Taas se on todistettu, lyhyt mies ei naista saa
Yritin eilen salilla mennä juttelemaan vähän päälle 150cm kaunottareen, ihan asiallisesti ja normaalisti eli ei mitään ehdottelua. Ja pakithan siitä tuli heti kun olen itse 170 enkä mikään saakelin laatikkoleukainen komistus. Tällaista se elämä on lyhyenä rumana miehenä.
Kommentit (425)
Käyttäjä9658 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku typerä jonne varmaan paisuu ylpeydestä kun sen provo-ketjuun on näin moni vaivautunut vastaamaan. Tuskin edes oikeasti käy missään salilla, äidin vintillä kirjoittelee vauva-palstalle pimeässä päivät pitkät...
No mitäs pahaa siinä on, jos vaikka olisikin iloinen saamistaan vastauksista? Ja vaikka tämä ketju olisikin provo, niin kyllä noita ajatuksia ja itsetunto-ongelmia on varmasti ihan oikeastikin monilla sinkkumiehillä. Vaikka itse olen nainen, niin ihmetyttää tämä keskustelukulttuuru että naisten epävarmuutta ja itsetunto-ongelmia kohtaan ollaan kyllä myötätuntoisia ja niistä puhutaan vakavasti ja ymmärtävästi, mutta kun mies kertoo samanlaisista itsetunto-ongelmista, peloista tai epävarmuudesta niin vastaukset on luokkaa "uli uli typerä jonne" ja "miehisty eka vähän ja kasvata pallit niin saat niitä naisiakin". Onko tässä taas tämä vanha "mies ei saa itkeä tai osoittaa heikkoutta"-ajattelu taustalla vai mikä? Outo homma.
Asenne erot eri sukupuolten välillä. Naiset ei luule olevansa kaupassa.
Käyttäjä9658 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku typerä jonne varmaan paisuu ylpeydestä kun sen provo-ketjuun on näin moni vaivautunut vastaamaan. Tuskin edes oikeasti käy missään salilla, äidin vintillä kirjoittelee vauva-palstalle pimeässä päivät pitkät...
No mitäs pahaa siinä on, jos vaikka olisikin iloinen saamistaan vastauksista? Ja vaikka tämä ketju olisikin provo, niin kyllä noita ajatuksia ja itsetunto-ongelmia on varmasti ihan oikeastikin monilla sinkkumiehillä. Vaikka itse olen nainen, niin ihmetyttää tämä keskustelukulttuuru että naisten epävarmuutta ja itsetunto-ongelmia kohtaan ollaan kyllä myötätuntoisia ja niistä puhutaan vakavasti ja ymmärtävästi, mutta kun mies kertoo samanlaisista itsetunto-ongelmista, peloista tai epävarmuudesta niin vastaukset on luokkaa "uli uli typerä jonne" ja "miehisty eka vähän ja kasvata pallit niin saat niitä naisiakin". Onko tässä taas tämä vanha "mies ei saa itkeä tai osoittaa heikkoutta"-ajattelu taustalla vai mikä? Outo homma.
Siinä on edelleenkin se että näitä tulee tänne kymmeniä päivässä ja jokaisessa on jo käyty/ käydään samat asiat läpi. Ideana vaan typerä trollailu, ei nämä miehet tule tänne hakemaan mitään ratkaisuja tai ymmärrystä, vaan haukkumaan kaikki naiset, jankkaamaan ja jankkaamaan kaikkeen vastaan.
Yksi parhaista kavereistani, miespuolinen, on 156cm ja meni juuri kihloihin tosi kauniin, ~165cm naisen kanssa. Eikä tää kaveri ole edes naamasta erityisen komea (karu fakta, en toki koskaan sanoisi hänelle niin), eikä millään tavalla varakas vaan ihan perusduunari, mutta silti hänellä on ylä-aste ajoilta asti riittänyt vientiä, on nyt siis 30v. Miten on mahdollista? No hän on luonteeltaan ihan todella hyvä tyyppi. Huumorintajuinen, kaikkien kaveri, oikeudenmukainen, rehti ja rento.
Jos ei ryhdy katkeraksi naisvihaajaksi, niin lyhyelläkin miehellä onnistaa. Sen kyllä aistii miehestä, onko hänellä itsetunto ja yleinen muiden arvostus kohdillaan vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista kavereistani, miespuolinen, on 156cm ja meni juuri kihloihin tosi kauniin, ~165cm naisen kanssa. Eikä tää kaveri ole edes naamasta erityisen komea (karu fakta, en toki koskaan sanoisi hänelle niin), eikä millään tavalla varakas vaan ihan perusduunari, mutta silti hänellä on ylä-aste ajoilta asti riittänyt vientiä, on nyt siis 30v. Miten on mahdollista? No hän on luonteeltaan ihan todella hyvä tyyppi. Huumorintajuinen, kaikkien kaveri, oikeudenmukainen, rehti ja rento.
Jos ei ryhdy katkeraksi naisvihaajaksi, niin lyhyelläkin miehellä onnistaa. Sen kyllä aistii miehestä, onko hänellä itsetunto ja yleinen muiden arvostus kohdillaan vai ei.
Nuorista miehistä alle 167cm on Suomessa 1%. Kuitenkin nyt jokaisella naisella täällä on hyvänä kaverina noin 130-150 cm supliikki naistenmies, joka saa sitten 190cm lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ryhdy katkeraksi naisvihaajaksi, niin lyhyelläkin miehellä onnistaa. Sen kyllä aistii miehestä, onko hänellä itsetunto ja yleinen muiden arvostus kohdillaan vai ei.Nuorista miehistä alle 167cm on Suomessa 1%. Kuitenkin nyt jokaisella naisella täällä on hyvänä kaverina noin 130-150 cm supliikki naistenmies, joka saa sitten 190cm lapsia.
Huomion arvoista on myös se, että nämä ihmeet ovat aina kavereita ei omia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ryhdy katkeraksi naisvihaajaksi, niin lyhyelläkin miehellä onnistaa. Sen kyllä aistii miehestä, onko hänellä itsetunto ja yleinen muiden arvostus kohdillaan vai ei.Nuorista miehistä alle 167cm on Suomessa 1%. Kuitenkin nyt jokaisella naisella täällä on hyvänä kaverina noin 130-150 cm supliikki naistenmies, joka saa sitten 190cm lapsia.
Mistäs tämä virallinen tilastotieto löytyy? Äläkä sano jokaisella, ei lähellekään jokainen täälä niin ole sanonut ei minulla ainakaan ole.
Lol mitkä defenssit. Helppohan se itkeä lyhyydestä koko lopun ikää. Ei tarvitse ikinä miettiä sitä, olisiko isoin ongelma kuitenkin luonteessa + normaalien sosiaalisten taitojen puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roteva, harteikas ja pitkä nainen ei saa miestä. Harteikkuus ja isoluinen ruumiinrakenne eivät poistu laihduttamalla. Pussien tyhjennykseen saattaa satunnaisesti kelvata, muttei sitä kehtaa esitellä muille, mies kun haluaa esitellä ylpeänä naista. Naisen pitää olla pieni, hento ja siro!
Mitäs mä saisin oikein ison ja/tai pitkän naisen? Ylpeänä kyllä esittelisin hänet muillekin, kertoohan se, että minussa tarpeeksi miestä isommallekin naiselle.
M167
Mulle kelpaisi pituisesi mies, jos olisin etsimässä parisuhdetta. Olen 170 cm pitkä roteva, rintava amatsooni. Olen seurustellut n. 177-167 cm pitkien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tarinan opetus: lyhyt mies ei saa surra omaa lyhyyttään ääneen. Osa porukasta suoraviivaisesti sanoo että tu r p a kiinni u- l i u - li ja toiset jankkaavat miten valtavasti seuraa kaikki omat 130-senttiset sukulaismiehet saavat. Tuo jälkimmäinen tyyli on by the way vain eräänlainen sokerilla kuorrutettu tapa sanoa tur p a kiinni. Pointti kuitenkin on, että jos lyhyt mies suree ääneen lyhyyttään, tavalla tai tuolla toisella tavalla kaikki yrittävät tukkia lyhyen miehen suun. Ilmeisesti tämä on liian kipeä aihe koko kansakunnalle? Sen huomaa tästäkin keskustelusta, jossa on n. viisi aidosti myötätuntoista viestiä, loput jommalla kummalla tavalla pyrkivät tukkimaan lyhyen miehen suun XD
Olisikohan silläkin jotain merkitystä, millä tyylillä se lyhyyden sureminen on esitetty? Jos kirjoittaa jo lähtökohtaisesti vihamielisen, naisia syyttelevän ja näitä laatikkoleuka ym. laasaslaisten pakkomielteitä sisältävän kirjoituksen, on se aika lailla eri asia kuin se, että surisi lyhyyttään.
Pointti oli tuo että ylipäänsä pitkät saa myönteistä palautetta tästä ominaisuudesta ja ihailua. Lyhyillä asian on päinvastoin . Sitten pitäisi vielä rakentaa näillä rautainen itsetunto.[/quote]Kaikilla meillä on huonoja puolia, ihan jokaisella, joiden kanssa pitää pärjätä. Monilla sellaisia jotka ei päälle päin näy. Avanne, kronisia kipuja, mikropenis, traumoja jne. Se että on lyhyt on näistä vaikeuksista ja rajoitteista pienimmästä päästä. Sinä teet ihan itse valtavan ongelman asiasta jonka ei tarvitse ollekaan olla sitä. Ja mikä pahinta, kun vatvot päivästä toiseen tätä mitätöntä asiaa, se peittää sen oikean asian joka takia et pariudu. Esimerkiksi jos olet autimin kirjolla tai kärsit persoonallisuushäiriöstä, ne on ihan toisen mittakaavan ongelmia, joka vaatisi suurta paneutumista ja työstämistä että voisit löytää kumppanin. Ja sen ajan ja energian jonka voisit työstämiseen käyttää, käytät täysin toissijaisen asian vatvomiseen.[/quote]
Pituus näistä on kuitenkin naisten mielestä merkittävin miehen vetovoimatekijä. Onneksi nuorehkoilla ihmisillä on todella harvoin mikropenis tai avenne. Mikropeniksen vuoksi en suoraan sanoen usko , että sitä kestäisin Itselläni.
Naisena samanlaiselle täystyrmäykselle ei oikein ole mitään yksittäistä ominaisuutta kuin miehille on tämä pituus.[/quote]
Mä olen pitkä nainen ja uskon, että pituutta suurempi ongelma ja este pariutumiselle on mielen ongelmat ja traumat (tämä koskee miehiä ja naisia). Mulla on mennyt luotto miehiin, kun selvisi, että ex-miesystäväni oli käyttänyt hyväksi tytärtäni. Asia tuli ilmi liian myöhään, nyt lapsi on ollut jo hyvän aikaa täysi-ikäinen (eniten suren hänen puolestaan). Tällaisen kokoluokan traumat alkavat todella olla este pariutumiselle. Tietoisesti tiedän, että on hyviäkin miehiä olemassa, mutta mieli ei ole vielä sillä tasolla. Ei tee mieli tehdä profiilia jollekin deittisivustolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan opetus: lyhyt mies ei saa surra omaa lyhyyttään ääneen. Osa porukasta suoraviivaisesti sanoo että tu r p a kiinni u- l i u - li ja toiset jankkaavat miten valtavasti seuraa kaikki omat 130-senttiset sukulaismiehet saavat. Tuo jälkimmäinen tyyli on by the way vain eräänlainen sokerilla kuorrutettu tapa sanoa tur p a kiinni. Pointti kuitenkin on, että jos lyhyt mies suree ääneen lyhyyttään, tavalla tai tuolla toisella tavalla kaikki yrittävät tukkia lyhyen miehen suun. Ilmeisesti tämä on liian kipeä aihe koko kansakunnalle? Sen huomaa tästäkin keskustelusta, jossa on n. viisi aidosti myötätuntoista viestiä, loput jommalla kummalla tavalla pyrkivät tukkimaan lyhyen miehen suun XD
Jos sulla tulisi kadulla vastaan mies jolla on iso kakkakikkare päänsä päällä itkemään että en saa naista koska minulla on rumat kengät, niin haluaisitko itse osallistua kyseisen henkilön kenkien suremiseen? Vai sanoisitko että hoida jamppa ensin pois toi haiseva kikkare. Ja montako kertaa jaksaisit olla empaattinen, kun se sama todellisuudesta vieraantunut itku alkaa taas. Onko hyvin lyhyen miehen vaikeampaa löytää nainen kuin pitkän? Kyllä on jo siitä näkökulmasta että moni nainen haluaa yhtä pitkän tai pidemmän kuin itse on, ja jos olet miehenä lyhyempi kuin nainen, niin toki se kaventaa valikoimaa. Mutta silti on paljon parisuhteita myös, joissa nainen on pitempi. Ja osa naista oikeasti haaveilee siitä korstosta. Itse en tajua mutta okei, vapaassa maassa jne. Pointti on se että teet pituudestasi aivan liian suuren numeron. Et voi muuttaa sitä. Ainoa mitä voit tehdä on elää sillä lailla että olet kiinnostava kumppani ja se ei todellakaan tule toteutumaan jos aiot hirttäytyä tähän yhteen asiaan. Kun ihan vain menemällä Prismaan näet että siellä on suuret määrät lyhyitä nuoria miehiä tyttöystäviensä ja naisystäviensä kanssa ostoksilla.
Ah, ihanan tunne vam ma inen kommentti ihmiseltä, joka varmasti kuitenkin pitää itseään oikein empatian kukkasena :D. Ihanaa, ihanaa, olet niin kirvelev än tunneälytön. Ap:lla on paha olla ja suru ja vähän kiukkukin (ihan ymmärrettävästi) siitä, että hän on tullut torjutuksi. Hän ei tällä hetkellä tarvitse keppiä ja moralisointia eikä myöskään tuollaista lapsellista näennäisjärkeilyä vaan yksinkertaisesti myötätuntoa.
Miten täällä bauttiarallaa kukaan ei muka tajua sitä, miltä tuntuu saada siipeensä kun on uskaltautunut yrittämään ja tuntee sitten itsensä huonoksi ja surulliseksi ja turhautuneeksi sen takia? Miten tällä ei kukaan tajua, mitä ihminen silloin tarvitsee? Ei ainakaan uli ul ia mutta ei tosiaankaan myöskään tukin tur pasi rationalisoimalla ja kaatamalla niskaasi miljoona pygimin kokoista miestä, jotka olivat sinua siinäkin parempia, että saivat naisystäviä haaremin verran.
EI hi tt o, te olette ihan tun ne vam m aista porukkaa. Ap toivottavasti jo osaa nauraa koko jutulle, tämä keskustelu on niin älyvapaa jankkaus kuin ikinä voi :D. Jes Suomi - tunneälykkäin empaattisin kansakunta ... ehkä jo vuonna 3020
Ja verrataan lyhyyttä, että on ulostetta päässään.
Siinä ulostevertauksella verrata näiden miesten suhtautumista naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla tulisi kadulla vastaan mies jolla on iso kakkakikkare päänsä päällä itkemään että en saa naista koska minulla on rumat kengät, niin haluaisitko itse osallistua kyseisen henkilön kenkien suremiseen? Vai sanoisitko että hoida jamppa ensin pois toi haiseva kikkare. Ja montako kertaa jaksaisit olla empaattinen, kun se sama todellisuudesta vieraantunut itku alkaa taas. Onko hyvin lyhyen miehen vaikeampaa löytää nainen kuin pitkän? Kyllä on jo siitä näkökulmasta että moni nainen haluaa yhtä pitkän tai pidemmän kuin itse on, ja jos olet miehenä lyhyempi kuin nainen, niin toki se kaventaa valikoimaa. Mutta silti on paljon parisuhteita myös, joissa nainen on pitempi. Ja osa naista oikeasti haaveilee siitä korstosta. Itse en tajua mutta okei, vapaassa maassa jne. Pointti on se että teet pituudestasi aivan liian suuren numeron. Et voi muuttaa sitä. Ainoa mitä voit tehdä on elää sillä lailla että olet kiinnostava kumppani ja se ei todellakaan tule toteutumaan jos aiot hirttäytyä tähän yhteen asiaan. Kun ihan vain menemällä Prismaan näet että siellä on suuret määrät lyhyitä nuoria miehiä tyttöystäviensä ja naisystäviensä kanssa ostoksilla.
Ah, ihanan tunne vam ma inen kommentti ihmiseltä, joka varmasti kuitenkin pitää itseään oikein empatian kukkasena :D. Ihanaa, ihanaa, olet niin kirvelev än tunneälytön. Ap:lla on paha olla ja suru ja vähän kiukkukin (ihan ymmärrettävästi) siitä, että hän on tullut torjutuksi. Hän ei tällä hetkellä tarvitse keppiä ja moralisointia eikä myöskään tuollaista lapsellista näennäisjärkeilyä vaan yksinkertaisesti myötätuntoa.
Miten täällä bauttiarallaa kukaan ei muka tajua sitä, miltä tuntuu saada siipeensä kun on uskaltautunut yrittämään ja tuntee sitten itsensä huonoksi ja surulliseksi ja turhautuneeksi sen takia? Miten tällä ei kukaan tajua, mitä ihminen silloin tarvitsee? Ei ainakaan uli ul ia mutta ei tosiaankaan myöskään tukin tur pasi rationalisoimalla ja kaatamalla niskaasi miljoona pygimin kokoista miestä, jotka olivat sinua siinäkin parempia, että saivat naisystäviä haaremin verran.
EI hi tt o, te olette ihan tun ne vam m aista porukkaa. Ap toivottavasti jo osaa nauraa koko jutulle, tämä keskustelu on niin älyvapaa jankkaus kuin ikinä voi :D. Jes Suomi - tunneälykkäin empaattisin kansakunta ... ehkä jo vuonna 3020
Ja verrataan lyhyyttä, että on ulostetta päässään.
Siinä ulostevertauksella verrata näiden miesten suhtautumista naisiin.
Siis taidettiin tarkoittaa näiden miesten suhtautumista naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tämä virallinen tilastotieto löytyy? Äläkä sano jokaisella, ei lähellekään jokainen täälä niin ole sanonut ei minulla ainakaan ole.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus
Kohdasta suomalaisten pituus
Miksi yleensäkään pitäisi saada nainen? Säästyy metoolta kun pysyy kaukana kaikista naisista.
Parikymmentä vuotta sitten mä rakastuin tulisesti mieheen, joka oli 165-senttinen. Itse olen 159 cm. Tunnetta oli ilmassa molemmin puolin, mutta sitten sen oli muutettava töiden perässä ulkomailla eikä silloin ollut samanlaisia mahdollisuuksia pitää yhteyttä kuin nykyään, niin se hyytyi vähitellen sitten siihen. Lyhyys ei haitannut ainakaan mua yhtään.
Itse olen 176 cm nainen. Seurustelin kerran lyhyemmän miehen kanssa, 170 cm. Eihän siitä tullut mitään ku herra aina käveli varpaillaan kun pidempi mies tuli vastaan, liian naurettavaa käytöstä 🤣
Olen monta kertaa ihastunut lyhyisiin miehiin. He ovat olleet komeita, urheilullisia, fiksuja (looginen äly, tunneäly, sosiaalinen äly), hyvin koulutettuja (yliopisto), varakkaita (hyvä työpaikka, omistuskämppä) ja avokätisiä (eivät pihtaile rahojaan).
Olen nähnyt useamman kerran baareissa, kun lyhyet miehet yrittää mennä juttelemaan tanssilattialla naisille, niin naiset on torjuneet ne lyhyet miehet todella tylysti. Jotkut naiset jopa käyttää fyysistä väkivaltaa lyhyitä miehiä kohtaan, esim. tönivät ja tuuppivat.
Vierailija kirjoitti:
Olen monta kertaa ihastunut lyhyisiin miehiin. He ovat olleet komeita, urheilullisia, fiksuja (looginen äly, tunneäly, sosiaalinen äly), hyvin koulutettuja (yliopisto), varakkaita (hyvä työpaikka, omistuskämppä) ja avokätisiä (eivät pihtaile rahojaan).
Minä myös ihan tavallisena naisena tunnen perheystävinä tai muista syystä useamman lyhyen miehen. Lyhyen määrittelen enintään 170 cm pituiseksi. Yksikään ei ole luuseri. Juurikin sinun luettelemasi kaltaisia perheellisiä, korkeasti koulutettuja, jotkut jopa puolen millin vuosituloilla. Näitä miehiä yhdistää myös sosiaalinen luonne, itse arkuus ja mukava luonne.
Arvostan vaivannäköäsi ja hyvää tarkoitustasi, mutta jotkut tapaukset kuten minä, ovat jo avun ulkopuolella. Olen jo niin lyöty ja lannistettu. Mahdollisuudet ovat niin pienet, että riskinotto ei kannata. Mutta tosiaan annan arvoa ystävälliselle eleellesi.