Ajattelin, että en mene ensi viikolla töihin enkä ilmoita kenellekään mitään
Ehkä saan potkut. Ei haittaa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama fiilis, mutta en uskalla toteuttaa. Jotenkin maksettava laskut.
Kuulostaa masennukselta. Yritä jaksaa ja hakea apua.
Aapeella varmaan sama homma tai sit on voittanut lotossa.
Ooin työkokeilus. Lopetin enkä mennyt enää enkä ilmottanut mitään. Työkkäriin pistin vaan viestin että lähettää kelaan lausunnon että olen työtön. Se kysyi syytä sanoin että sielä työkokeilussa ei tehty muuta kuin istuttu. Töitä ei siellä ollut. Firma vaan keräsi rahaa työttömistä, nehän saa 10 euroa jokaisesta työttömästä päivässä.
Harmittaa tällaiset aloitukset, kun maassa on satoja tuhansia työttömiä. Pidän aloittajaa ällöttävänä tyyppinä ja toivoisin hänen sulkevan suunsa.
Kannattaa kokeilla ensin käydä työterveydessä valittamassa työperäistä stressiä, työuupumusta tai työperäistä masennusta. Jos ei apua tule, vasta sitten heittää hanskat tiskiin. On edes jotain dokumenttia että jotain on yritetty.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Tosin kutsun sitä vaan hiihtolomaksi.
Olikohan aloittajalla vähän sama idea? Kunhan vain tahallaan provosoi? Voisinhan minäkin kirjoittaa, etten meinaakkaan mennä enää ikinä töihin? En ainakaan palkkatöihin. Hyi olkoon joku typerä työpaikka!
Yksi spurgu ei muistanut käydä viikkoon töissä ja sai kenkää. Tosin sitä oli vaikea tavoittaa että tuokin olisi saatu tiedoksi.
Parempi kun hakeudut hullujenhuoneeseen suljetulle osastolle, saatanan skitso.
Vierailija kirjoitti:
Parempi kun hakeudut hullujenhuoneeseen suljetulle osastolle, saatanan skitso.
Ei mahdu, sun kaltaisia on paikat täynnä.
Mulla on sama fiilis, mutta en uskalla toteuttaa. Jotenkin maksettava laskut.