Helsingin puuma baarit?
Missäs baareissa ne puumat liikkuu helsingissä?
Huonolla menestyksellä metsästänyt oikeaa baaria, joko asiakkaat minun ikäisiä, tai oikean ikäisiä mutta pariskunntia.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 09:39"]Kesän tulleen Mummotunneli herää eloon :) Sieltä meitä kuumia puumia löytää metsästämässä :) [/quote] Missäs te kuumat puumat metsästätte näin talvisin? ;)
[/quote]
Tässä iässä horrostetaan talvet.
Luulisi puumien liikkuvan nuorten paikoissa eikä omanikäistensä paikoissa. Vai tiedätkö mitä puuma tarkoittaa..
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 09:39"]
Kesän tulleen Mummotunneli herää eloon :) Sieltä meitä kuumia puumia löytää metsästämässä :)
[/quote]Miksi menet sinne kun siellä on sinun ikäisiäsi. Et ole oikea puuma.
Puumat on ihania. T m33
Kun sais....
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:52"]
Puumat on ihania. T m33 Kun sais....
[/quote]
Puumat ei kaipaa 33-vuotiaita miehiä, elleivät ole itse yli kuuskymppisiä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 09:39"]Kesän tulleen Mummotunneli herää eloon :) Sieltä meitä kuumia puumia löytää metsästämässä :) [/quote] Missäs te kuumat puumat metsästätte näin talvisin? ;)
[/quote]
Täällä netissä ja av-palstalla etenkin paraikaa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:55"]
[/quote]
[/quote]Väänsit meille rautalangasta sanan puuma. Kiitos. Eipä tuota tiedettykään...
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:33"]
Täällä netissä ja av-palstalla etenkin paraikaa.
Tahtoo kuumaa puumaa, viestiä voi laittaa 0449538301 ;)
No kuumat puumat, täällä olisi 20v mies, odottamassa hauskanpitoa ;)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:55"]
[/quote]
40Vvriittää, erään puuman määritelmän mukaan nainen on puuma jos on ikää vähintään 40 ja ikäero 7 vuotta.
[/quote]
Kesän tulleen Mummotunneli herää eloon :) Sieltä meitä kuumia puumia löytää metsästämässä :)
Hotelli Vantaa!
Sen verran tsemppiä että lähijunalla tiksiin niin ei voi olla saamatta :D
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 09:49"]Hotelli Vantaa!
[/quote]
Ai Sokos Vantaa siinä Tikkurilan asemalla? Kun mun äiti käy siellä joskus, mutta miehet on niin kusihousuja, ettei ne paljoo juttelee taikka tanssi :( Eikä todellakaan ollu ulkonäössä puutetta kun näyttää ikäistään kymmenen vuotta nuoremmalta. Eiks 40-50 -vuotiaat osaa enää pitää hauskaa? Tietääkö kukaan mitään paikkaa pääkaupunkiseudulla, missä nää 40+ sinkut vois tutustua toisiinsa ja tanssia ja juhlia?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 09:49"]Hotelli Vantaa!
[/quote]
Ai Sokos Vantaa siinä Tikkurilan asemalla? Kun mun äiti käy siellä joskus, mutta miehet on niin kusihousuja, ettei ne paljoo juttelee taikka tanssi :( Eikä todellakaan ollu ulkonäössä puutetta kun näyttää ikäistään kymmenen vuotta nuoremmalta. Eiks 40-50 -vuotiaat osaa enää pitää hauskaa? Tietääkö kukaan mitään paikkaa pääkaupunkiseudulla, missä nää 40+ sinkut vois tutustua toisiinsa ja tanssia ja juhlia?
[/quote]
Mutta tämähän tekeekin paikasta paratiisin supliikki puumanmetsästäjälle!
Paljon riistaa ja kilpailu minimiä.
Täällä olis viiskymppinen karvainen ukko. Käviskö?
Kaipaan päivitettyä tietoa! Mummotunneli, Vantaan Hotelli ja Pata-ässä mainittu. Muita?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 09:39"]Kesän tulleen Mummotunneli herää eloon :) Sieltä meitä kuumia puumia löytää metsästämässä :)
[/quote]
Missäs te kuumat puumat metsästätte näin talvisin? ;)