Käly ja sen myymä FitLine, grrr
Kälyni myy näitä tuotteita ja menee hermot kun se ei kerta kaikkiaan usko kun sanon ei kiitos häne tuote-esittely illoilleen. On kutsunut minut jo ainakin 10 kertaa ja olen kohteliaasti kieltäytynyt, ja sanonut ihan suoraan että ne ovat liian hintavia minulle. Tai oikeastaan käly on kutsunut vain muutaman kerran mutta anoppi joka toimii kälyn langarina (käly asuu kauempana), kutsuu minua uudelleen ja uudelleen ja kun kieltäydyn niin hän loukkaantuu. Tiedän joo että olisi helpompi vaan mennä sinne iltaan kuuntelemaan sitä, mutta toisaalta tiedän että niitä ylipuheita kuunnellessa taipuisin luultavimmin kuitenkin ostamaan niitä vaikka ei olisi varaa. Myös lapsillemme anoppi lobbaa kovasti näitä juomia, ja pienempi kinuaakin minulta säännöllisesti että miksi ei voida ostaa niitä. No ehkä siksi kun vuosikulutuksen hinta per hlö on vajaa 1000 euroa!
Raivostuttaa kun tämä käly touhottaa niistä myös FB:ssä kuinka maailma pelastuu kun niitä käyttää ja kuinka kiitollinen hän on että hän on ne "löytänyt"! Ja samalla yrittää antaa piikkiä meille muille kuolevausille kuinka typeriä olemme kun enme ymmärrä omaa parastamme..ihan kuin olisi uskoon tullut, Argh!
ja uskon että ovat varmasti hyviä tuotteita mutta en kuitenkaan usko että ne parantavat kaikki mahdolliset vaivat kuten käly väittää. jos joku sanoo että on väsynyt, niin saman tien vastauksena että pitää ottaa fitlinea, ja jos johonkin lihakseen sattuu niin aina siihen auttaa fitline.
Kiitos että sain purkautua..
Kommentit (372)
Tällä ei ole mitään tekemistä Zinzinon kanssa. Zinzino myy omega-3 öljyä. Rikostutkinnassa ei löytynyt yhtään mitään. Kaikki oli kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:41"]En ole ko. tuotteita käyttänyt, enkä aio käyttääkään, mutta meidän tiskipöydällä niitä purkkeja on pyörinyt nyt viitisen kuukautta. Mieheni oli tuolla kehokuurilla toukokuun veljensä innoittamana, häneltä oli painosta pudonnut 10 kg. Sivusta seurasin, kuinka mieheni paino putosi reilut 9 kg, verenpaine laski ja unentarve vähentyi selvästi (heräsi aamulla paljon normaalia aikaisemmin). Nyt neljä kuukautta myöhemmin pudotettu paino ei ole tullut takaisin, vaikka syö täysin normaalisti. Aamulla tosin juo jotain keltaista litkua. Eikä ole veljenkään paino noussut. Mikä lie sitten syynä.
[/quote]
Ye for sure. Jotain litkua, mitä lie tosiaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:15"]Tällä ei ole mitään tekemistä Zinzinon kanssa. Zinzino myy omega-3 öljyä. Rikostutkinnassa ei löytynyt yhtään mitään. Kaikki oli kunnossa.
[/quote]
Oliko kallista?
Noi fläsärit on yks huvittava juttu tossa filinessa :D: kun saavat reaktion niasiinin yliannostuksesta, niin luulevat että se johtuu siitä että aine meni nyt solutasolle :D :D . Ihan mieletöntä sketsiä! Ja ihmiset uskoo :(.
Kuulostaa niin tutulta. Tyypillinen verkostomarkkinointituote, joka auttaa vaivaan kun vaivaan. Salamyhkäinen juttu, jota ei saa kyseenalaistaa ja helvetin kalliskin vielä😁
tuo fitline-huijaus on vanha juttu. Kaikki ketkä uskoo tuohon: Katsotkaa tätä
IDIOOOOTIT!
Symppispari mutta mikä myötähäpeä. Opettajan ja sähköinsinöörin olisi voinut uskoa löytävän oikeita töitä mutta päättivät käyttää ajan verkostojen rakentamiseen.
Hei. Mites sitten kun kuuri loppuu, ja elimistö on tottunut noihin tuotteisiin? Ei voi enää syödä"normaalisti" kun paino nousee heti. Joten noissa on kiinni koko loppuelämän... hyvä jos sinulle on fitskuista ollut apua. Muakin on pitempää yritetty saada joukkoon mukaan. En jaksa sekoitella ja kannella tuotteita mukana. Ja maksavat niin paljon että ei oo varaa tuohon. Meni jo yhdessä fitline-kutsuilla yli kun sain allergisen reaktion, ja kuulemma kuuluu tuotteeseen, lehahduttaa naama hetkellisesti, eli spam. Ja vielä sekin että syöpäkasvain oli kadonnut kun näitä tuotteita käyttää... pitkä oli luento. Meitä oli 9 paikalla ja kaksi osti tuotteita.
marzu kirjoitti:
Hei. Mites sitten kun kuuri loppuu, ja elimistö on tottunut noihin tuotteisiin? Ei voi enää syödä"normaalisti" kun paino nousee heti. Joten noissa on kiinni koko loppuelämän... hyvä jos sinulle on fitskuista ollut apua. Muakin on pitempää yritetty saada joukkoon mukaan. En jaksa sekoitella ja kannella tuotteita mukana. Ja maksavat niin paljon että ei oo varaa tuohon. Meni jo yhdessä fitline-kutsuilla yli kun sain allergisen reaktion, ja kuulemma kuuluu tuotteeseen, lehahduttaa naama hetkellisesti, eli spam. Ja vielä sekin että syöpäkasvain oli kadonnut kun näitä tuotteita käyttää... pitkä oli luento. Meitä oli 9 paikalla ja kaksi osti tuotteita.
Ei se ollut allerginen reaktio.
En ole tuotteita käyttäessä laihtunutkaan, niin tuskin lihonkaan. Ajattelin viikon päästä kokeilla miten lähtee sujumaan ilman tuotteita. Ehkä tulen sitten kertomaan.
marzu kirjoitti:
Ei se ollut allerginen reaktio.
En ole tuotteita käyttäessä laihtunutkaan, niin tuskin lihonkaan. Ajattelin viikon päästä kokeilla miten lähtee sujumaan ilman tuotteita. Ehkä tulen sitten kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:48"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:27"] Mikä on cell reset?
v Mä luulin, että täällä on lontoo hallussa. Ei näköjään tiedä itsekään :D hyvä myyjä vastaisi kysymykseen asiallisesti eikä nillittäisi joka kohdassa kuin kakara. Teet vain hallaa koko tuottelle ja firmalle, mikä taas ei edistä kenenkään myyntiä. Niinpä, mutta en olekaan myyjä. Käytä vaikka Googlen kääntäjää, jos ei tuon vertaa äly käy. Etpä tietenkään ;) Sulle on vain sydämen asia koohottaa joka ikisessä fitlinen pelleilyä koskevassa keskustelussa.
Solun nollausta, puhdistusta, resetointia.
Mitä ***** ihmettä mä just luin? :D
Nimim. biologi
Hakutulokset "solun nollaus" ja "cell reset" = MS Excelin solujen tyhjentäminen, mutta ei yhtään viittausta esim. PubMediin tai tieteellisiin julkaisuihin.
Arvaan jo, että seuraava vastakommentti on, että PubMed on lääketeollisuuden salaliitto tms.
:D
En ole kuullutkaan PubMedistä.
*Huutonaurua* Ihanko totta? Kas kun ei yllätä :D Ai hyvää päivää, että ihmiset on typeriä. Solumuisti? Cell reset? Uskooko joku oikeasti tuota puppua? Minä kun luulin, että suomalainen koulutusjärjestelmä on maailman huippua ja ihmiset osaisivat muutamia perustaitoja. Esimerkiksi lukea, ajatella omilla aivoillaan ja harjoittaa jonkinlaista lähdekritiikkiä. Ehkä jopa perustiedot biologiasta voisivat olla hallussa. Taisin olla väärässä. Viikon parhaat naurut kyllä sain tämän ketjun FitLine-uskovaisista :)
Moi. Sama juttu mun ystävällä. On ihan hurahtanut näihin tuotteisiin. Ihmejauheet, jotka suunilleen herättää kuolleista. Ymmärrän tunteesi. Tästä tulee näille käyttäjille kuin uskonto. Mä olen ystävällisesti kieltäytynyt ostamasta, kun en usko niihin. Mä luulen, että tässä on psykologinen vaikutus. Kun sut hyvin aivopestään, niin kuvittelet että ne auttaa. Onhan näitä testejä tehty, että ihmisille on syötetty lumelääkettä, ja ovat sitten "parantuneet"😄. Minä luota lääketieteellisesti tutkittuihin tuotteisiin. Tästä Fitlainesta on ole sellaisia tutkimuksia läytänyt.
Minulla on kanssa näistä kokemusta. Typeryyksissäni menin ostamaan hiton kalliin aloituspaketin. Mitä olen nyt tutustunut tähän toimintaan, niin tein asiasta ilmoituksen kuluttajansuojaviranomaisille ja olen tekemässä myös rikosilmoitusta huijauksesta. Toivottavasti muut samassa asemassa olevat tekevät myös, niin saadaan tällainen huijaus loppumaan.
Paracelsus kirjoitti:
Minulla on kanssa näistä kokemusta. Typeryyksissäni menin ostamaan hiton kalliin aloituspaketin. Mitä olen nyt tutustunut tähän toimintaan, niin tein asiasta ilmoituksen kuluttajansuojaviranomaisille ja olen tekemässä myös rikosilmoitusta huijauksesta. Toivottavasti muut samassa asemassa olevat tekevät myös, niin saadaan tällainen huijaus loppumaan.
Miten sua on siis huijattu?
Tässä on lääketieteen tohtorin ja profesorin analyysi Fitline-tuotteesta:
http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/
Jos Fitline tuotteineen olisi liikkeellä täysin rehellisin tarkoitusperin, niin miksi pitää markkinoinnissa turvautua petollisiin väittämiin ja täysin tuulesta tervattuihin termeihin, tutkimuksiin, tutkijoihin ja patentteihin joita ei ole olemassakaan.
Tuttuni on hurahtanut FitLineen... ensin ihmetytti, sitten suututti ja nyt lopulta vain säälittää ne kaikki fb-hehkutukset. Erityisesti kun julkaisee sellaisia "unelmista totta, löydä itsesi, sinä olet tärkein, tule dreamteamiin" -juttuja, joissa ei selkeästi mainita, että miten se dreamteam nyt sitten tekee unelmista totta ja ihmisestä onnellisen - piilovihjailuista ja naamarasvakuvista sitten voi päätellä, että ostamalla fitline-tuotteita se tapahtuu. Säälin tätä tuttua, toivon että hän herää pian tajuamaan olevansa mukana verkostohuijauksessa :( En halua tavata häntä lainkaan ennen sitä, kun en halua sitä tuputusta kasvokkainkin.
Ja usein nämä näiden tuotteiden myyjät itse eivät ainakaan edusta ns. terveennäköisiä naisia vaan ovat ylipainoisia eivätkä huolehdi itsestään; esim. meikki ja kampaus.
Sorry, mutta tunnen muutaman ja ovat aika homsuisen näköisiä ja hurahtaneet täysin tällaisen hömpötykseen ja suunnittelevat puhdistuskuureja eikä enää mistään muusta he osaa enää puhuakaan.
Olipas ketju! Kahlasin sen läpi kokonaan.
Se mikä jäi mietityttämään, oli tuo nillittäminen solutasosta ja sen ronkkimisen vaarallisuudesta. Kyllähän moni lääkekin toimii solutasolla tai tietyntyyppisiä soluja manipuloiden.
Suhtaudun toki itsekin kriittisesti Fitlineen mutta myös siihen, että kaikkien lisäravinteiden tarpeellisuus kiistetään.
Up