Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin helvetin pettynyt ja petetty!

Vierailija
18.03.2014 |

Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!

Kommentit (522)

Vierailija
481/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto kun nauroin lukiessani tän läpi :DDD

Vierailija
482/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin never ending story... Mä aion nyt tehä sen mikä ois pitäny tehä jo tunti sitten! Aion olla vahva ja rohkea ja Laittaa koneen kiinni,pään tyynyyn ja tosiaan toivon ettei jonku vieraan ihmisen suhde sotku vaikeuta nukahtamista..

Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri laittoi viestin, että heillä on "tosi kivaa". Sanoi, että lähtee helvettiin kohta.
Mä kuuntelen Tichin Breath In Breath Outia ja koitan hengitellä samalla kun oma mies haluais vaan panna muita naisia. En tiiä miten osaan sanoa yhtäkään sanaa tolle vitun kusiapinalle... voispa jäädä tänne hotellille asumaan... kuuntelen musiikkia täysillä ja ei kyllä kiinnosta yhtään häiriintyykö kukaan tästä metelistä.. mies ei ole edes soittanut (eli on vissiiin sen mun kaverini kanssa, EDELLEEN).............

ap

Vierailija
484/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei varmaan kannata soittaa sitä tänne tänään, jos olen humalassa? Mulla on vaan niin kamala olo.... aivan vitun hirveä...

ap

Vierailija
485/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:47"]

Mun ei varmaan kannata soittaa sitä tänne tänään, jos olen humalassa? Mulla on vaan niin kamala olo.... aivan vitun hirveä...

ap

[/quote]

Jos olet oikeasti ap niin yritä nukkua, anna miehen mennä kotiin ja ihmetellä, missä olet, etkä sitten vastaa koko yönä. Siinähän miettii sitten.

En kyllä tajua, miten se kaveri olisi näin pitkään jaksanut miehen seurassa...

Vierailija
486/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasias on hiekkaa pimperos,ku oon makoillu hiekkarannalla viime pvät=)

Vierailija
487/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun sama.soita tai oo soittamatta. Mun elämästä meni hukkaan monta tuntia tän paskan ketjun takia.. Vittu hyvää yötä.

Vierailija
488/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kai oma valinta kytätä jotain ketjua, oisit menny aiemmin nukkumaan jos ottaa päähän :)

Vierailija
489/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP:n oma huominen ja mahdollinen työpäivä?

Anna ukon mennä yksin kotiin, kutsu kaveri antamaan selonteko, sulje puhelin ja yritä nukkua/itke silmät päästä. Vihanpuuskia tulee ja menee. Aamulla teet asian selväksi miehelle.

Vierailija
490/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää ollu tässä. Liikaa feikki AP:ita ja oikeaa AP:ta ei taida kiinnostaa meidän tiedonjano enää. Hyvää yötä ja jaksamista hänelle joka tapauksessa.

Vierailija
491/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsin mielenkiintosta,huomasin pari pvää sitten tälläset keskustelupalstat ja oon jääny heti koukkuun!t.tyttö jol oli hiekkaa pimperos..

Vierailija
492/522 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:59"]Vitsin mielenkiintosta,huomasin pari pvää sitten tälläset keskustelupalstat ja oon jääny heti koukkuun!t.tyttö jol oli hiekkaa pimperos..

[/quote]

Parasta viihdettä aikoihin ! (se joka sanoi, että sulla on hiekkaa siellä)

Vierailija
493/522 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksut on syöty ! Voinko mennä nukkumaan ?

Vierailija
494/522 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä! :)

Vierailija
495/522 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä..

Vierailija
496/522 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menkää tytöt nukkumaan... Kusipää-äijä.. vonkas tolta mun kaverilta ja nyt meen sen kaverin kanssa juomaan kaljaa.... tuun huomenna takas vuodattamaan säälittäviä "mitäs nyt sanon"-juttuja..

Oon niin pettynyt. Mua oikeesti ärsyttää, että toi mun kaveri vielä hihitellen kertoo tosta koko paskasta episodista. Ei oikee ees tekis mieli senkään kaa jutella, vetää mielummin rännit vaan ja kadota koko maailmasta.....!
ap

Vierailija
497/522 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitanko noita tekstareita tänne? ap

Vierailija
498/522 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitanko noita tekstareita tänne? ap

Vierailija
499/522 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita!!

Vierailija
500/522 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niin, etten vaan vastaa tolle mulkulle? Käyn nyt kuunteleen kaverilta mitä se puhu ja meen nukkuun, mutta en puhu tolle limasellle paskalle, eikö niin?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi