Noi viidakon tähtöset...keitä nuo ihmiset ovat?
..onko nuo julkkiksia? no se MArianne oli julkkisBB:ssä, mistä tuli tunnetuksi, seurasin hetken aikaa ja kuulemma rintojen kautta tullut julkkikseksi. Tiina Jylhä on toinen, joka oli tuttu nimi, enkä itse asiassa tiedä mitä hänkään on tehnyt. Mutta ketä nuo muut ovat? Tietysti voisin googlettaa, mutta kuinka moni muu tietää nuo tarkistamatta? Mulla on huono yleistieto, mutta että en tiedä kunnolla ketään, olenko ihan pihalla?
Kommentit (35)
oon poika/mies :musta on huippua lukea, että ainakin amanda myöntää lukevansa sen mitä siitä puhutaan foorumeissa..siispä eiköhän suurin osa tähtösistä tee samaa.
ööh ketäs mie tiesin nuista nimenä ..oisinkohan kuullut jylhän ja suutarin nimen (mut ei hajuakaan ulkonäöstä) ja aholan taasen emmi lehtomaan kautta, mutta kaikki suuria tuntemattomia mulle ennen ekan jakson loppua!
Eräillä ihmisillä on kauhean kova tarve päästä "julkkikseksi" keinolla millä hyvänsä. Jos ei ole mitään muuta annettavaa kuin tyhmyyttä, niin julkisuus voi kääntyä kiroukseksi, saat mennen tullen kuulla epämiellyttäviä kommentteja. BB-talon tuoma julkisuus on huonoa julkisuutta, mitä ansiota tulee makaamisesti ja minä minä lässytyksestä? Tunnen sanoinkuvaamatonta myötähäpeää katsoessani noita bimboja "tähtösiä", jotka ovat tyhmyyden lisäksi ilkeitä ja kieroja. Surullista on myös katsoa kuinka Tiina Jylhä muuttaa itseään miehen näköiseksi.
Nuoret naiset täynnä Botoxia. Osaan kuvitella miltä he näyttävät viisikymppisinä, Tiina Jylhä alotti vasta elämänsä ehtoopuolella itsensä muokkaamisen, silti hän näyttää paljon ikäistään (50v.) vanhemmalta. Harvat leikellyt kasvot näyttävät luonnollisen kauniilta, jotenkin kasvoihin tulee sellainen kummitusmainen ilme. Pienet korjaukset on ihan ok.
Voittaja hommaa voittorahoillaan silikoonit, miksiköhän näitä "tähtösiä" idiooteiksi haukutaan ???
Eikös toi Tia Kiuru ollut bb:ssä pari vuotta sitten? Taisi karata talosta vuorokauden jälkeen. Hyvä porukka saatu tämän vuoden tähteisiin.
8: täytyy tunnustaa, että otsikon luettuani en edes vaivautunut viestiäsi lukemaan...
Suvi Pitkänen on joku DJ, tanssinut myös Tuksun Glamour Dolls- ryhmässä. On nykyään kai avoliitossa lapsensa isän Ex-Hunks/BB-Tepon kanssa. Teppo muuten myös seurusteli tämän Marianne Kallion kanssa Suvin ja Tepon edellisen eron aikaan.
Mä en edes tiedä mitä mun pitäis ajatella mun elämästä jos kerta tämänkin verran tiedän näistä turhakkeista.
ei sulla ole huono yleistieto. Noitten tietäminen ei kuulu yleis- eikä mihinkään muuhunkaan sivistykseen.
en minäkään tiedä keitä ovat, taas jotain turhia tyrkkyjä varmaan.
luen seiskaa mutten tiedä noista puoliakaan
Tiina Jylhällä on se kauneussalonki, vissiin useammassakin kaupungissa. Siitä tehtiin realityohjelmaa jollekin turhalle kanavalle, missä se lähetti tytsyjä tissileikkaukseen Viroon.
Suvi Pitkänen on jonkun Hunksin kanssa, niillä on pieni lapsi. Osallistui Miss Suomi kisohin monta vuotta sitten, sen jälkeen kaikkii mahdollisiin MissHelsinki yms.kauneuskilpailuihin.
Muita en tiedä, jotain turhia julkkiksia nekin.
ex-hunkin sai kai potkut huonon julkisuuskuvan takia
Viitonen, se lukutaito, lukutaito, eli aloituksesta: "Tietysti voisin googlettaa, mutta kuinka moni muu tietää nuo tarkistamatta?"....jos googletan oman nimeni, tulee useita osumia, jopa pariin lehtijuttuun eikä minulla ole kuin yksi kokonimi kaima vaikkei nimi ole edes harvinainen. Mutta oletan, ettei minuakaan kukaan tunne silti.
BB-Johannan tunnistin kun vähän aikaa katselin kuvaa, mutta nuo muut ei enää sano mitään.
- ap
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:36"]
Suvi Pitkänen on joku DJ, tanssinut myös Tuksun Glamour Dolls- ryhmässä. On nykyään kai avoliitossa lapsensa isän Ex-Hunks/BB-Tepon kanssa. Teppo muuten myös seurusteli tämän Marianne Kallion kanssa Suvin ja Tepon edellisen eron aikaan.
Mä en edes tiedä mitä mun pitäis ajatella mun elämästä jos kerta tämänkin verran tiedän näistä turhakkeista.
[/quote]
Otan osaa, tuo kuulostaa aika huolestuttavalta.
[/quote]
Kiitos. Itse olen myös huolestunut. Miten mä voinkin muistaa nämä asiat!! Kun en kuitenkaan missään muodossa arvosta noita ihmisiä tai heidän "glamour" elämää. (joka siis tarkoittaa sitä, että on väh. 10 000 euroa ulosotossa (ja tämäkin tieto vielä lisäksi!)).