Taas se on todistettu, lyhyt mies ei naista saa
Yritin eilen salilla mennä juttelemaan vähän päälle 150cm kaunottareen, ihan asiallisesti ja normaalisti eli ei mitään ehdottelua. Ja pakithan siitä tuli heti kun olen itse 170 enkä mikään saakelin laatikkoleukainen komistus. Tällaista se elämä on lyhyenä rumana miehenä.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista kavereistani, miespuolinen, on 156cm ja meni juuri kihloihin tosi kauniin, ~165cm naisen kanssa. Eikä tää kaveri ole edes naamasta erityisen komea (karu fakta, en toki koskaan sanoisi hänelle niin), eikä millään tavalla varakas vaan ihan perusduunari, mutta silti hänellä on ylä-aste ajoilta asti riittänyt vientiä, on nyt siis 30v. Miten on mahdollista? No hän on luonteeltaan ihan todella hyvä tyyppi. Huumorintajuinen, kaikkien kaveri, oikeudenmukainen, rehti ja rento.
Jos ei ryhdy katkeraksi naisvihaajaksi, niin lyhyelläkin miehellä onnistaa. Sen kyllä aistii miehestä, onko hänellä itsetunto ja yleinen muiden arvostus kohdillaan vai ei.Nuorista miehistä alle 167cm on Suomessa 1%. Kuitenkin nyt jokaisella naisella täällä on hyvänä kaverina noin 130-150 cm supliikki naistenmies, joka saa sitten 190cm lapsia.
No, jotkut naiset täällä on vaan niin empaattisia että koittaa vaan saada teidän fiilistä paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista kavereistani, miespuolinen, on 156cm ja meni juuri kihloihin tosi kauniin, ~165cm naisen kanssa. Eikä tää kaveri ole edes naamasta erityisen komea (karu fakta, en toki koskaan sanoisi hänelle niin), eikä millään tavalla varakas vaan ihan perusduunari, mutta silti hänellä on ylä-aste ajoilta asti riittänyt vientiä, on nyt siis 30v. Miten on mahdollista? No hän on luonteeltaan ihan todella hyvä tyyppi. Huumorintajuinen, kaikkien kaveri, oikeudenmukainen, rehti ja rento.
Jos ei ryhdy katkeraksi naisvihaajaksi, niin lyhyelläkin miehellä onnistaa. Sen kyllä aistii miehestä, onko hänellä itsetunto ja yleinen muiden arvostus kohdillaan vai ei.Nuorista miehistä alle 167cm on Suomessa 1%. Kuitenkin nyt jokaisella naisella täällä on hyvänä kaverina noin 130-150 cm supliikki naistenmies, joka saa sitten 190cm lapsia.
No, jotkut naiset täällä on vaan niin empaattisia että koittaa vaan saada teidän fiilistä paremmaksi.
Valehtelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä9658 kirjoitti:
Olen 165 cm nainen ja mieheni 176 cm. Joidenkin mielestä ehkä "lyhyt", minun mielestäni täydellisen pituinen ja keskimittainen. Rakastuin mieheeni ensisilmäyksellä ja edelleen 6v jälkeen pidän häntä erittäin haluttavana.
Mieheni paras kaveri on jopa miestäni lyhyempi, n. 170 cm, mutta on suosittu naisten keskuudessa (ollut kahdesti pitkässä parisuhteessa mutta nyt sinkku). Suorastaan ihmettelin, kun hän näytti joskus tinderiään miten paljon matcheja oli tullut, kun täältä palstalta on saanut aina lukea miten muka lyhyellä miehellä ei oo mitään chansseja siellä. Monilla treffeilläkin on käynyt ja aina näyttää löytävän kiinnostuneita naisia. Hän sanoi syyksi sen, että osaa flirttailla oikealla lailla, eli jotain pientä seksuaalista vihjailua pitää olla jotta nainen kiinnostuu, mutta ei kuitenkaan mitään törkeää ehdottelua vaan silleen sopivan herrasmiesmäisesti. Jos jauhaa vaan säästä ja kuulumisista, niin naisesta ei tunnu siltä että mies olisi kiinnostunut juuri hänestä siinä mielessä. Joku kipinä pitäis keskustelulla siis sytyttää.
Toki tämä kaveri myös pitää huolta ulkonäöstään, eli vaikka on lyhyt niin on lihaksikas ja aina esim. tyylikäs kampaus ja vaatteet. Käy salilla ja urheilullinen muutenkin. Minä luulen, että jos teillä lyhyillä miehillä ei flaksi käy niin ennemminkin vika on muussa olemuksessa ja sosiaalisissa taidoissa. Panostakaa kropan treenaukseen ja siihen hyvän maun mukaiseen flirttiin, niin varmasti alkaa naisonni parantua. Hymyä huuleen ja vähän pilkettä silmäkulmaan.
Veikkaan vahvasti samaa. Olen antanut pakkeja lyhyille(kin) miehille, mutta syynä ei koskaan ole ollut pituus. Näiden miesten olemuksessa ei yksinkertaisesti ole ollut mitään, mikä olisi herättänyt kiinnostukseni ja vetänyt puoleensa. Ryhditön treenaamaton kroppa, maantienvärinen laittamaton tukka, tyylittömät vaatteet ja silmälasit. Kun tällainen tyyppi lähestyy passiivisaggressiivisuutta huokuen, kuinka todennäköistä on että vastaanotto on positiivinen? Eikä muuten auta vaikka tuollaisella äijällä olisi kuinka hyvä statusammatti.
Nyt kolahti. Mulla on silmälasit.
Minä olen lyhyt, on silmälasit ja maantienvärinen tukka. Ja joo ei ole enää mitään pelkoa, että lähestyisin ketään.
Ettei vaan olis alkava kaljukin , meepäs heti tarkastaan.
Kenenkään pariutumattomuus ei johdu lyhyydestä. Piste. Vain jos jantteri itse päättää niin ja käyttää sitä tekosyynä eristäytyä asuntoonsa trollaamaan netissä. Silloin voi totisesti olla varma ettei tuu ikinä naista saamaan. Omana valintana.
Kyllä mä luulen, että kyse on enemmän ap:n asenteesta ja käytöksestä. Ok, kaikki eivät halua lyhyitä miehiä, mutta on myös heitä joille sillä ei oo mitään väliä. Muut asiat ratkaisee. Ihan sama, kuin jos mies sanoo että ylipainoinen nainen ei käy, vaikka sitä ylipainoa ei edes juurikaan olisi. Tai ei tykkää punatukkaisista naisista jne. Syy voi oikeasti olla mikä vain.
Mun tuttavapiirissä on useampi pari joissa nainen on miestä pidempi, on myös ulkonäkökeskeisesti ajateltuna pari joka ei ensinäkemältä yhteen sovi sitten mitenkään. Kuitenkin mies on hyväkäytöksinen, huumorintajuinen, tietää oman arvonsa. Vaimo on ainakin 10 cm pidempi kaunis mutta yhdessä heidän kanssaan ymmärtää yhteyden heidän välillään. Raha ei tässä ole kysymyksessä kumminkaan päin.
Myös toinen pari jossa, mies joka enintään 165 cm ja vaimo n 180 cm, yhdessä ovat olleet yli 30 vuotta, teini-iästä lähtien. Ja muitakin, joissa se pituus ei ole mörkö jonka kautta kaikki peilataan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä just joku 178 cm kyseli että riittääkö. Naiset melkein järjestäen sano, että ei riitä, pitää olla vähintään 180 cm. 2 oli sanonut, ettei valitse puolisoa pituuden vaan persoonallisuuden tms. mukaan. Eli pitää paikkansa, naisille ei kelpaa lyhyt mies ja persoonallisuudella ei ole mitään väliä kunhan pituutta riittää. Miehillä on siis aivan täysi oikeus haluta naisilta BMI 17.
Niin. Näinhän se yleensä menee, naiset haluaa pitkän miehen ja miehet laihan naisen. Näin, jos nyt puhutaan vaan ulkonäöstä, toki löytyy molemmissa poikkeuksiakin. Tietysti pitkässä suhteessa muut ominaisuudet nousevat tärkeimmiksi. Jankkaamisella ja haukkumisella tämä asia ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen lyhyys on aivan uskomattoman pitkä miinus naisseuraa etsiessä. Tämä lienee itsestäänselvyys niin lyhyille miehille kuin myös useimmille naisille, mutta jälkimmäinen joukko ei voi tätä ääneen myöntää, sillä he vaikuttaisivat pinnallisilta.
Juu..ilkeimmät sanoo suoraan, vähemmän ilkeät kautta rantain ja ystävällisimmät keksivät jonkun valheen. Mutta en suosittele itsekään ottamaan kovin lyhyttä naista, sillä pituus periytyy enemmän äidin puolelta. Tämä on se mekanismi miksi lyhyitä miehiä vielä joutuu syntymään tänne sorrettavaksi ja pilkattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelemalla.
Jep. Itse en kuulu niin empaattiseen naisryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä just joku 178 cm kyseli että riittääkö. Naiset melkein järjestäen sano, että ei riitä, pitää olla vähintään 180 cm. 2 oli sanonut, ettei valitse puolisoa pituuden vaan persoonallisuuden tms. mukaan. Eli pitää paikkansa, naisille ei kelpaa lyhyt mies ja persoonallisuudella ei ole mitään väliä kunhan pituutta riittää. Miehillä on siis aivan täysi oikeus haluta naisilta BMI 17.
Juuri tuon takia naiset ei pidä lyhyistä miehistä, koska yritätte kompensoida pienikokoisuuttanne sillä, että vaaditte myös naiselta ääretöntä laihuutta. Aivan sairasta. BMI 17? Hyi, kaukana terveestä. On se kiva kuulla, että merkittävä alipaino on miehille se ihanne.
Tässä hieno esimerkki naisille tyypillisestä selittelystä. Kun ei ole selkärankaa myöntää suoraan, että ei viehäty lyhyistä miehistä, niin liitetään lyhyyteen jokin muu negatiivinen ominaisuus ja väitetään, että se on se todellinen syy. Miehet eivät ole niin raukkamaisia, että alentuisivat moiseen leimaamiseen ja selittelyyn lihavien naisten kohdalla, vaan he sanovat rehdisti, että ongelma on ulkonäkö.
Lisäksi kaikki mitä lyhyt mies tekee on kompensointia. Menestyminen, salilla käynti, kaikki peilataan sen kautta, että nyt se yrittää päteä ja kompensoida. Lyhyelle ajetaan väkisin näitä negatiivusia attribuutteja, kun taas pitkälle positiivisia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia naiset ei pidä lyhyistä miehistä, koska yritätte kompensoida pienikokoisuuttanne sillä, että vaaditte myös naiselta ääretöntä laihuutta. Aivan sairasta. BMI 17? Hyi, kaukana terveestä. On se kiva kuulla, että merkittävä alipaino on miehille se ihanne.
Tässä hieno esimerkki naisille tyypillisestä selittelystä. Kun ei ole selkärankaa myöntää suoraan, että ei viehäty lyhyistä miehistä, niin liitetään lyhyyteen jokin muu negatiivinen ominaisuus ja väitetään, että se on se todellinen syy. Miehet eivät ole niin raukkamaisia, että alentuisivat moiseen leimaamiseen ja selittelyyn lihavien naisten kohdalla, vaan he sanovat rehdisti, että ongelma on ulkonäkö.
Lisäksi kaikki mitä lyhyt mies tekee on kompensointia. Menestyminen, salilla käynti, kaikki peilataan sen kautta, että nyt se yrittää päteä ja kompensoida. Lyhyelle ajetaan väkisin näitä negatiivusia attribuutteja, kun taas pitkälle positiivisia ominaisuuksia.
Minä taas ajattelen että kaikki tuo on egon buustausta ihan kaikilla miehillä. Se on ärsyttävää, jos näitä vielä mainostaa aina kovaan ääneen.
Kate Kusmina on miesten naisihanne. 171/36.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä yritä. Naiset valehtelevat, jotta eivät itse vaikuttaisi niin pinnallisilta. Tämä on lyhyiden miesten ongelman vähättelyä eikä mikään fiiliksenkohottamisyritys. Mietis nyt, jos vaikka jokin naisiin kohdistuva syrjintä seliteltäisiin vain tyhjäksi sillä, että "no mutku mun tutut ei ainakaan jne." Se sama syrjintä olisi edelleen todellisuudessa olemassa silti.
Kyllähän tämä kysymys ainakin karsii jyvät akanoista. Pariutumiskykyinen menee elämässä eteenpäin ja pelaa niillä korteilla jotka on saatu. Erään tuttavan poika on paitsi lyhyt, myös hintelä ja porkkananpunaiset hiukset, silti lähtiessään yläkoulun jälkeen amikseen muutti asumaan tyttöystävänsä kanssa. Mitä te luulette saavuttavanne sillä että tuhlaatte aikaanne valittamassa? Menkää tänään Prismaan ja istukaa pari tuntia penkillä katsomassa ihmisiä. Kirjoitinkin täällä kerran kuinka tuli tämä palsta mieleen istuessani Motonetin parkkipaikalla. Pihaan karautti paikatulla coronalla jengi joka näytti sen ikäiseltä että juuri oli saatu ajokortti. Pitkä laiha poika jolla oli hyvin erikoiset kasvonpiirteet. Kaksi nättiä tyttöä. Poika joka oli koko joukon lyhin tytöt mukaan lukien. Hauskaa tuntui olevan kun nää kaksi paria jatkoi ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä yritä. Naiset valehtelevat, jotta eivät itse vaikuttaisi niin pinnallisilta. Tämä on lyhyiden miesten ongelman vähättelyä eikä mikään fiiliksenkohottamisyritys. Mietis nyt, jos vaikka jokin naisiin kohdistuva syrjintä seliteltäisiin vain tyhjäksi sillä, että "no mutku mun tutut ei ainakaan jne." Se sama syrjintä olisi edelleen todellisuudessa olemassa silti.
Jos väittäisin että miehen pituus on mulle kynnyskysymys, valehtelisin. Väitätkö ihan aikuisten oikeasti ettei kukaan lyhyt mies pariudu? Se on ihan tuubaa, kyllä pariutuu. Minkä takia itse yritätte vääntää mustaa valkoiseksi. Te miehet tarraatte lyhyyteenne kuin hukkuva oljenkorteen, ettei tattis tehdä elämälleen mitään. Että vois jatkaa elämätapatyöttömyyttä ja kaljoittelua. Siitä tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tuota samaa selittelyä kuuluu joiltain miehiltä, kun teitä syytetään pinnallisiksi. Monessa keskustelussa todettu....
Vierailija kirjoitti:
M
On kyllä ihana. Voittaa palstavalaat 100-0. Järkyttävää miten valtavia suomalaiset naiset nykyään on - jo parikymppiset saattaa helpostikin painaa yli 60kg. Yök.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis TÄMÄ! En väitä että kaikki pienikokoiset miehet vaatisivat naiselta äärimmäistä laihuutta, mutta on tosiasia että näitä on. Minä erehdyin tapailemaan tällaista ja hän ei edes peitellyt sitä kuinka häntä häiritsi kokoni. Sain kuulla vihjailuja "isokokoisuudestani" vaikka olen hoikka ja urheilullinen, painoindeksini on normaalin alarajalla. Mies oli suunnilleen kokoiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot olevasi ruma mutta kuitenkin valikoit sieltä just sen kaunottaren.
Hienoa, tasoteoria on opittu ja sisäistetty. Ruma voi lähestyä vain rumaa.
Niin se vaan on, että kaikki haluavat mahdollisimman kauniin, komean, hyväkroppaisen jne jos voivat valita.
Sinäkin valitsit kauniin, joten valittamisesi on tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
On kyllä ihana. Voittaa palstavalaat 100-0. Järkyttävää miten valtavia suomalaiset naiset nykyään on - jo parikymppiset saattaa helpostikin painaa yli 60kg. Yök.
M30
Se on se kehopositiivisuus. Ennen 60kg nainen oli läskikasa ja nykyään se on hoikka. 60kg on miehen paino.
"melkein poikkeuksetta".
Vastaavasti minä tunnen lukuisia lyhyitä ja ei-komeita miehiä joiden naisystävä on pullukka.