Oletteko huomanneet vanhenemisesta että
kauniitkin naiset rupsahtavat ja rapistuvat ankarasti välillä 30-40v, mutta miehistä varmaan noin puolet pysyy samannäköisenä tuolla välillä, tai jopa komistuu?
Kommentit (27)
Mä olen 50+ ja alkanut "rupsahtamaan" vasta nyt. Ensimmäiset harmaat hiukset on tulleet ja pari ryppyä silmien alle sekä pehmeyttä leukaperiin. Muuten ihan kuosissa ja kiinteä vielä, ainoa mikä harmittaa on se että treenatessa takapuoli pieneni, kiinteytyi ja menetti pyöreytensä??
Mies on 5v nuorempi ja näyttää paremmalta kuin 10 vuotta sitten! Komistuu vaan vanhetessaan, rypytön ja hyvävartaloinen.
Vientiä kyllä riittäisi kodin ulkopuolellakin, aina nuorempia!
Ei nyt vielä nelikymppiset ole vanhoja ja rupsahtaneita. Mutta kun ikää alkaa olla runsaasti päälle 70 vuoden, niin kyllä ikä näkyy. Katselin tiistaina Andrè Wickströmin Gamla onsdag -ohjelmaa, jossa vieraana oli entinen Suomen neito Lenita Airisto. Ja kyllä vain rouvallakin posket ovat jo painuneet lontolle, ja muutenkin hän tuntui vanhettuneen, vaikka kovasti yritti keimailla huomattavasti nuoremmalle juontajalle.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:11"]Sellaiset nuorena pikkasen hissukat ovat myös kauneimmillaan vasta yli kolmekymppisinä. Teini-iän seksipommit alkavat rupsahtaa aiemmin. Esimerkkinä Ruotsin prinsessat.
[/quote]
Olen tämän huomannu itsestäni,olen nyt 31 vuotiaana kauniimpi kuin koskaan,niin omasta kuin muidenkin mielestä!
Tosin tähän saattaa liittyä se,että olen eronnut (lähtenyt pois huonosta suhteesta,jossa oli paha olo jo vuosien ajan) ja voin sisäisesti hyvin.
Kun voi psyykkisesti hyvin, ja on sinut itsensä kanssa, se näkyy monesti myös ulospäin.
1. Geenit 2. Elintavat. Yksilöllistä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:19"]
Täällä on kirjoittajat in denial. Kannattaisi myöntää itselleen miten asiat on. Itse olen 33 mies ja nyt kun uudestaan geimeissä mukana, niin 20-25 naiset tulee tekemään tuttavuutta. Nami!
[/quote]
Onko tämä taas se ällö Lothar?
[/quote]
Lothar on yli 40
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:19"]
Täällä on kirjoittajat in denial. Kannattaisi myöntää itselleen miten asiat on. Itse olen 33 mies ja nyt kun uudestaan geimeissä mukana, niin 20-25 naiset tulee tekemään tuttavuutta. Nami!
[/quote]
Onko tämä taas se ällö Lothar?