Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikaystäväni sheivaa karvansa?

Vierailija
20.03.2014 |

En halua että se tekee niin. Musta miehellä kuuluukin olla jotain karvoja. Ja siis puhun nyt munakarvoista. Miks se sheivaa? Tulee olo et pettää ja jonku muun akan takia tekee tota.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:58"]Miehen taas pitää olla kaulasta alaspäin luonnontilassa. Ketään en kuitenkaan teilaa, eli kaikki saa tehdä kuten haluaa.

[/quote]

Mikä raja tuo kaula on? Miksi rajata pää tuon luonnontilan ulkopuolelle? Teilaamisesta olen samaa mieltä.

Vierailija
62/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:00"]

Ei mulla oo ongelmaa mun tissien suhteen enkä tarvii mieheltä mitään kommentteja mun tissi-itsetunnon kohottamiseks. Tää vaa on mun brutaali mielipide, että aika homoa runkata niitä karvoja veks joka toinen päivä. Ehkä mennään yhessä sokerointiin ens viikolla. -ap

 

[/quote]

En suoraansanoen olettanutkaan, että sinulla olisi ongelmia tissiesi kanssa. Toivoin vain, että pystyisit tuota kautta paremmin samaistumaan. Ehkä turhaan.

 

Jos muuten tiedät missä tehdään miehillekkin nivusalueen/kivesten sokerointeja, niin kerro! Pääkaupunkiseudunkin paikat kiinnostavat, sillä siellä tulee työn vuoksi silloin tällöin piipahdettua.

 

t:3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaa edes keskikokoisen, niin ne karvat ei tule kyllä vastaan. Niin syvälle en edes saa sitä suuhuni työnnettyä ilman oksennusrefleksiä. Näyttäisihän se toki pari senttiä isommalta ilman karvoja, mutta samalla myös jotenkin hassulta. Ehkä pieni trimmaus voisi vielä menetellä, mutta posliini näyttää hassulta... Myös naisella.

Vierailija
64/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:45"]Voi luoja mikä keskustelu. Lol.

 

Itse ainakin tykkään, että mies pitää alapääkarvansa sänkenä ja varren sileänä. En kyllä varmaan imisi munaa, jos aina naama osuisi vallattomana kasvavaan viidakkoon. Eikä siinä ole mitään homoa, että pitää karvoituksensa siistinä.

[/quote]

Pikkasen pienimunasia miehiä oot päässy imemään, jos naama osuu karvotukseen asti. Itellä ei oo koskaan edes osu lähelle vaikka runnon munan ihan kurkkuun asti. Ei mulla tosin ole tainnut alle 17senttisiä ollakkaan. Nyksä taitaa olla lyhimmän mutta paksuimman omistaja, että ehkä taidan olla onnekkaampi kuin moni muu nainen:-D

Vierailija
65/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta naisen posliinikin on turnout. siinä on yleensä sänki joka sattuu suuhun ja muualle plus epäsiistin näköisiä punaisia näppylöitä. siistitty on parempi, molemmissa. mutta kyllä miehelläkin kuuluu olla karvoja!

Vierailija
66/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta naisen posliinikin on turnout. siinä on yleensä sänki joka sattuu suuhun ja muualle plus epäsiistin näköisiä punaisia näppylöitä. siistitty on parempi, molemmissa. mutta kyllä miehelläkin kuuluu olla karvoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta naisen posliinikin on turnout. siinä on yleensä sänki joka sattuu suuhun ja muualle plus epäsiistin näköisiä punaisia näppylöitä. siistitty on parempi, molemmissa. mutta kyllä miehelläkin kuuluu olla karvoja!

Vierailija
68/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne karvat kutittaa aivan saakelisti kun kasvavat.

Pyysin joskus miestäni sheivaamaan sen " kasaripusikon" pois, yöks!

Onneksi suostui eikä ole kasvattanut takaisin (vihjasin että vois sheivata ja kasvattaa takas jos haluaa).

Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:10"]

Jos omaa edes keskikokoisen, niin ne karvat ei tule kyllä vastaan. Niin syvälle en edes saa sitä suuhuni työnnettyä ilman oksennusrefleksiä. Näyttäisihän se toki pari senttiä isommalta ilman karvoja, mutta samalla myös jotenkin hassulta. Ehkä pieni trimmaus voisi vielä menetellä, mutta posliini näyttää hassulta... Myös naisella.

[/quote]

Makuasioita sano koira ku...

Vierailija
70/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten nää karvat herättää näin paljon tunteita, tulee mieleen että ihminen on aika epävarma jos pitää muiden sheivausta tai sen puutetta haukkua, tuomiten muut homoiksi, epänaisellisiksi tai pedofiileiksi.

Ajelu ei myöskään edelleenkään tee homoa, saman sukupuolen paneminen tekee. Todella kivikautista tuomita muiden toiminta homoksi siksi ettei itse pidä siitä, saati sitten käyttää ylipäätään homoa haukkumasanana.

Ymmärrän hyvin että moni ei tykkää, itselleni se on se ja sama.

T. Se jonka insinööri ajelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/71 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:14"]

Pieni kalu näyttää isommalta, jos siinä ei ole karvoja

[/quote]
No nyt löyty sitten selitys munkin mieheni parturointiin. Ei sillä niin pieni oikeesti edes ole mutta kai joku kompleksi kullinsa suhteen. Eli ok kehun vaan kuin iso sillä on ni ehkä se sitten antaa ittensä alkaa vähän rehottaan. -ap

[/quote]

Muista ettei se välttämättä ole oikea selitys. Eikä tuo oikea tapa lähestyä asiaa. Toki voit yrittää.

Kai nää munat on meille miehille samanlainen kompleskin aihe kuin naisille tissit. Kannattanee tuolta kannalta miettiä. Toimisiko sinulle se että tissejä kehutaan isoiksi, jotta ryhtyisit käyttämään sporttiliivejä?

 

t:3

[/quote]

 

Ei mulla oo ongelmaa mun tissien suhteen enkä tarvii mieheltä mitään kommentteja mun tissi-itsetunnon kohottamiseks. Tää vaa on mun brutaali mielipide, että aika homoa runkata niitä karvoja veks joka toinen päivä. Ehkä mennään yhessä sokerointiin ens viikolla. -ap

 

[/quote]

 

Yllätä miehesi ja varaa teille aika sokerointiin. Siinä voisi miehelläsi olla ilme vakava kun kullista ruvetaan repimään karvoja:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän