Niin helvetin pettynyt ja petetty!
Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!
Kommentit (522)
Sano sille, että oon ylitöissä.
Meen vaan nukkuun. Oon nyt super cool. Huomenna itken taas av-palstalla. Mutta en aio puhua enää ton vässykän kanssa. Haluun vaan eron. Että UGH, ja öitä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 01:11"]
"Missäs sä olet? Onks kaikki hyvin? Mikset vastaa?"
"(mun nimi)?? Missä olet? Kulta?"
"Vastaa puhelimeen, oon huolissani! Mikä on? Missä oot?"
No mitäs vittu vastaan. Että vedä käteen ja kaikki muuten hyvin. ?
[/quote]
Joo. Mee näkee sitä sun frendii, mut kävi miten kävi ÄLÄ VASTAA PUHELIMEEN SUN MIEHELLESI. Älä huoli, ei esim. poliisille voi alkaa soittelemaan jotain katoamisilmoituksia, koska pitäisi olla päivä kateissa. Hän ansaitsee ton nyt, ja jos vastaat humalassa menetät kaiken kontrollin ja mahdollisuuden tehdä asiat oikein ja tyylillä. Huomenna meet ilmottamaan, että suhde ohi.
Älä vastaa sille. Ällöpaska kun lähettelee jotain huolehtivaisia kulta-viestejä. HYI!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 01:16"]
Älä vastaa sille. Ällöpaska kun lähettelee jotain huolehtivaisia kulta-viestejä. HYI!
[/quote]
Niin totta. Mutta se on niin paskana. Se ei voi käsittää missä oon ku se ei osaa tajuta sitä, että ottaisin hotellin. Ja eihän se nyt tiiä, että minä sen kaa treffailin deittipalstoilla? Ni sehän on ihan wtf. Olkoon mun puolesta. Meni kyllä tänään kaikki lisääntymishalut tohon "mieheen"...
Meni kyllä myös kaverisuhde. Vitun sairasta naureskella joillekin jutuille, kun kyseessä mun mies? Että hehehehhehehee, aika hauskasti puhu tästä ja tästä? Jaa just joo. Pitäkää vittu keskenänne hauskaa. Lähen morjestaan ihan just sitä mun miestä, en jaksa kontrolloida itteeeni....!
Niin ja siis terveisin AP. Anteeks. Menen nukkumaan. Päivitän aamulla fiksumpia asioita. Tosi kamala olo....... Katotaan ketä viitin nähdä tänäänn.. tai kumpaa noista... ap
Täällä on tyhmiä ihmisiä liikenteessä. Tosi yllätys kun av-palsta kyseessä. Toi persekusipää meinaa tulla nyt moikkaan mua :) :) :) Ei hajuakaan mitä sanon... ei paljoo syvälliset mietiskelyt kiinnosta... saletisti tulee jotain yyh ku itkettää ja oot parasta mitä tiedän -paskaa.. no onneks en asu kotona tätä yötä..
Että tsemppiä vaan mulle!
ap
Siis tietääkö mies, että olet hotellissa vai mihin se meinaa tulla? Älä nyt puhu sille mitään, anna sen vain olla huolissaan, etkä vastaa.
Mies on nyt kotona ja ihmettelee, että missäs mä oon... Kolme puheluu, ei paljoo kiinnosta vastailla..
Mies soitti, tässä kai puhelu sillain pääpiirteittäin:
"Moi, onko kaikki hyvin? Missä oot kun et täällä kotona oo?"
"Oon hengailemassa kavereiden kaa, haittaaks se nyt niin paljon?"
"No ei todellakaan siis pidä hauskaa! Sori ku meni näin myöhään tänään, koska tuut himaan?"
"En tänään"
"Ai mitä tarkotat? Missä sä olet? Kai sä nyt kotiin yöks tuut, halojaa?"
"En oo varma"
"???? Mikä sua vaivaa"
Että tälleen. ap
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:31"]
Mies soitti, tässä kai puhelu sillain pääpiirteittäin:
"Moi, onko kaikki hyvin? Missä oot kun et täällä kotona oo?"
"Oon hengailemassa kavereiden kaa, haittaaks se nyt niin paljon?"
"No ei todellakaan siis pidä hauskaa! Sori ku meni näin myöhään tänään, koska tuut himaan?"
"En tänään"
"Ai mitä tarkotat? Missä sä olet? Kai sä nyt kotiin yöks tuut, halojaa?"
"En oo varma"
"???? Mikä sua vaivaa"
Että tälleen. ap
[/quote]
voin sanoa et ei ole ap. oon ap ja oon väsynyt ja laitan huomenna viestin. täällä on tosi surkeita provoja.... öitä vaan niille ja kaikille...! ehkä jopa se joka tän surkeen ketjun perusti -ap.
Annna lihapullan muhia kastikkeessaan.
Taidan olla ainoo joka jo hereillä ja odottelee ap:ta ?!
Et suinkaan! Mä menin feikkien takia illalla niin sekaisin etten oikeestaan edes tiedä mitä lopulta tapahtui. Oikeaa aapeetä odotellen...
Se tunne kun vauva herää kuudelta aamulla ja itse on valvonut kolmeen tätä ketjua tuijottaen... Toinen pannullinen kahvia menossa..
Ap, pidä pääsi kylmänä tänään!!! Ja tule kertomaan kuulumisia. Meitä on monta, jotka toivoo sulle parasta!
Mut onhan täällä palstalla aikamoisia vajakki-Sherlockeja... alkavat huutelemaan, kun joku feikki-ap käy sohaisemassa muurahaispesää. No shit, me kaikki muut tajuttiin, että kyseessä on feikki, mut kymmenen Sherlockia esittää täällä fiksua ja kertoo sen meille, tai mikä vielä pahempaa, menevät ansaan: "et voinut ehtiä vielä treffipaikalle..." Hohhoijaa, eikö teillä ole kaikki kynät penaalissa?
"Missäs sä olet? Onks kaikki hyvin? Mikset vastaa?"
"(mun nimi)?? Missä olet? Kulta?"
"Vastaa puhelimeen, oon huolissani! Mikä on? Missä oot?"
No mitäs vittu vastaan. Että vedä käteen ja kaikki muuten hyvin. ?