Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen provoilija. Kysyttävää?

Vierailija
20.03.2014 |

Olen aloittanut kolmen päivän sisällä seitsemän sellaista ketjua, joihin te urpot olette kiihkoissanne vastanneet yli 12 sivun verran. Ja itse ap:na puhunut täyttä paskaa. Että onkos kysyttävää?

No ekaan kysymykseen voin vastata heti:

"Oletko säälittävä ja eikö sulla oo elämää?"

- Oon. Mulla on tylsää töissä. Teen suorittavaa työtä, jossa ei oikeestaan saa suorittaa yhtään mitään.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:20"]

Aloittaja on provo. 

[/quote]

Uskoitko sinä ihan todella tuon pettämis-provon!?

Vierailija
62/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikiseen aloittajaan pitäisi suhtautua sillä oletuksella, ettei se ole provo. Muuten tässä ajaudutaan kohta siihen, että kaikki vaan huutaa vitun provoa eikä kukaan saa sitä apua oikeasti. Mitä sitten, vaikka vastaakin johonkin aloitukseen, joka paljastuu provoksi, tosissaan? Keneltä se on pois? Sitä paitsi, vaikka alkuperäinen aloittaja olisikin provo, niin joku jolla oikeasti on sama ongelma tai tilanne, saattaa googlettaa tai lukea muuten vaan ne vastaukset. Ja jos joku saa oikeasti nautintoa siitä, että toiset "eivät epäile mitään", niin so what? Siinäpähän saa hupinsa ja on yksi vittuuntunut ihminen vähemmän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:26"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:20"]

Aloittaja on provo. 

[/quote]

[/quote]

Mikä siinä oli epäuskottavaa? Noin voisi käydä jollekin ja itsekin olen joskus meinannut laittaa ystäväni mieheni perään. No, oma mies ehti paljastua jo aiemmin pettäjäksi. Jotkut voivat samaistua näihin :)

Vierailija
64/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja provoilijat ovat useimmiten mt-häiriöisiä tai on persoonallisuushäiriöitä ym. Mikä sinulla on, nti Provo?

Vierailija
65/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:28"]

Joka ikiseen aloittajaan pitäisi suhtautua sillä oletuksella, ettei se ole provo. Muuten tässä ajaudutaan kohta siihen, että kaikki vaan huutaa vitun provoa eikä kukaan saa sitä apua oikeasti. Mitä sitten, vaikka vastaakin johonkin aloitukseen, joka paljastuu provoksi, tosissaan? Keneltä se on pois? Sitä paitsi, vaikka alkuperäinen aloittaja olisikin provo, niin joku jolla oikeasti on sama ongelma tai tilanne, saattaa googlettaa tai lukea muuten vaan ne vastaukset. Ja jos joku saa oikeasti nautintoa siitä, että toiset "eivät epäile mitään", niin so what? Siinäpähän saa hupinsa ja on yksi vittuuntunut ihminen vähemmän :)

[/quote]

Ei täällä av:ll ole nuita totisia aloituksia ollut kuin ihan muutamia pitkään aikaan. Kyllä se kertoo minusta aika huolestuttavasti siitä, miten sinisilmäisiä ihmiset ovat netissä. Edes päivän selvän provon kohdalla ei mitkään hälytyskellot herää, vaan uskotaan ihan kaikki!

Samat ihmiset uskoo kaiken mitä uutisissa sanotaan, mitä Pekka Puska sanoo ja niin edelleen. Kyllä, tämä ihmisten sokea luottaminen ja uskominen huolestuttaa. Samanaikaisesti ollaan sitten äärimmäisen tunneköyhiä oikeasti kärsiviä kohtaan.

Vierailija
66/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:26"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:20"]

Aloittaja on provo. 

[/quote]

[/quote]

Mikä siinä oli epäuskottavaa? Noin voisi käydä jollekin ja itsekin olen joskus meinannut laittaa ystäväni mieheni perään. No, oma mies ehti paljastua jo aiemmin pettäjäksi. Jotkut voivat samaistua näihin :)

[/quote]

No olihan tuo tarina aika hatara, ihan oikeasti! Sateenkaaret pois silmiltä.

Vierailija
67/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyvin usein ihmiset haluavat kertoa kokemuksiansa, joten tällöin provo-aloitus menettää merkityksensä mielestäni. Provon pitäisi olla täysin huuhaata ja vaikea toteuttaa/tapahtua, mutta sellainen, että monet uskoo siihen, että sen voisi tehdä oikeastikin. En ole kohdannut hyvää provo-tarinaa.

Vierailija
68/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:34"]

Aloittaja on provo. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Äläs nyt, kyllä mä parhaani yritin. Mun mielestä ihan uskottava.

ap

Vierailija
69/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:35"]

[/quote]

Hyvin usein ihmiset haluavat kertoa kokemuksiansa, joten tällöin provo-aloitus menettää merkityksensä mielestäni. Provon pitäisi olla täysin huuhaata ja vaikea toteuttaa/tapahtua, mutta sellainen, että monet uskoo siihen, että sen voisi tehdä oikeastikin. En ole kohdannut hyvää provo-tarinaa.

[/quote]

En minäkään, parhain oli se kolmas pyörä-blogi, jonka kirjoittaja sai pidettyä tarinaa kasassa yllättävän hyvin aika pitkään. Yleensä provo paljastuu aika nopeasti, mutta silloin ihmiset ovat jääneet tarinaan koukkuun, haluavat kuulla etenemisen ja lopun ja kaiken, eikä enää haluaisi uskoa provoksi, koska tarina on niin jännittävä heidän mittapuillaan. Osa ehkä samaistuu eikä halua uskoa siksi, että joku provoilisi tuollaisella asialla. Toisaalta on ihan hyväkin herätellä ihmisten hyväuskoisuutta ja kritiikittömyyttä internetin ihmeellisessä maailmassa, vaikka toisaalta pidän provoja hieman moraalittomina.

Vierailija
70/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:40"]

Aloittaja on provo. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Ideana joo, mutta kerronta rakoili aika pahasti ja vei uskottavuutta. Tosin sen voi laittaa järkytyksen piikkiin, mutta joku siinä mätti silti. En osaa tarkemmin eritellä. Hyvinhän se upposi, ei sillä ole väliä, vaikkei kaikki uskoneet :), joten ihan hyvä suoritus.

Vierailija
71/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:46"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:40"]

Aloittaja on provo. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Ideana joo, mutta kerronta rakoili aika pahasti ja vei uskottavuutta. Tosin sen voi laittaa järkytyksen piikkiin, mutta joku siinä mätti silti. En osaa tarkemmin eritellä. Hyvinhän se upposi, ei sillä ole väliä, vaikkei kaikki uskoneet :), joten ihan hyvä suoritus.

[/quote]

Kiitti. Oon mäkin ihan tyytyväinen. Ihmiset kuitenkin halus vielä tota ketjua jopa nostaa, että kuulis, miten mulla eli ap:lla nyt menee.

ap

Vierailija
72/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 01:03"]Jos virallista diagnoosia ei ole niin narsku/antisosiaalinen-akselilla liikutaan kun sairaudentunto puuttuu.

[/quote]kaikkein naurettavampia on nämä av diagnoosit ja näiden plussapeukuttajat.

Vierailija
73/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 02:34"]

Aloittaja on provo. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]pahoja aukkoja oli.. noin vaan sait ei-niin-hyvän kaverin touhuun ja sille vielä helposti kyyti kotiin. Liikaa myös sanoit ittees hottikseks, ihan kuin itsetunto olisi parasta tuossa kohtaa.

Vierailija
74/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus on varmasti provo, ja otat nyt vaan kunnian muiden provoista. Noloa. En ainakaan usko todeksi mitään mitä kerrot. Kunhan vaan hassuttelet av-mammojen kustannuksella. Ja taas ne usko, heh heh.

Vierailija
75/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aloituksesta tuli hyvä mieli. Minusta nuo provoketjut on hauskoja. Kun itsekkin aina välillä aaltoilee sen välillä, että onko tämä totta vai ei, ja sitten huomaa jonku pienen yksityiskohdan mikä paljastaa provon. Vähän niinkuin joku valehtelijoiden klubi. Ja hyvin kirjoitettuja juttuja on kiva lukea. Luetaanhan kirjojakin. Ja eihän se että joku juttu on provo vie siitä pois sitä että joku voi saada siitä apua. Kysyisin apelta että onko joku jutuistasi päätynyt iltapäivälehtien jutuksi? Kun toimittajat niitä täältä hakevat kuitenkin.

Vierailija
76/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap?

Vierailija
77/77 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jotai hyvää pizzapohjareseptiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi