Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen on perseestä.

Vierailija
18.11.2020 |

Ajaukset ei pysy kasassa eikä voi ajatella kuin häntä. Sydän hakkaa, toivoo näkevänsä hänet pian ja kokoajan. Pelottaa ettei hän tunne samoin... siinä nyt muutama vit tumainen oire...

Kommentit (464)

Vierailija
361/464 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi klassiset pikkujoulut. Jos tämä ei vielä ollut perseestä niin nyt on

Tip tap 🤶🏻🎅🏻 Anteeksi, mutta naurahdin ääneen kommentillesi, mutta vain koska tiedän hyvin mitä tarkoitat.

Ja jatkan hiukan vielä, eli nyt kun tapahtuneesta on jo riittävän monta vuotta aikaa, voin jo nauraa asialle. Aikanaan ei kyllä naurattanut yhtään. Minun pikkujoulusähellyksestä ei koitunut mitään pysyvää romanssia, mutta tosiaankin hiukan kuumottavaa oli töissä jonkin aikaa.

Mitään vinkkejä ensi viikkoon?? Voitko esim repiä nämä vaaleanpunaiset linssit mun päästä

Nykäise sitä hihasta ja pyydä vaikka töiden jälkeen kahville. Kerro tunteistasi ja jos juoksee karkuun, anna mennä. Eihän tuossa tilanteessa voi kuin voittaa, jos ei se toinen sitten työkavereilleen rehvastele. Siinä tapauksessa metoo ja peelolle syyte ja potkut.

Naurahdin viimeiselle lauseelle. Mutta ei mulla riitä rohkeus. Ehkä odotan vain tekeekö hän mitään asialle

Sun rohkeus riittää irtoseksiin lähes tuntemattoman kanssa, mutta ei puhumiseen? Täydellistä luuseritouhua.

Mikäs raittiusliikkeen läpilyömä siveyden sipuli se täällä huutelee? Eihän se mikään tuntematon ollut, vaan ap:n työkaveri. Et ole tainnut itse koskaan kännissä tehdä tekoja joita selvinpäin et uskaltaisi?

Minä pikkujoulusankari en ole ap mutta kiitos tuesta kuitenkin

Tarkoitin juuri tätä pikkujouluketjun ap:ta, en koko ketjun aloittajaa. Ketjun aloittajallakin tosin kävi flaksi viikonloppuna. Millähän mielellä hän mahtaa nyt olla?

Onko koko ketjun aloittaja minun työkaveri vai miten molemmilla tärppäs samaan aikaan

Nyt kaivan esiin popparit 🍿

Vierailija
362/464 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tip tap 🤶🏻🎅🏻 Anteeksi, mutta naurahdin ääneen kommentillesi, mutta vain koska tiedän hyvin mitä tarkoitat.

Ja jatkan hiukan vielä, eli nyt kun tapahtuneesta on jo riittävän monta vuotta aikaa, voin jo nauraa asialle. Aikanaan ei kyllä naurattanut yhtään. Minun pikkujoulusähellyksestä ei koitunut mitään pysyvää romanssia, mutta tosiaankin hiukan kuumottavaa oli töissä jonkin aikaa.

Mitään vinkkejä ensi viikkoon?? Voitko esim repiä nämä vaaleanpunaiset linssit mun päästä

Nykäise sitä hihasta ja pyydä vaikka töiden jälkeen kahville. Kerro tunteistasi ja jos juoksee karkuun, anna mennä. Eihän tuossa tilanteessa voi kuin voittaa, jos ei se toinen sitten työkavereilleen rehvastele. Siinä tapauksessa metoo ja peelolle syyte ja potkut.

Naurahdin viimeiselle lauseelle. Mutta ei mulla riitä rohkeus. Ehkä odotan vain tekeekö hän mitään asialle

Sun rohkeus riittää irtoseksiin lähes tuntemattoman kanssa, mutta ei puhumiseen? Täydellistä luuseritouhua.

Mikäs raittiusliikkeen läpilyömä siveyden sipuli se täällä huutelee? Eihän se mikään tuntematon ollut, vaan ap:n työkaveri. Et ole tainnut itse koskaan kännissä tehdä tekoja joita selvinpäin et uskaltaisi?

Tarkoitin juuri tätä pikkujouluketjun ap:ta, en koko ketjun aloittajaa. Ketjun aloittajallakin tosin kävi flaksi viikonloppuna. Millähän mielellä hän mahtaa nyt olla?

Onko koko ketjun aloittaja minun työkaveri vai miten molemmilla tärppäs samaan aikaan

En uskalla enää puhua. T pikkujoulusankari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/464 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten suurennuslasit esillä aika monessa työpaikassa huomenna 😂 ! Kohta palsta täytyy kirjoituksista, joissa ihmetellään miksi työkaverit tuijottaa. Onkohan ne kiinnostuneita...

Vierailija
364/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin päässeeni ihastuksesta jokseenkin yli, mutta kun hän tänään katsoi minua niin aaa, sydän suli ja olen taas sekaisin...

Vierailija
365/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muiden ihastuneiden viikko on lähtenyt käyntiin?

Vierailija
366/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
367/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekavin fiiliksin tuolileikin myötä. Ensi viikolla taas ihmetellään. Katseet kohtasi kyllä mutta hämmentyneinä, en tiedä samastako vai eri syistä.

Vierailija
368/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmättiin yllättävästi, eikä lainkaan siellä missä normaalisti. Aivot jäädyttävää on kyllä tuollainen.

Vierailija
369/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekavin fiiliksin tuolileikin myötä. Ensi viikolla taas ihmetellään. Katseet kohtasi kyllä mutta hämmentyneinä, en tiedä samastako vai eri syistä.

Tuolileikin?

Vierailija
370/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulusankari on ihan pihalla

Vierailija
371/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Vierailija
372/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolileikin?

Niin. Kun turvaväli se olla pitää. Mun puolesta olis voinut tulla vaikka syliin turvaan.

Vierailija
373/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Peli ei ole menetetty mutta vaikeaksi meni

Vierailija
374/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolileikin?

Niin. Kun turvaväli se olla pitää. Mun puolesta olis voinut tulla vaikka syliin turvaan.

Eeeeeeeeih. Turvaväli asia on kyllä farssi näissä flirttihommissa

Vierailija
375/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on oikeassa. Perseestä olen todella ihastunut. Ei muu kiinnosta.

Vierailija
376/464 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolileikin?

Eeeeeeeeih. Turvaväli asia on kyllä farssi näissä flirttihommissa

Noh, siinä oli hässäkkää tuttujen kanssa ja toinen hermoilee turvaväleistä enemmän kuin minä. Saatoin paljastaa korttini tavallaan kun en taas osannut olla fiksusti ja hiljaa. Päädyttiin sitten eri porukoihin ja oli pakko kylmettää itseä ohittaessa. Ehkä häneltäpäin tulkitsemani vaivihkainen tikusta asiaa -ripottelu toisaalta riittää lämmittämään ajatuksiani jouluna vaikkemme sitten vähän aikaan kohtaa.

Vierailija
377/464 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on oikeassa. Perseestä olen todella ihastunut. Ei muu kiinnosta.

No persettä nyt saa vaikka rahalla, ei siihen kannata tunteitaan tuhlata.

Vierailija
378/464 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteet on eskaloitunut. Mitenkäs muilla?

Vierailija
379/464 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta joo ja toisaalta ei. Mihin asti olette päässeet?

Vierailija
380/464 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan tiiviisti omissa poteroissaan. Miten siellä on tilanne eskaloitunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi