Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttajat HOX! Kirjoittakaa päivän ruokavalionne :) tässä mun:

Vierailija
23.04.2014 |

aamupala: 1 ruisleipä kasviksilla ja hedelmä

lounas: lohisalaatti

Päivällinen: peruna, kana ja keitettyjä vihanneksia, ananasta

iltapala: banaani ja 2 kananmunaa

Onko hyvä? Laihdutettavaa lievästä ylipainosta normaalipainoon n. 15kg

ap

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikutko yhtään? jos liikut, syöt liian vähän.

Vierailija
2/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi söin tänään kaksi paahtoleipää, joiden päällä salaattia, sipulia, paprikaa ja kinkkuleikettä, pari mukia kahvia rasvattomalla maidolla.

Lounaaksi tonnikalasalaattia, eli paria eri sorttia salaattia, vihreää paprikaa, sipulia, kurkkua, tomaattia ja sitä tonnaria.

Välipalaksi pari hapankorppua oivariinilla.

Päivälliseksi vähän eilistä kesäkurpitsalasagnea ja pari lasia punaviiniä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä nääntyisin nälkään, tosin riippuu kuinka ruokaisa salaatti on muuten ollut ym. mutta tarviihan niitä kaloreita reippaasti yli 1000 kuitenkin päivässä. Siitä ollaan aina eri mieltä että kuinka paljon, mutta 1700:llakin varmasti laihtuisit ja 1500 olis aika vähän.

En itse tällä hetkellä laihduta, tai yritän vähän tiivistyä, mutta jos oisin sinä niin käyttäisin esim. kiloklubi -sivustoa oikeanlaisen syömisen apuna. Kannattaa kokeilla :) 

Vierailija
4/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo syönyt tänään kun vaniljarahkan, pussin nuudelia ja puol lautasellista jauhelihakeittoa. 3 lasia tuoremehua. Tosin oo kun kipeenä, normaalisti syön n.1500-1700kcal/pv

Vierailija
5/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kuppi kahvia, rasvaton maito. Mandariini. Näkkileipä juustosiivulla n. tunnin päästä.

Lounaaksi kanakastike ja riisi. Näkkileipä juustosiivulla.

Kotona illalliseksi uuniperuna ja kinkkutäyte (turk. jog., kinkku, kurkkusalaatti, persilja.)

Illalla vielä hedelmiä.

Vettä n. 2 L

Pyrin laihduttamaan lähinnä liikunnalla ja pienemmillä annoksilla.

Vierailija
6/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla purkki rahkaa ja desi marjoja. Lounas mozzarellasalaatti. Välipala muutama pähkinä. Päivällinen pala täysjyväleipää ja reilu satsi raejuustoa. Iltapala vihanneksia ja hiukan kanaa. Pudotettavaa 5 kg ja mun peruskulutus on vain 1600 kcal/vrk. Liikuntaa harrastan 5 krt/vko mutta perussairaudesta johtuen se on maksimissaan kohtalaisesti kuormittavaa.

Vierailija
7/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin tänään puoliltapäivin. Söin aamupalaksi lounas aikaan liha-kaalilaatikkoa ja just kaks kaurapaahtista meetvurstilla. Oon juonut noin 0,6 dl cokista.

Päivän safkoissani ei oo mitään järkeä. Oon koittanut aikaisemmin laihdutella, mutta kilot ovat olleet hullun tiukassa. Epäilin kilpparivaivoja useiden oireiden pohjalta, mutta lääkäri päätti että mulla hoidetaan masennusta, koska olen hänestä selkeästi masentunut :D Justjoo... Lääkkeeksi aloitettiin essitalopraami, jonka aloittamisen jälkeen syöminen on ollut tosi vaikeaa, kun ei vaan ole nälkä. Eipä ole kyllä kilotkaan lähteneet...

Vierailija
8/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni paistinpannullinen kesäkurpitsaa, pinaattia ja sipulia paistettuna öljyssä ja voissa, kolme kananmunaa eli se oli niin kuin kasvismunakas, salaattia. Iso lasillinen maitoa ja vähän kahvia sokerilla. Pari piparia. Taas pari piparia. Toinen iso lasillinen maitoa, kahvia ja sokeria, eväspatukka. Vähän suklaata. Iltapalaksi meinasin ottaa partaäijää ja marjoja, ehkä mysliä.

Vierailija
9/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalalla 2xkahvi

Lounaalla 3dl lohikeittoa+ruisleipä levitteellä ja kasviksilla.

Välipalana oli banaani ja kahvi.

Päivällinen: riisipuuroa 2dl.

Iltapalaksi syön yhden ruisleivän levitteellä ja kasviksilla ja omenan tai kaksi.

Vierailija
10/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä ja maistuvalta ruokasi.

Itse en ole KOSKAAN laihtunut ns. 'terveellisellä' ruokavaliolla. Toki pitää syödäkin runsaasti, jos liikkuu paljon, mutta on aivan naurettavaa, että ylipainoiset toimistotyöläiset kuvittelevat laihtuvansa pelkästään terveellisesti syömällä.

Syön välillä huonosti ja vähän, mutta pysyn hoikkana ja laihdun nopeasti useankin kilon kun niin haluan. syömiseni tänään:

aamu: hedelmämysliä pieni kipollinen maidolla. Kuppi kahvia

Lounas: yksi siivu vaaleaa leipää voilla, kahvikupillinen. 2 palaa suklaata.

Päivällinen: 2 keitettyä kananmunaa, 2 siivua ruisleipää juustolla ja tomaatilla.

vettä.

ilta:hedelmämysliä maidolla  pieni kipollinen.

Eilen:

aamu: 1 paahtoleipä juustolla. Kuppi kahvia.

päivä: 1 jauheliharoiskeläppäpizza

ilta: 2 pientä siivua ruisleipää salaatilla, tomaatilla, juustolla ja kurkulla. 3 palaa suklaata. kahvikupillinen.

Hiilareita on vaikka muille jakaa mutta riittävän vähän syömällä laihtuu. Ihan turhaan te sitä kermassa usivaa kanasoossia mätätte öljyisillä kasviksisilla perunan sijaan ja kuvittelette laihtuvanne. Harhaluuloa.

Vierailija
11/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en harrasta liikuntaa

ap

Vierailija
12/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kaurapuuro veteen, raejuustoa n. 100 g, mustikoita n. 100g, kaksi näkkileipää kalkkunaleikkeellä

Päivällinen: n. 200 g kanaa, 100g raejuustoa, parsakaalia ja porkkanoita, salaattia, salaatinkastiketta

Välipala: 250 g rahkaa ja 100g vadelmia

Illallinen: Iso avokado, raejuustoa 100g, parsakaalia, porkkanaa, salaattia, näkkileipä

Iltapala: 250 g rahkaa, marjoja, pala ruisleipää, 2 viipaletta kalkkunaleikettä, kurkkua ja tomaattia

Liikun päivittäin paljon ja pudotettavaa vielä n. 10kg. Tällä ruokavaliolla ja liikkumisella olen laihtunut 6kk n.25kg

Avokadon vaihdan välillä loheen tai silakoihin ja broilerin rasvattomaan kalaan, lisäksi välillä mukana vähän riisiä.

Juon lisäksi vettä n. 2-3l päivässä

Vierailija
13/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on syönyt 'kermassa usivaa kanasoossia'?

Vierailija
14/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:23"]

Itse en ole KOSKAAN laihtunut ns. 'terveellisellä' ruokavaliolla. Toki pitää syödäkin runsaasti, jos liikkuu paljon, mutta on aivan naurettavaa, että ylipainoiset toimistotyöläiset kuvittelevat laihtuvansa pelkästään terveellisesti syömällä.

Syön välillä huonosti ja vähän, mutta pysyn hoikkana ja laihdun nopeasti useankin kilon kun niin haluan. syömiseni tänään:

Päivällinen: 2 keitettyä kananmunaa, 2 siivua ruisleipää juustolla ja tomaatilla.

vettä.

Eilen:

ilta: 2 pientä siivua ruisleipää salaatilla, tomaatilla, juustolla ja kurkulla. 3 palaa suklaata. kahvikupillinen.

Hiilareita on vaikka muille jakaa mutta riittävän vähän syömällä laihtuu. Ihan turhaan te sitä kermassa usivaa kanasoossia mätätte öljyisillä kasviksisilla perunan sijaan ja kuvittelette laihtuvanne. Harhaluuloa.

[/quote]

Samassa kirjoituksessa väität, että lihavat toimistonaiset eivät voi laihtua terveellisesti syömällä, mutta sä voit syömällä roiskeläppää?? Häh?

Vierailija
15/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka on se pääaine millä laihtuu kun jää kalorivajetta. pelkällä liikunnalla ei nopeita tuloksia saa. 95% ruoasta ja 5% liikunnasta. toki laihtuu myös ehkä lihaksista kun ilan liikuntaa laihduttaa mutta vaa'an lukena pienenee, se on pääasia minulla nyt aluksi. ettei kaikkea laita uusiksi kerralla

ap

Vierailija
16/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:23"]

vettä.

Eilen:

[/quote]

Samassa kirjoituksessa väität, että lihavat toimistonaiset eivät voi laihtua terveellisesti syömällä, mutta sä voit syömällä roiskeläppää?? Häh?

[/quote]

KYLLÄ. Kyse on siitä, kuinka paljon syö. Roiskeläppä on ruoista ehkä epäterveellisin, joo, mutta tämä roipake on 200g kokoinen. Kyllä laihtuu jos muuta lämmintä ruokaa ei syö kahteen päivään. Eri asia jos vetäisin roiskareita välipalaksi ja sitten illlalla vielä päivällisen. Jotkut työkaverini esim. kuvittelevat laihtuvansa syömällä lounaalla esim. kanasalaatin. Eli ruokalautasellinen salaattia kastikkeineen, pari leipäviipaletta ja se 150 gramman kanafilee.  Ja sitten kertovat vielä syöneensä perheensä kanssa illallisella sitä sun tätä mutta "puolet lautasesta otin salaattia." Ei sillä laihdu jos ei liiku. Minä laihdun.

Vierailija
17/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalalla paljon vettä, kahvia ja ruispalaviipale pestolla

Lounas: bataattia, porkkanaa, turkkilaisesta jugurtista tehty tonnikalakastike ja oliiveja

Välipala: banaani

Nyt syödään pastaa ja tomaattikastiketta

Pastaa en ole tainnut syödäkään neljään viikkoon :)

Vierailija
18/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: ruisleipäviipale, margariini, omena, kahvia

Lounas: kasvissosekeitto, kananmuna, ruisleipä, margariini, maito

Päivällinen: karjalanpiirakka, kananmuna, maito, omena

Iltapala: maustamaton jugurtti, mysli, teetä

Vierailija
19/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun menu tänään:

Aamulla puoli pannua kahvia ja siihen tarvittavat täysmaidot, ehkä 1,5-2dl.

Lounaaksi intialaista linssipataa ja raejuustopurkista puolikas.

Päiväkahvin (maidolla) kanssa puolikas ruispala, voita, ohuen ohutta kinkkua ja pari viipaletta Polar täyteläistä sekä iso pala kurkkua.

Päivälliseksi riisiä ja tulista lihapataa, kirsikkatomaatteja ja kurkkua.

Iltapala vasta suunnittelilla, ehkäpä ab jugurttia ja mustikka-pellavansiemenrouhetta.

Vihannespuoli oli tänään vähintään aneeminen, mutta kun en ole päässyt vielä kauppaan täydentämään varastoja, niin pitää tyytyä siihen mitä pääsiäiseltä jäi yli. Sama pätee muutenkin tämän hetkisiin ruokiin, jämillä ja kaappien aarteilla mennään vielä pari päivää.

Pudotettavaa olis 5kg, jotta normaalipaino olisi saavutettu. Ei tässä kiirettä ole.

Vierailija
20/24 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua näitä joitain vastauksia... Ei ihme että ylipaino on niin suuri ongelma. Syödään ihan mitä ja miten sattuu. Perusasiat hukassa. Laihdutetaan lihakset pois ja ihmetellään miksi lihotaan taas takaisin entistä löysempinä ja huonokuntoisempina.