Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas se on todistettu, lyhyt mies ei naista saa

Vierailija
18.11.2020 |

Yritin eilen salilla mennä juttelemaan vähän päälle 150cm kaunottareen, ihan asiallisesti ja normaalisti eli ei mitään ehdottelua. Ja pakithan siitä tuli heti kun olen itse 170 enkä mikään saakelin laatikkoleukainen komistus. Tällaista se elämä on lyhyenä rumana miehenä.

Kommentit (425)

Vierailija
141/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli-völler kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Miehet ovat keksineet tasoteorian saadakseen kauniita naisia vaikka itse ovat rumia.

Joo ja lopputulos on silti ihan sama, eli he eivät edelleenkään saa niitä kauniita naisia.

Mutta kai se teoria jotenkin lohduttaa.

Mun nuoruudessa tuollaisia asioita sanottiin itsestäänselvyyksiksi.

Ei vaan se selittää miksi asia on, kuten se on.

Ja silti se ei mene jakeluun?

Teillekö? Kyllä me úliopistolaiset se tiedetään oikein hyvin. Joillekin se on kipeä asia myöntää, että ei ole niin kilpailukykyinen kuin haluaisi. Naiset ei taas halua asiaa myöntää, koska se saa heidät näyttämään niin pinnallisilta. Toisaalta se omissa puheenvuoroissa kyllä tulee esille , eri sanavalinnoin.

Ja taas mennään! Tiedetään ja tiedetään, ja ei kun taas väännetään ja käännetään, että josko se saisi ap:n kasvamaan kymmenisen senttiä? Tai rikastumaan maagisesti, tai geenit paranisi kun tarpeeksi puhutaan.

Motiivit vaihtelee. Enemmän te itseasiassa väänätte ja käännätte. Yhtäältä hyväksytte tasoteorian toisaalta ette ja tämä ristiriita on teistä ilmeisen sietämätöntä ja johtaa haukkumiseen ja vänkäämiseen sekä kuvittelemaan meille yliluonnollisia motiiveja.

No kun yhtäältä tasoteoria on oikeassa ja toisaalta ei. Rumin ja sosiaalisesti taitamattomin ei totisesti saa kaunotar-fitnesskissaa. Vain autistit tarvitsee teorian tämän itsestään selvän asian ymmärtämiseen. Loput tasoteoriasta onkin sitten niin tuubaa, ettei edes uuuuliopistossa yritetä soveltaa sitä todellisuuteen. Vatkataan vain päivästä toiseen astronauttikirurgeja ja missejä ja rikkaita statusmiehiä, joilla ei ole mitään tekemistä asuntovelkaisten tavisten arkitodellisuuden kanssa.

Anna noiden maksaa typeryydestä. Aina joillekin akalle kelpaa tyhjästä maksava mies. Kerta on noin hölmö ja luulee naisten syttyvän maksamisesta 😂

Vierailija
142/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tietää saaneensa pakit, jos ei kerran ehdotellut mitään?

Kävi salilla mielikuvitusmaailmassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elävä todiste siitä, että lyhyet miehetkin saa naisia. Isäni on noin 150 senttiä pitkä ja äiti 167 senttiä.

Mun isäni oli 155 cm ja äiti oli samanpituinen. Meistä lapsista tuli 185 cm ja 190 cm. Isä oli erittäin suosittu naisten keskuudesss, herrasmies kun oli.

Öö mitenkähän tämä kertoisi sinulle, mutta isäsi ei ole se jonka sinä kuvittelet olevan.[/quote,]

Öööö..

millä perusteella?

Törkeitä ihmisiä taas palstalla.

ohis

Ihan alkeellinen todennäköisyyslaskenta sen kertoo. Pojan pituusennuste olisi 161,5cm. Mutta nyt on kaksi kertaa käynyt todennäköisyyksiä rikkova poikkeama. Todennäköistä on että henkilö valehtelee tai sitten tosiaan isä on eri. Tuolle vaihtoehdolle mitä hän tarjoaa on äärimmäisen pieni mahdollisuus.

Vierailija
144/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet jauhanut näitä laatikkoleukajuttuja täällä jo 6 pitkää, pakkomielteistä vuotta. Tiedätkö sanonnan 'silmät ovat sielun peili'? jos katseestasi välittyy tämä palstalla harjoittamasi hulluus edes murto-osankin, on ihan samantekevää vaikka olisit 195 cm pitkä, naiset juoksevat sinua karkuun!

Vierailija
145/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elävä todiste siitä, että lyhyet miehetkin saa naisia. Isäni on noin 150 senttiä pitkä ja äiti 167 senttiä.

Mun isäni oli 155 cm ja äiti oli samanpituinen. Meistä lapsista tuli 185 cm ja 190 cm. Isä oli erittäin suosittu naisten keskuudesss, herrasmies kun oli.

Öö mitenkähän tämä kertoisi sinulle, mutta isäsi ei ole se jonka sinä kuvittelet olevan.[/quote,]

Öööö..

millä perusteella?

ohis

Ihan alkeellinen todennäköisyyslaskenta sen kertoo. Pojan pituusennuste olisi 161,5cm. Mutta nyt on kaksi kertaa käynyt todennäköisyyksiä rikkova poikkeama. Todennäköistä on että henkilö valehtelee tai sitten tosiaan isä on eri. Tuolle vaihtoehdolle mitä hän tarjoaa on äärimmäisen pieni mahdollisuus.

Serkun faija on 160cm. Kaikki kolme lasta ovat äitinsä pituisia eli yli 170cm.

Vierailija
146/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 170 cm on ihan keskimääräinen, eurooppalaisten miesten keskivertopituus,eikä mitenkään mikään 'lyhyt'. (joku 150 cm olisi, mutta ei enää sinun pituisesi sitä ole)

Lakkaa siis jo miettimästä pituuttasi ja keskity ihan vaan elämiseen sen sijasta että tuhlaisit aikaasi johonkin niin jonninjoutavaan,kuin pituutesi herkeämättömään miettimiseen.

Vierailija
147/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin pituudesta, miehen viehättävyydessä on kysymys asenteesta ja miten itsensä kantaa. Itseensä luottava ja itsevarma mies saa naisia aina.

Vierailija
148/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö..

millä perusteella?

ohis

Serkun faija on 160cm. Kaikki kolme lasta ovat äitinsä pituisia eli yli 170cm.

Niin? Äidin puolelta pituus periytyy enemmän ja tässä tapauksessa pituusennuste pojalle olisi se vähän päälle 170cm eli menee ihan tilastollisesti, kun taas tuo että molemmat vanhemmat on 155cm ei kyllä saa aikaan 185cm ja 190cm lapsia.

Vierailija
149/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset ovat erittäin suosittuja eli heillä on ns "vientiä" miesten suhteen, siitä taisi olla oikein juttuakin tässä taannoin. Miehiä mielyttää jostain varmasti ihan "normaaleista" syistä taskuvenukset. Vielä heikommat mahdollisuudet lyhyiden naisten kanssa on jos hän tosiaan sattuu olemaan jollakin yleisestihyväksytyllä standardilla "kaunis". Lyhyet naiset taas aika usein miettivät alitajuisesti "vammaansa" yrittäen kompensoida ja varmistaa mahdollisen jälkikasvunsa "normaaliutta" ottamalla erittäin pitkän miehen, koska silloinhan saattaa jollain logiikalla olla mahdollista, että lapsista tulee hieman kookkaampia.

Vierailija
150/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olet jauhanut näitä laatikkoleukajuttuja täällä jo 6 pitkää, pakkomielteistä vuotta. Tiedätkö sanonnan 'silmät ovat sielun peili'? jos katseestasi välittyy tämä palstalla harjoittamasi hulluus edes murto-osankin, on ihan samantekevää vaikka olisit 195 cm pitkä, naiset juoksevat sinua karkuun!

Tottakai se välittyy. Sehän tässä just on niin surullista, että sitten kun nämä viimein osuvat jonnekin naisen kanssa joka voisi olla kiinnostunut, hullunkiilto silmissä karkottaa sen naisen. Jos ruokkii jatkuvasti naisvihaa itsessään, sitä ei voi yhtäkkiä kääntää pois päältä sitten kun on tosi kyseessä. Ja seuraavaksi tulevat tietysti väittämään vastaan, mutta se ei asiaa miksikään muuta.

Vierailija
151/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet naiset ovat erittäin suosittuja eli heillä on ns "vientiä" miesten suhteen, siitä taisi olla oikein juttuakin tässä taannoin. Miehiä mielyttää jostain varmasti ihan "normaaleista" syistä taskuvenukset. Vielä heikommat mahdollisuudet lyhyiden naisten kanssa on jos hän tosiaan sattuu olemaan jollakin yleisestihyväksytyllä standardilla "kaunis". Lyhyet naiset taas aika usein miettivät alitajuisesti "vammaansa" yrittäen kompensoida ja varmistaa mahdollisen jälkikasvunsa "normaaliutta" ottamalla erittäin pitkän miehen, koska silloinhan saattaa jollain logiikalla olla mahdollista, että lapsista tulee hieman kookkaampia.

Että mitä :DDDD. Ikinä ei ole moinen ajatus edes käynyt mielessä.

Vierailija
152/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kuin pituudesta, miehen viehättävyydessä on kysymys asenteesta ja miten itsensä kantaa. Itseensä luottava ja itsevarma mies saa naisia aina.

Kehäpäätelmiä. Pitkällä on se itseluottamus ja asenne parempi kun saa palkitsevaa kommenttia ja positiivista palautetta siitä ominaisuudesta. Lyhyt jääilman näitä ja luo minäkuvansa ihan eri pohjalta.

Omalla kohdallani myrkynkylvö oli ehkä lapsuudessa muita pahempaa, sillä jo siskoni aina julisti kuinka vain pitkä mies on hyvä jne. Sain jo lapsena kuulla, että olen huonompi pituuteni vuoksi. Mutta ei se palaute ole ollut myöhemminkään paljon parempaa.

Vierailija
153/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot olevasi ruma mutta kuitenkin valikoit sieltä just sen kaunottaren.

Hienoa, tasoteoria on opittu ja sisäistetty. Ruma voi lähestyä vain rumaa.

Ei sisäistetty, muta kyllähän ùlipoikien jutut osataan jo ulkoa.

Syy yksinäisyyteesi ei ole pituutesi vaan joko luonne tai käytös. Tiettävästi noin metrin mittainenkin mies löytää seurustelusuhteen, kun ei ole qusipää.

Vierailija
154/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä? Naisilla on vapaus kieltäytyä. Niin ja, et tosiaan ole missään reaaliaikaisessa kaupassa vaan tekemisissä elävien sekä tuntevien ihmisten kanssa.

Vierailija
155/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tietää saaneensa pakit, jos ei kerran ehdotellut mitään?

Tätä minäkin mietin. 

Vierailija
156/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehäpäätelmiä. Pitkällä on se itseluottamus ja asenne parempi kun saa palkitsevaa kommenttia ja positiivista palautetta siitä ominaisuudesta. Lyhyt jääilman näitä ja luo minäkuvansa ihan eri pohjalta.

Omalla kohdallani myrkynkylvö oli ehkä lapsuudessa muita pahempaa, sillä jo siskoni aina julisti kuinka vain pitkä mies on hyvä jne. Sain jo lapsena kuulla, että olen huonompi pituuteni vuoksi. Mutta ei se palaute ole ollut myöhemminkään paljon parempaa.

Jos siskosi olisi keksinyt kiusata sinua jostain muusta asiasta, julistaisit täällä että vasenkätiset tai punatukkaiset tai pisamaiset miehet ei saa naista. Se että sulla on ollut ilkeä sisko ei tee todeksi sitä että lyhyet miehet ei pariudu. Sinä vaan olet ottanut typerimmän mahdollisen lähetymistavan lapsuudessa kokemaasi kiusaamiseen, ja teet nyt kaikkesi että siitä tulee itsensä toteuttava ennustus. Herää pahvi!

Vierailija
157/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se on todistettu että lyhyt mies saa naisen. Mieheni on sinua lyhyempi.

Vierailija
158/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi toi jollain tavalla pitää paikkansa, mutta ei ihan täysin. Itse olen tosi vaativa miehen pituuden suhteen - minulle ei riitä 195cm, vaan miehen pitää oikeasti olla yli 2 metriä. Olen mielummin yksin kuin lyhyen miehen kanssa. Oma pituuteni on lähemmäs 170cm, eli pitkä nainen itsekin.

Ja alapeukut saa kyllä perustella. Keneltä se on pois, että minulla on vaativa miesmaku? Ja kyllä, olen pinnallinen, so what? Väitättekö, ettei teillä ole mitään ulkonäkömieltymyksiä? Miehen persoona ei mua kiinnosta, koska ne on kaikki lähtökohtaisesti suht. samanlaisia. Siksi pituus on mulle se ainut kriteeri ja painoa ei saa olla liikaa myöskään.

Jokainen valitsee sen kumppanin kun haluaa ja ulkonäön näkee ensimmäisenä toisesta. Joten onhan se osa viehtymystä. Tuosta persoona-asiasta/luonteesta taas olen ihan eri mieltä, onhan niissä eroja ja paljon! Mieheni on ok näköinen, mutta varsinkin hänen ihana luonteensa on syy miksen häntä vaihtaisi ikinä pois! Pelkästään pinnalliset suhteet ei ole kauhean syvällisiä ja helposti korvattavissa, minä kaipaan muunkinlaista kumppanuutta.

Itse en alkaisi vähätellä kenenkään suhdetta pinnalliseksi. Ulkopuolinen ei voi tietää, mistä lopulta on kyse.

Mutta tämän verran sanon luonteen merkityksestä: kun illalla olemme menossa sänkyyn, en minä mieheni luonnetta katso ihaillen.

Lainaamani viestin kirjoittaja nimenomaan kirjoitti ettei piittaa miehen persoonasta, vaan ainoastaan ulkonäöstä. Ja niinkuin kirjoitinkin, kukin tyylillään, mutta luonne-puolesta olen eri mieltä. On myös sinun oma asiasi, millaista käytöstä suostut katsomaan.

No sinun käytöstäsi en ainakaan suostu katsomaan. Eli sitä että alat hehkuttaa luonnetta ketjussa jossa puhutaan ulkoisesta viehätysvoimasta. Tympii tuo tätimäinen epäseksuaalisuus, jota palstalla on liikaa.

Mitähän tarkoitat tätimäisellä epäseksuaalisuudella?

Olen hyvin seksuaalinen. En silti haluaisi kreikkalaista patsasta, vaikka olisi kuinka viehättävä ulkoisesti. Viehättävän näköisen kusipään kanssa on vähän sama juttu, ei kiinnosta seksuaalisesti. Kanikaan ei innosta, koska sen kanssa on yhtä vähän yhteistä kuin patsaan ja kusipään kanssa.

Luonne määrittää hyvin pitkälle ulosannin, myös seksuaalisen. Toisia kiinnostaa sieluttomat patsaat, toisille riittää kani yms. Eihän siinä mitään, mutta älä nyt ketään epäseksuaaliseksi totea, jos omat taipumuksesi tai vaatimustasosi on erilaisia.

Eri

Vierailija
159/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellasta se on. En minäkään saa niitä miehiä joita haluaisin, koska en ole siro ja rintani ovat liian isot.

Vierailija
160/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

195cm miehenä olisi saanut nauttia positiivisesta palautteesta ja naisten suosiosta. Eipä olisi syytä olla katkera tai katsella myrtyneenä. Sehän tässä yksi pointti onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän