Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua hanttihommiin!

Vierailija
15.12.2024 |

En halua asiakaspalveluun, hoivatyöhön, siivoukseen, fyysiseen työhön tms. Toimistolla voisin kyllä vaikka keittää kahvia tai skannailla papereita, kunhan työ on toimistotyö. Paritkin opinnot hoidin hyvin, mutta mt-ongelmat vaivaa ja oikeastaan nuo opiskellut alatkin olivat aika kakkaa. Oli kamalaa olla niissä opintojen kesätöissä. Myös yleinen kunnianhimottomuus ja motivaation puute painaa. Täyttä työaikaa en jaksaisi tehdä. Mikä työ sopisi minulle? Vinkkejä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan hanttihommiin, mutta en jaksa mennä.

Vierailija
2/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kyllä piti ottaa vastaan se työ, mitä tarjottiin jos mieli syödäkin jotain. Kun meni johonkin työhön ja hoiti sen kunnolla, niin sitten pääsi sillä työtodistuksella vähän parempaan työhön. Laskut piti maksaa ihan itse elämisestään ja rahaa tuli vain töistä.

Leskeksi jääneiden avustusta pohdittiin kunnanvaltuustossa.

Jos mennään oikein vanhoihin aikoihin, niin työhaluton haettiin poliisivoimin töihin yleensä johonkin ojankaivuuseen, koska ei ollut kaikenlaisia kaivukoneita keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon nörtti hommii vaan.

Vierailija
4/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene. Kuuntele sisintäsi mikä on sun juttu. Ja oman sietokyvyn mukaan, terveyden tai stressin, stressittömyyden. Luulisi että joku maksaa sitten jos on hanskahommaa.

Vierailija
5/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanttihomma kävisi mulle mutta ikänään en enää mee asiakaspalveluun! Asiakkaat on ihan hul luja nykysin.

Vierailija
6/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin minkä tahansa kuukausipalkallisen kokoaikatyön josta maksetaan normaalia palkkaa. Ja normaalilla tarkoitan edes sellaista että ei tarvitse anoa mitään tukia sen lisäksi pääkaupunkiseudulla kaksiossa asuessa. Utopiaa valitettavasti vaikka olisi korkeakoulutus.

Vierailija
7/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysän paskan homma sopii sulle 

Vierailija
8/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikeskukseen lajitteluun. Siistä sisätyötä

Vierailija
9/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva AV moderaattorin työ?

Vierailija
10/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä osaat tehdä? 

Vierailija
11/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä osaat tehdä? 

En oikein mitään. Minulla on varmaan keskivertoa parempi kapasiteetti ymmärtää ja opetella asioita, mutta siinäkin painaa jaksamisen puute.

-aloittaja

Vierailija
12/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et mene sellaisiin hommiin mihin et halua. Sitten on vaan turha ruikuttaa jos ei itselle mieluisia hommia löydy eikä rahat riitä. Niin makaa kuin petaa. 

Vierailija
13/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle kannata antaa mitään töitä noin löysällä asenteella. Paras investointi olisi opetella nöyryyttä ajoissa, koska joskus se on edessä kuitenkin.

Vierailija
14/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postikeskukseen lajitteluun. Siistä sisätyötä

Eipä ole paikkoja tarjolla. Sinne hakisin itsekin.

Vierailija
15/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes menisit töihin kun kela maksaa kyllä sinun elämäsi kokonaisuudessaan?

Vaikka tukia onkin hieman kevennetty, niin hyvin niillä edelleenkin pärjää. 

Ei töihin ole mikään pakko mennä hyvinvointivaltiossa.

Vierailija
16/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä osaat tehdä? 

En oikein mitään. Minulla on varmaan keskivertoa parempi kapasiteetti ymmärtää ja opetella asioita, mutta siinäkin painaa jaksamisen puute.

-aloittaja

Osaatko olla sängyllä persepystyssä? Moni kotona viihtyvä yh äiti tekee paljon tuota työtä. Nykyisenä woke aikana ei haittaa vaikka olisit ulkoisesti mieskin.

Vierailija
17/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea politikoksi. Voit nostaa ryhmäsi palkkoja, taksi aina odottaa, ruokapaikka, kuntokeskus, uimahalli, oma huone torkkupeittoineen.... Eikä tarvii kun höpötellä Puuta heinää. Vastuuta ei ole, 80 vuoden eläke pudokkaille jossa sivutyöt sallittu. Varmaan muitakin etuja. Palkka hyvä, joka kokouksesta tulee tonneittain lisiä ja kunnassa asiat hoituu vasemmalla kädellä. Se on hyvä jobi. Pyri siihen. 

Vierailija
18/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteerin työt

Vierailija
19/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu töitä tekee, viisas pääsee helpommalla.

Vierailija
20/41 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottaisin minkä tahansa kuukausipalkallisen kokoaikatyön josta maksetaan normaalia palkkaa. Ja normaalilla tarkoitan edes sellaista että ei tarvitse anoa mitään tukia sen lisäksi pääkaupunkiseudulla kaksiossa asuessa. Utopiaa valitettavasti vaikka olisi korkeakoulutus.

Eli jos asuisit pääkaupunkiseudun ulkopuolella niin ottaisit tuetunkin työn vastaan? Niinhän sinä asian ilmaisit.. Taidat olla  Kahju vantaalainen. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi