Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noi viidakon tähtöset...keitä nuo ihmiset ovat?

Vierailija
19.03.2014 |

..onko nuo julkkiksia? no se MArianne oli julkkisBB:ssä, mistä tuli tunnetuksi, seurasin hetken aikaa ja kuulemma rintojen kautta tullut julkkikseksi. Tiina Jylhä on toinen, joka oli tuttu nimi, enkä itse asiassa tiedä mitä hänkään on tehnyt. Mutta ketä nuo muut ovat? Tietysti voisin googlettaa, mutta kuinka moni muu tietää nuo tarkistamatta? Mulla on huono yleistieto, mutta että en tiedä kunnolla ketään, olenko ihan pihalla? 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kertoa että tuliko tokassa jaksossa mitään ällöä kisahaasteista, jos ei tullut kovin ällöttävää niin voin tallentaa sen uusintana ja katsoa....

Vierailija
2/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se Alisa joutui lähtemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:03"]Kuka on se tukeva, ruskeat pitkät hiukset ja puhuu epäselvästi?

[/quote]

Ei noista kukaan oo tukeva?

Vierailija
4/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:14"]Miksi se Alisa joutui lähtemään?

[/quote]

Sillä oli puhelin mukana mikä on kiellettyä. Huomasitteko Tiia Kiurun reilusti erikokoiset korvat? :D

Vierailija
5/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:03"]

Kuka on se tukeva, ruskeat pitkät hiukset ja puhuu epäselvästi?

[/quote]

Ainoa tukeva epäselvästi puhuva on Tino Singh, mutta hänhän on kalju. Ketä tarkoitat?

Vierailija
6/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pitkänen on oikeasti tosi pahan näköinen naamastaan... Puhua honottaa ilman ääkkösiä, ku on niin tatiiilainen. Iuh. Myötähäpeää!

Vierailija
7/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda Harkimo on Hjallis Harkimon veljentytär

Vierailija
8/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda vaikuttaa mukavimmalta noista. Kaikkein luonnollisin, vaikka ripsijatkeet löytyy häneltäkin.

Vierailija
9/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi Tia ennemmin leikannut korvansa kuin täyttänyt huulensa!

Vierailija
10/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, uskokaa tai älkää, mutta mä tiesin noi kaikki paitsi Sanna Suutarin! Pitäisikö alkaa huolestua:D:D

Vierailija
11/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:15"]Aargh, uskokaa tai älkää, mutta mä tiesin noi kaikki paitsi Sanna Suutarin! Pitäisikö alkaa huolestua:D:D

[/quote]

minä taas tiesin Sanna suutarin ja Tiina Jylhän , kumman pitäisi olla enemmän huolissaan... :D

Vierailija
12/35 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä pieniä veikkauksia seuraavia jaksoja ajatellen..ekana putoaa timanteista sanna ja oisiko tosiaan niin että laura villikissoista..veikatkaa muutkin

Vierailija
13/35 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin 4 jälellä. lauran sinnikkyys yllättänyt. saiko joku selvää kuinka paljon oli yksittäisajat 4.kovimmalla kilpailijalla roikottamistehtävässä..? tiian ja sannan saa selville, mutta muut jää hämärän peittoon. ama vienee koko skaban...veikatkaa muutkin..

Vierailija
14/35 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh. mulla on varmaan maailman huonoin julkkistieto, mutta eikö ohjelmassa muka mainittu että ahola on missi ja - niin missejä kai suurin osa, ja ihan ok heidät tuntea kuin kenet tahansa.

se että ovat nättejä, ei tee heistä tyhmiä tai heikkoja tai huonoja ihmisiä. 

Ovat takuulla älykkäämpiä kuin toimitusjohtajat tai jääkiekkoilijat.

Vierailija
15/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on se tukeva, ruskeat pitkät hiukset ja puhuu epäselvästi?

Vierailija
16/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Viidakon Tähteet nyt on vaan jotain sellaisia Seiska ym. julkkiksia jotka kantaa mukanaan kaikkea tekokuitua (hiusjatkeet, tekoripset) ja ongelmajätettä (silikonit) viidakkoon. Ei niistä kannata sen kummemmin välittää.

Vierailija
17/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä ei tiedä, niin ei kai se haittaa. Kai sillä ohjelmalla voi silti päänsä tyhjentää.

Vierailija
18/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidakon tähtöset ovat rumina syntyneitä naisia. Ovat yrittäneet itseään parannella plastiikkakirurgialla, mutta kuten huomataan, huonoin tuloksin. En tiedä esittävätkö tytöt noin tyhmiä ja bimboja vai onko heidät käsketty esittämään tuollaisia aivottomia kanoja. On surullista että maailmassa ihannoidaan tälläisiä turhakkeita, jotka tuijottavat vain omaan napaan. Kasvattakaa äidit tyttäristänne kunnon naisia, jotka ovat tyytyväisiä itseensä ja arvostavat myös muita. Näitä wannabee julkkisprinsessoja jo tarpeeksi. Ja voisinpa sanoa että moni luomu tyttö vähemmällä meikillä ilman lisäkkeitä joka paikassa on paljon kauniimpi. Harmi että nuorille tytöille luodaan vääristynyt kuva. Sitten sitä pumpataan itseen silikonia, botoxia yms. paskaa ja lopputulos on Tiina Jylhän kaltainen. :(

Vierailija
19/35 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä pahempi aukko "sivistyksessä", kun en edes tiedä, ketä siellä on. Tiinä Jylhän on tässä ketjussa ainoa tuttu nimi, eikö hän aikoinaan seurustellut jonkun vähän tunnetumman julkkiksen (taiteilijan?) kanssa? Seiskaa en ole lukenut edes satunnaisesti vuosiin, BB:a en ole koskaan katsonut, mikä selittää paljon tietämättömyyttäni.

Vierailija
20/35 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:36"]

Suvi Pitkänen on joku DJ, tanssinut myös Tuksun Glamour Dolls- ryhmässä. On nykyään kai avoliitossa lapsensa isän Ex-Hunks/BB-Tepon kanssa. Teppo muuten myös seurusteli tämän Marianne Kallion kanssa Suvin ja Tepon edellisen eron aikaan.

Mä en edes tiedä mitä mun pitäis ajatella mun elämästä jos kerta tämänkin verran tiedän näistä turhakkeista.

[/quote]

Otan osaa, tuo kuulostaa aika huolestuttavalta.