Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt Amsterdamissa punaisten lyhtyjen alueella?

Vierailija
27.07.2006 |

Minkälaisia ajatuksia herätti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... mita ajatuksia... minulle tulee sellainen tirkistelijafiilis, enka edes junan ikkunasta kehtaa heita katsella, kun menen ohi.

Vierailija
2/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliltäkin.

Ikkunoissa seisovat tytöt ovat todella, todella kauniita, upeat alusvaatteet, hyvät kropat jne. Flirttaavat miehille aktiivisesti, naisiin eivät katso. Tällaista siis illalla.

Päivällä näkee enemmän " rumia" huoria, vanhoja, ylipainoisia jne. Näin jopa 50:iä lähestyviä huoria päiväsaikaan.

Jostain syystä ei tehnyt pahaa, homma vaikuttaa vapaaehtoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikiset ukot hipsivät posket punoittaen vastaan jostain porttikongeista jne..Akat säälittäviä:(

Vierailija
4/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. miten joku voi haluta maksullista seksiä? Mitähän noin nuori joutuu tekemään noitten rasvaisten miesten kanssa, jotka räkättää tossa edessä? Mitä noiden miesten vaimot ajattelisi jos tietäisi? Entä jos ne tietääkin? Eikö ne pelkää tauteja? Onpas vanhannäkönen ja ilmeisesti siirtolainen huorana,,,jne. Siinäpä se. terv. äiti 30 v.

Vierailija
5/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja järkytyin pelkästään sitä, miten kuvottavan rumia horatsut siellä olivat! En tiedä mitä olin kuvitellut, mutta kuka MAKSAA niiden lihavien latinojen palveluksista? Ja virtsa haisi hirveästi siellä niillä kaduilla :(

Vierailija
6/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me alueen kuppiloissa iltaisin viihdyttiin, miehet kävi bordelleissa, minua ei niihin saanut.

Ei mua häirinnyt, tiesin mikä on meininki ja olin koittanut etukäteen sopeutua ajatukseen. Se miten kollegani käyttäytyivät ei ollut myöskään yllätys, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta...

sielläkin suuri osa naisista (ja miehistä) tekee sitä työtä mitä tekevät omasta tahdostaan. Enemmän mua surettaa nämä ilotytöt paljon lähempänä, Helsingistä lähtien, jotka huoraavat pakosti ja parittaja vielä vie välistä suuren osan tienesteistä... =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi