Lue keskustelun säännöt.
Voiko sen Ulvilan Häke-nauhan kuunnella jossain kokonaan?
19.03.2014 |
Olen kuullut jotain pätkiä sieltä täältä, mutta eihän siinä saa mitään kuvaa kokonaisuudesta.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 10:21"]
Kai ymmärrät, että itse monsterisoit oikeuden tuomareita, jotka tuskin saavat nautintoja kuvailemallasi tavalla.
[/quote]
Joo, no ehkä ne tuomarit sitten on immuuneja sille syvälle tyydytykselle mitä Suomen kansa on tässä Auerin tapauksessa tuntenut siinä määrin, ettei kukaan halua harkitakaan sitä onnellista tilannetta, ettei lapsia olisikaan raiskattu, viillelty ja hakattu. Vaan siellä Auerin taloudessa olisi sittenkin eletty tällaista elämää
http://niinaberg.files.wordpress.com/2013/10/housewife.jpg?w=640&h=402
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:51"]Järkyttävä noitavaino todistajalääkäriä vastaan vailla mitään konkreettista faktaa näillä Auerin puolustajilla, jotka syyttelevät muita Annelin vainoamisesta.
[/quote]
Jaa eikö konkreettiseksi faktaksi kelpaa se, että kyseinen ihminen on joutunut vetämään lausuntojaan pois ja että sekä tämä että asenteellisuus on kirjattu käräjäoikeuden päätökseen?
[/quote]
Mutta siitä huolimatta käräjäoikeus tuomitsi syytetyt. Eli tuomio ei perustunut siihen "asenteellisuuteen"
[/quote]
Joo ei, oli ne saatananpalvotarastit ja niin edelleen. Oli tulossa suuri oikeudenkäynti jossa saatanaa palvova ja eläimiä uhraava ja verisiä c-kasetteja heilutteleva Anneli tullaan tuomitsemaan miehensä murhasta. Tyydyttäväähän siinä oli tuomita Anneli ja laittaa vielä perusteluihin että juu mekin huomattiin ne saatananpalvontarastit siellä lasten olkapäissä kun Jukallakin oli ne väärinpäin käännetyt ristit, hyvä me, nyt menee monsteri vankilaan.
[/quote]
Kai ymmärrät, että itse monsterisoit oikeuden tuomareita, jotka tuskin saavat nautintoja kuvailemallasi tavalla.