Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonitissit, botoxia ym. Haluatko kysyä multa jotakin?

Vierailija
19.03.2014 |

Oon 31-vuotias nainen ja laitattanut silikonitissit, botoxia, täytteet huuliin, tekoripset ja -kynnet, tatuoinut huulten ja silmien rajaukset, käyn paljon solariumissa ja olen ottanut hiustenpidennyksen. Haluatko kysyä multa jotakin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsia, miestä? Sinuna kyllä lopettaisin solariumissa käymisen, tiedät varmaan sen riskit? Mihin olet tarvinnut botoxia? Olen samanikäinen, eikä todellakaan ole vielä tarvetta. Joskus kymmenen vuoden päästä voisin harkita jopa.

Vierailija
22/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lapsia eikä miestä. Miehen haluaisin kyllä, ja lapsiakin sitten joskus. Botoxi oli lähinnä sellainen kokeiluluonteinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut koko elämäsi terve? Minusta kun tuntuu, että koko elämänsä terveet ihmiset teettävät kauneuskirurgisia toimenpiteitä. Minut on sairauksien vuoksi leikattu 7 kertaa ja en ikinä suostuisi nousemaan kirurgin pöydälle kosmeettisen vian vuoksi. Rinnat riippuu, mutta saa riippua! 

Vierailija
24/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että miehet tykkäävät luonnollisista naisista? En sano, ettet löytäisi miestä, mutta toivottavast löydät silti hyvän miehen.

Vierailija
25/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteellisen terve, tosin muutaman kerran olen joutunut leikkaukseen sairauden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan