki nainen voi ihan yhtä hyvin olla ilman karvojakin ja jos on oikein ruma vulva, niin nainen voi yrittää peittää sitä karvoilla. Mies taas ei voi tehdä samaa jos on ruma sieltä, vaan karvat vain rumentavat entisestään.

 

-Mies 28v-

Vierailija
50/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:27"]

No minut on kasvatettu sillälailla, että miehen ei tarvitse luopua karvoista, koska ne kuuluu miehelle. Tottakai muuten pitää katsoa että on säällisen näköinen, mutta karvoihin ei kosketa. Hiukset kyllä leikataan parturissa ja parta ajetaan. Armeijassakin miehet oli miehiä, eikä karvaatomia muualta kuin päästä. Ja kaveripiirissäkään ei ole yhtään äijää joka edes ajattelisi karvojen ajelua.

[/quote]

Ei sinun tarvitse luopua karvoista. Onko sinut kasvatettu sillä tavalla, että sinun pitää hyökätä ihmisiä vastaan, jotka ajattelevat tai toimivat toisella tavalla kuin sinä? Etenkin asioissa, jotka eivät sinuun vaikuta.

Itse en muuten muista mikä oli munakarvatilanne intissä. Miesten karvojen ajeluhan on kohtalaisen tuore muoti-ilmiö, joten voipi olla ettei sillon vielä karvattomia näkynyt.

Oletko muuten varma, ettei kaveripiirissä kukaan edes ajattele, vai onko niin ettei sinulle kerrota niistä ajatuksista, koska sinun ajatuksesi ja reagointisi asiaan tiedetään? Alat lyttäämään, mollaamaan ja vähättelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:14"]

Pieni kalu näyttää isommalta, jos siinä ei ole karvoja

[/quote]


No nyt löyty sitten selitys munkin mieheni parturointiin. Ei sillä niin pieni oikeesti edes ole mutta kai joku kompleksi kullinsa suhteen. Eli ok kehun vaan kuin iso sillä on ni ehkä se sitten antaa ittensä alkaa vähän rehottaan. -ap

 

Vierailija
52/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä keskustelu. Lol.

 

Itse ainakin tykkään, että mies pitää alapääkarvansa sänkenä ja varren sileänä. En kyllä varmaan imisi munaa, jos aina naama osuisi vallattomana kasvavaan viidakkoon. Eikä siinä ole mitään homoa, että pitää karvoituksensa siistinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tää naisten ajatusmaailma selviää sitten miehille karulla tavalla. Tosin onhan täällä näköjään nää urootkin tullu kommentoimaan vartensa niittämistä. Hohhoi mitä jengiä... hyvät naurut.

Vierailija
54/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:14"]

Pieni kalu näyttää isommalta, jos siinä ei ole karvoja

[/quote]
No nyt löyty sitten selitys munkin mieheni parturointiin. Ei sillä niin pieni oikeesti edes ole mutta kai joku kompleksi kullinsa suhteen. Eli ok kehun vaan kuin iso sillä on ni ehkä se sitten antaa ittensä alkaa vähän rehottaan. -ap

[/quote]

Muista ettei se välttämättä ole oikea selitys. Eikä tuo oikea tapa lähestyä asiaa. Toki voit yrittää.

Kai nää munat on meille miehille samanlainen kompleskin aihe kuin naisille tissit. Kannattanee tuolta kannalta miettiä. Toimisiko sinulle se että tissejä kehutaan isoiksi, jotta ryhtyisit käyttämään sporttiliivejä?

 

t:3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:00"]

Voi vittu et tuollanen "merimies" onkin erimies, nenästäkin pursuaa sentin haivenet, hyi helvetti, HYI HELVETTI! Siis katso itseäsi peilistä ja mieti, onko siellä mies vaiko puoliapina?

Mies joka kuorii ihoaan ja rasvailee, siinä se oikea homomaisen tyylin taitaja on, taidatkin olla niitä kaappihomoja, tule ulos vaan ihan reilusti, mutta poista ensimmäiseksi ne nenäkarvat!

[/quote]

 

Minä joudun raspaamaan ja rasvaamaan kantapäitäni säännöllisesti tai ne korppuuntuvat ja halkeilevat halkeilevat. En ole kertonut asiasta koskaan edes vaimolleni:D

Vierailija
56/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkatessa näyttää isommalta ku ei oo sitä karvapehkoa siinä juuressa

Vierailija
57/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:27"]Karvat eivät oikein sovi miehille. Niillä ei ole mitään samanlaista esteettistä tarkoitusta kuin naisella. Toki nainen voi ihan yhtä hyvin olla ilman karvojakin ja jos on oikein ruma vulva, niin nainen voi yrittää peittää sitä karvoilla. Mies taas ei voi tehdä samaa jos on ruma sieltä, vaan karvat vain rumentavat entisestään.

 

-Mies 28v-

[/quote]

Karvojen tarkoitus on suojella ihoa ja pitää kehoa lämpimämpänä. Esim nainen tai mies sairastuu helpommin mm virtsarakontulehdukseen kun on häpykarvoitus ajeltu pois. Karvat taas jaloissa saa taas sen aikaan, että esim karvojen ja pitkienkalsareiden väliin jää ilmakerros joka pitäö lämpimänä ja eristää paremmin kylmyyttä. Ja esim hiukset ja parta eristävät kylmyyttä paremmin, kuin ajeltu pää, olen tämän asian itse kokeillut ja testannut. Ihmisen karvat ei ole vinoilun vuoksi luotu, vaan niille on oikeasti tehtävänsä. Asiasta voitte etsiä tietoa netistä, tieteen kuvalehdestä jne. Naisilla ymmärrä jos säärikarvat ja kainalokarvat ajellaan, mutta käpykarvoitus on oltava. Miehen taas pitää olla kaulasta alaspäin luonnontilassa. Ketään en kuitenkaan teilaa, eli kaikki saa tehdä kuten haluaa.

Vierailija
58/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen nuolee ensimmäisen kerran posliineja pallejasi ja huomaat miten hyvätä se tuntuu niin siitä hetkestä lähtien pidät pallisi aina ajeltuina.

Vierailija
59/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:14"]

Pieni kalu näyttää isommalta, jos siinä ei ole karvoja

[/quote]
No nyt löyty sitten selitys munkin mieheni parturointiin. Ei sillä niin pieni oikeesti edes ole mutta kai joku kompleksi kullinsa suhteen. Eli ok kehun vaan kuin iso sillä on ni ehkä se sitten antaa ittensä alkaa vähän rehottaan. -ap

[/quote]

Muista ettei se välttämättä ole oikea selitys. Eikä tuo oikea tapa lähestyä asiaa. Toki voit yrittää.

Kai nää munat on meille miehille samanlainen kompleskin aihe kuin naisille tissit. Kannattanee tuolta kannalta miettiä. Toimisiko sinulle se että tissejä kehutaan isoiksi, jotta ryhtyisit käyttämään sporttiliivejä?

 

t:3

[/quote]

 

Ei mulla oo ongelmaa mun tissien suhteen enkä tarvii mieheltä mitään kommentteja mun tissi-itsetunnon kohottamiseks. Tää vaa on mun brutaali mielipide, että aika homoa runkata niitä karvoja veks joka toinen päivä. Ehkä mennään yhessä sokerointiin ens viikolla. -ap

 

Vierailija
60/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:14"]

Pieni kalu näyttää isommalta, jos siinä ei ole karvoja

[/quote]
No nyt löyty sitten selitys munkin mieheni parturointiin. Ei sillä niin pieni oikeesti edes ole mutta kai joku kompleksi kullinsa suhteen. Eli ok kehun vaan kuin iso sillä on ni ehkä se sitten antaa ittensä alkaa vähän rehottaan. -ap

[/quote]

Muista ettei se välttämättä ole oikea selitys. Eikä tuo oikea tapa lähestyä asiaa. Toki voit yrittää.

Kai nää munat on meille miehille samanlainen kompleskin aihe kuin naisille tissit. Kannattanee tuolta kannalta miettiä. Toimisiko sinulle se että tissejä kehutaan isoiksi, jotta ryhtyisit käyttämään sporttiliivejä?

 

t:3

[/quote]

 

Ei mulla oo ongelmaa mun tissien suhteen enkä tarvii mieheltä mitään kommentteja mun tissi-itsetunnon kohottamiseks. Tää vaa on mun brutaali mielipide, että aika homoa runkata niitä karvoja veks joka toinen päivä. Ehkä mennään yhessä sokerointiin ens viikolla. -ap

 

[/quote]

 

xDD mä hajoilen teidän tyhmille jutuille täällä ei luoja!! kyllä kullikarvat voi sitten kirvottaa tunteita tyypeissä!

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi