Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen provoilija. Kysyttävää?

Vierailija
20.03.2014 |

Olen aloittanut kolmen päivän sisällä seitsemän sellaista ketjua, joihin te urpot olette kiihkoissanne vastanneet yli 12 sivun verran. Ja itse ap:na puhunut täyttä paskaa. Että onkos kysyttävää?

No ekaan kysymykseen voin vastata heti:

"Oletko säälittävä ja eikö sulla oo elämää?"

- Oon. Mulla on tylsää töissä. Teen suorittavaa työtä, jossa ei oikeestaan saa suorittaa yhtään mitään.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää opetusta homma on vaan, ei nettijuttuihin kannata uskoa.

Vierailija
2/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä provoilu on yhtä viihdyttävää kuin ap:na esiintyminen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 07:42"]

Tästä aloituksesta tuli hyvä mieli. Minusta nuo provoketjut on hauskoja. Kun itsekkin aina välillä aaltoilee sen välillä, että onko tämä totta vai ei, ja sitten huomaa jonku pienen yksityiskohdan mikä paljastaa provon. Vähän niinkuin joku valehtelijoiden klubi. Ja hyvin kirjoitettuja juttuja on kiva lukea. Luetaanhan kirjojakin. Ja eihän se että joku juttu on provo vie siitä pois sitä että joku voi saada siitä apua. Kysyisin apelta että onko joku jutuistasi päätynyt iltapäivälehtien jutuksi? Kun toimittajat niitä täältä hakevat kuitenkin.

[/quote]

Ei ole minun aloitukset päätyneet. Mutta olen kirjoittanut juttuja lehtiin. Ja vähän paskempaa journalismia harrastanut myös: http://cheatingu.com/uutissirkus/?p=1476

ap

Vierailija
4/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:08"]

Ehkä mä mielisairaalaan joutasinkin, kun näin älyttömistä jutuista revin riemuni. Mutta kun on tää vaan viihdyttävämpää kuin lukea, mitä paskaa mun fb-kaverit laitto leipänsä päälle aamulla tai katella kuvia niitten kahvikupeista valkosen macin päällä jostain instagramista. Hupinsa kullakin.

ap

[/quote]

Kyllähän sä selvästi mielenterveysongelmainen olet, myynyt itseäsi ja niin edelleen. Sairaimpia on ne jotka ei tajua olevansa sairaita ja tyypillisesti just ylpeitä omasta mielenterveysongelmaisesta käytöksestään, kuten sinä nyt vaikka provoilusta. He ovat katos niin spessuja...

Vierailija
5/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:08"]

Ehkä mä mielisairaalaan joutasinkin, kun näin älyttömistä jutuista revin riemuni. Mutta kun on tää vaan viihdyttävämpää kuin lukea, mitä paskaa mun fb-kaverit laitto leipänsä päälle aamulla tai katella kuvia niitten kahvikupeista valkosen macin päällä jostain instagramista. Hupinsa kullakin.

ap

[/quote]

Kyllähän sä selvästi mielenterveysongelmainen olet, myynyt itseäsi ja niin edelleen. Sairaimpia on ne jotka ei tajua olevansa sairaita ja tyypillisesti just ylpeitä omasta mielenterveysongelmaisesta käytöksestään, kuten sinä nyt vaikka provoilusta. He ovat katos niin spessuja...

[/quote]

Jep. Ja mä oon niin tosissani tässä myös. Elämä on kuule hauskaa kun ei kaikki oo päässä ihan kohdillaan.

ap

Vierailija
6/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I Mikä aloittamisi ketju on sellainen, että sen elinkaari yllätti? ( eli niin läpinäkyvä, että sen piti paljastua provoksi ensi lukemalla)  

II Onko ketjujen elävänä pitäminen työlästä?

III Arviosi asiantuntijana, kuinka paljon aloituksista on provoja tai provotarkoituksella aloitettuja?

(Itse veikkaan, että yli 50% )

Vierailija
7/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:07"]

Jep. Ja mä oon niin tosissani tässä myös. Elämä on kuule hauskaa kun ei kaikki oo päässä ihan kohdillaan.

ap

[/quote]

Juu juu tiedetään, sä olet niin spesiaali sillä lailla! En mä yritäkään selittää, sama kuin yrittäisi selittää Tuksulle eroa glamourelämän ja rappioalkoholismin välillä.

Vierailija
8/77 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 01:54"]

Onko yksi aloituksistasi tuo helvetin pettynyt ja petetty ;)?

[/quote]

Onneks olkoon, jos voisin, lähettäisin sulle jonkun palkinnon. On.

[/quote]

Uppoaa kuin veitsi voihin :D. Mammat ei oo oppinu mitään siitä kolmas pyörä-blogista. Älä nyt vaan sano, että sekin oli sinun :D?

[/quote]

Täällä nyt pari tyyppiä luulee, ettei kukaan muu kuin he ymmärrä provoa provoksi. Huippuhauskaa :D

Vierailija
9/77 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen epäonnistunut provoilija :( saan provoyrityksilläni peukutuksia. Viimeisin provoyritys poiki yli 100 peukkua :(

Vierailija
10/77 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai olen suht ammattiprovohoro kun jengi jaksaa edelleen uskoa vaikkapa tohon "Niin helvetin pettynyt ja petetty", vaikka suoraan myönsin jo, että täyttä huttua koko stoori? No, jatketaan sitten tarinointia...

ap

Vierailija
11/77 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kyllä mitenkään haittaa provoilijat tai trollit tmv. Monestihan keskustelu ajautuu ihan omille raiteilleen ketjun myötä, eikä ehkä kuin sivua otsikkoa. Mitä väliä onko aloitus totta vai tarua? Ihmisiä petetään, kännyköitä sorkitaan, joku huoraa, toinen yrittää raskaaksi keinolla millä tahansa. Ei se maailman totuus tai siitä keskusteleminen mihinkään häviä sillä, että aloittajalla on provoilemisen ja huomion tarve.

Vierailija
12/77 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkeeko hissi ylimpiin kerroksiin asti?

Vierailija
13/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi provoilijat saa jotain kiksejä siitä, että urpot mammat ottaa niiden jutut todesta? Mulle ainakin on aivan sama onko aloitus provo vai ei, tiedostan sen mahdollisuuden koko ajan eikä se juurikaan vaikuta siihen miten vastaan. Tää on keskustelupalsta ja jos aihe herättää hyvää keskustelua niin mikäs siinä. Jollekulle siitä saattaa olla jopa apua koska todellisuus on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
14/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavikset tahtoo tositeeveen. Ja tahtoo vielä osallistua siihen...

Vierailija
15/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tästä tuli mieleen vuosien takainen Adessa (?) lapsineen ja aaseineen. Toiselta palstalta tosin... Samaan aikaan jäi kiinni joku "toinen" A laitettuaan "miehensä" kuolinilmoituksen lehteen...Jännä tyyppi. Olikohan A:n sukunimi Auer vai ap...

Vierailija
16/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:18"]

I Mikä aloittamisi ketju on sellainen, että sen elinkaari yllätti? ( eli niin läpinäkyvä, että sen piti paljastua provoksi ensi lukemalla)  

II Onko ketjujen elävänä pitäminen työlästä?

III Arviosi asiantuntijana, kuinka paljon aloituksista on provoja tai provotarkoituksella aloitettuja?

(Itse veikkaan, että yli 50% )

[/quote]

Kaikkien elinkaari on yllättänyt. Jos itse lukisin omia juttujani, en uskoisi niihin. Varmaan provoja on 70% alotuksista, harvalla oikeita ongelmia tai kiinnostusta saada niihin vastauksia.

ap

Vierailija
17/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut uskomaton tarina jonka olen täällä kertonut ja olen saanut apua, onneksi. Kyse oli juuri pettämisestä ja miehen käytöksestä, ja miten feikkiskypetunnuksilla sain hänet runkkaamaan minulle ja ehdottamaan autopanoa, OMALLE KIHLATULLEEN! En itse näyttänyt skypessä naamaani. Mutta avauduin tästä ja sain apua, nyt olen onnellinen sinkku ja ex yhä runkkailee netissä naisille. Kyllä jotkut asiat vaan voivat olla totta... (+ että sain exältäni tulehduksen koska oli pannut omaa exäänsä muiden ohella ja tietty ilman kortsua) Olimme tuolloin 24-vuotiaita. Huoh.

Vierailija
18/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vittuilija. Jos näen että vastaukset ovat kaukana irl-elämässä, niin sitten kirjoitan jotain, joka saa muut raivoihin. Toisinaan myös haukun ap:n, jos ap:n asenne on pielessä. 

90 % postaukseni ovat asiallisia :)

Vierailija
19/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ketjuista ovat sun tehtailemia?

Vierailija
20/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 00:39"]

Mitkä ketjuista ovat sun tehtailemia?

[/quote]

En viitsi vielä sanoa. Mutta hauskaa on ollut. Kerron myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi