Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonitissit, botoxia ym. Haluatko kysyä multa jotakin?

Vierailija
19.03.2014 |

Oon 31-vuotias nainen ja laitattanut silikonitissit, botoxia, täytteet huuliin, tekoripset ja -kynnet, tatuoinut huulten ja silmien rajaukset, käyn paljon solariumissa ja olen ottanut hiustenpidennyksen. Haluatko kysyä multa jotakin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis?

Vierailija
2/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasissa.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkokoiset implantit? Pituus ja paino? :)

Vierailija
4/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hinnalla (rahalla ja riskeillä) mitä olet maksanut kaikesta tuosta, sinun pitäisi voida tuntea itsesi kauniiksi. Rahat takaisin?

Vierailija
5/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sulle paljon vittuiluu aiheesta?

Vierailija
6/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa surulliselta. Kaiken noiden jälkeenkään et pidä itseäsi kauniina. Rahat taisi mennä hukkaan.

Vierailija
7/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ja varmaan näytätkin siltä, että sulla on ollut joku ikäkriisi päällä. Ei mitään kysyttävää.

Vierailija
8/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet nähnyt moisen vaivan ja kuluttanut paljon rahaa ulkonäköösi? Satsaatko yhtä paljon henkiseen puoleen, koulutukseen ja sivistykseen, vai onko sinusta ulkonäkö tärkeämpi?

Vierailija
9/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:15"]

Miksi olet nähnyt moisen vaivan ja kuluttanut paljon rahaa ulkonäköösi? Satsaatko yhtä paljon henkiseen puoleen, koulutukseen ja sivistykseen, vai onko sinusta ulkonäkö tärkeämpi?

[/quote]

Olin kysymässä täsmälleen samaa.

Vierailija
10/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taustalla ollut syömishäiriötä, koulukiusaamista..?

Vierailija
11/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Yummy Jenni ap?

Vierailija
12/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelluux ne? Miltä tuntuu ku ne hakkaa miehen naamaa? :D

Vierailija
13/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tuksun näköinen?

Vierailija
14/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tajusin. Kolmonen, joka sanoi "en itseasissa :D" [sic] ei ollut ap.

Ap ei ole vastannut mihinkään tämän ketjun kysymykseen vielä.

Ehkä häntä ei olekaan, tai siis ehkä hän jekuttaa. Jotkut sanoisi provoaa.

Vierailija
15/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös solarium ole vähän junttia?

Vierailija
16/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itseäsi pinnallisena?

Minkä ikäisenä aloitit noiden lisäkkeiden haalimisen?

Vierailija
17/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lisäkkeiden hankkimisen ollessani 28-vuotias.

Haluaisin pitää itseäni kauniina ja tavallaan pidänkin, mutta itsetuntoni on todella alhaalla. Jollakin lailla tuo itsensä laittaminen saa minut tuntemaan oloni itsevarmemmaksi. Ja myönnän että kaipaan kehuja ihan tuntemattomiltakin ihmisiltä.

Jonkin verran saan kuulla kuittailua, Suomessa kun kauneusleikkaukset ovat vielä harvinaisempia verrattuna muuhun maailmaan.

En ole panostanut koulutukseen tai sivistykseen kosmetologin opintoja lukuunottamatta. Teen töitä huonolla palkalla ja olen velkaantunut näiden kauneudenhoito juttujen takia. Usein harmittaa etten ole nuorempana opiskellut ja nyt en usko että musta enään olis opiskelemaan. 

En oikeastaan pidä itteeni pinnallisena. Ehkä täytyis pitää mutta silti en osaa. Olin tosi maanläheinen ennen tän kaiken alkamista, ja edelleen tiedän että syvällä sisimmässäni oon edelleen maalaistyttö.

Vierailija
18/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lisäkkeiden hankkimisen ollessani 28-vuotias.

Haluaisin pitää itseäni kauniina ja tavallaan pidänkin, mutta itsetuntoni on todella alhaalla. Jollakin lailla tuo itsensä laittaminen saa minut tuntemaan oloni itsevarmemmaksi. Ja myönnän että kaipaan kehuja ihan tuntemattomiltakin ihmisiltä.

Jonkin verran saan kuulla kuittailua, Suomessa kun kauneusleikkaukset ovat vielä harvinaisempia verrattuna muuhun maailmaan.

En ole panostanut koulutukseen tai sivistykseen kosmetologin opintoja lukuunottamatta. Teen töitä huonolla palkalla ja olen velkaantunut näiden kauneudenhoito juttujen takia. Usein harmittaa etten ole nuorempana opiskellut ja nyt en usko että musta enään olis opiskelemaan. 

En oikeastaan pidä itteeni pinnallisena. Ehkä täytyis pitää mutta silti en osaa. Olin tosi maanläheinen ennen tän kaiken alkamista, ja edelleen tiedän että syvällä sisimmässäni oon edelleen maalaistyttö.

AP

Vierailija
19/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kävit silikonit ottamassa? Paljon koko operaatio maksoi? minkä kokoiset rinnat otit?

Vierailija
20/25 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin Tallinnassa ja maksoi päälle 7000 €, otin 3 dl/rinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän