Ihastuminen on perseestä.
Ajaukset ei pysy kasassa eikä voi ajatella kuin häntä. Sydän hakkaa, toivoo näkevänsä hänet pian ja kokoajan. Pelottaa ettei hän tunne samoin... siinä nyt muutama vit tumainen oire...
Kommentit (464)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanteet on eskaloitunut. Mitenkäs muilla?
Toisaalta joo ja toisaalta ei. Mihin asti olette päässeet?
Maaliin asti. Enää on kysymysmerkki kuinka vakavaksi tämä etenee
Miten muut ihastuneet, onko mitään tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanteet on eskaloitunut. Mitenkäs muilla?
Toisaalta joo ja toisaalta ei. Mihin asti olette päässeet?
Maaliin asti. Enää on kysymysmerkki kuinka vakavaksi tämä etenee
Hyvä, että edes jollain. Onnea teille!
Eipä ole oikein edennyt, jopa takapakkia tuntuu ottaneen. En uskalla enää katsella silmiin tai perään kun työkaverit huomaa. Toinen pitää minua varmaan kummallisen ailahtelevaisena. Mutta millaisen maineen saisimme molemmat, kun toinen on varattu... Eikä oma moraali anna myöten tehdä selvää siirtoa, sillä se on toisen tehtävä jos tarpeeksi kiinnostunut. Mihinkään en ala ennen kuin on järjestänyt asiansa.
Vaan kyllä käy väristykset kehon läpi kun tuo menee läheltä. Sydän pakahtuu ja katse maassa, punastun maskin takana, silmät saattaa kyyneltyä ikävästä.
Mutta ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Ei tästä mitään koskaan ikinä tule. Miksi tämän piti tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole oikein edennyt, jopa takapakkia tuntuu ottaneen. En uskalla enää katsella silmiin tai perään kun työkaverit huomaa. Toinen pitää minua varmaan kummallisen ailahtelevaisena. Mutta millaisen maineen saisimme molemmat, kun toinen on varattu... Eikä oma moraali anna myöten tehdä selvää siirtoa, sillä se on toisen tehtävä jos tarpeeksi kiinnostunut. Mihinkään en ala ennen kuin on järjestänyt asiansa.
Vaan kyllä käy väristykset kehon läpi kun tuo menee läheltä. Sydän pakahtuu ja katse maassa, punastun maskin takana, silmät saattaa kyyneltyä ikävästä.
Mutta ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Ei tästä mitään koskaan ikinä tule. Miksi tämän piti tapahtua?
Voi ei, minulla on sama tilanne mutta olen se varattu osapuoli... Ja samaa mietin että miksi tämän piti tapahtua, en voi ajatella muuta kuin häntä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, minulla on sama tilanne mutta olen se varattu osapuoli... Ja samaa mietin että miksi tämän piti tapahtua, en voi ajatella muuta kuin häntä...
Väitetään, että kaikella on tarkoituksensa. Olen itse kanssasi samassa tilanteessa, ja täytyy sanoa, että vielä en näe tarkoitusta tälle tilanteelle. Ehkä jonkunlainen herättely oman liiton suhteen?
Mun mielestä se on mahtavaa. Tuntee elävänsä ja olevansa nuori. Saan ihastumisista voimaa.
Olen kylläkin kihlautunut 27-vuotias nainen. Ehkä se vaikuttaa. Ei ole suorituspaineita, saa vaan nauttia perhosista pötsissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on mahtavaa. Tuntee elävänsä ja olevansa nuori. Saan ihastumisista voimaa.
Olen kylläkin kihlautunut 27-vuotias nainen. Ehkä se vaikuttaa. Ei ole suorituspaineita, saa vaan nauttia perhosista pötsissä.
Saa tuntea olevansa nuori? Sä kyllä oletkin vielä aika nuori, ainakin näin keski-ikäisen näkökulmasta. Nauti siitä.
Vierailija kirjoitti:
Näin hänet maanantaina viimeksi, ja nyt on jo torstai :(
Sama juttu, ensi maanantaina seuraava mahdollisuus nähdä..
Vierailija kirjoitti:
Samaa vanhaa ne harvat lyhyet hetket kun nähdään, jäänee tämän vuoden osalta ennalleen tilanne. Tajuaisi nyt pöhkö vaan tulla ehdottamaan vaikka iltakävelyä joskus töiden jälkeen, mutta joko olen ylitulkinnut tiettyjä asioita ja hän on vain ystävällinen tai sitten haluaa edetä millin sadassa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa vanhaa ne harvat lyhyet hetket kun nähdään, jäänee tämän vuoden osalta ennalleen tilanne. Tajuaisi nyt pöhkö vaan tulla ehdottamaan vaikka iltakävelyä joskus töiden jälkeen, mutta joko olen ylitulkinnut tiettyjä asioita ja hän on vain ystävällinen tai sitten haluaa edetä millin sadassa vuodessa.
Pöhkö? Miksi sinä et mene ehdottamaan iltakävelyä? Jospa hän pitääkin sinua pöhkönä.
Mukavaa viikonloppua! Tämä viikko meni niin äkkiä, enkä nähnyt sua tänään koko loppupäivänä vaikka odotin. Viikonloppu menee ikävöidessä ja durressa. Eikö häntä enää kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt häntä tänäänkään.. Nyt joutuu odottamaan maanantaita ja toivoa että silloin nähtäisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt häntä tänäänkään.. Nyt joutuu odottamaan maanantaita ja toivoa että silloin nähtäisiin...
Ja on ikävä..
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa viikonloppua! Tämä viikko meni niin äkkiä, enkä nähnyt sua tänään koko loppupäivänä vaikka odotin. Viikonloppu menee ikävöidessä ja durressa. Eikö häntä enää kiinnosta?
Samaa mietin minäkin, eikö häntä enää kiinnosta..
Kyllä kiinnostaa. Joka päivä ei vain onnistu näkeminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä te odotitte? Tiesikö toinen osapuoli teidän odottavan häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä odotin näkeväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä odotin näkeväni.
Jospa hän karkasi töistä ajoissa? Tai joutui työskentelemään normaalista poikkeavalla aikataululla?