Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin helvetin pettynyt ja petetty!

Vierailija
18.03.2014 |

Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!

Kommentit (522)

Vierailija
21/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:21"]

Rupea kyselee siltä muina miehinä sen parisuhteesta. Kysele että onko se naimisissa ja miks se on sitten siellä ettimässä seuraa. Esitä vaikka että itsekin oot parisuhteessa mutta syystä X kaipaat jotain muuta. Eipähän jää jossiteltavaa itelles kun kuulet mitä mies tarinoi.

[/quote]

Kysyin jo. Hän on kuulemma "puoli vuotta sitten eronnut". Voi huhhuh. Tekis kyllä mieli kysyä, että jaa, minkäslainen se sun viimesin eksäs oli? :)))

Vierailija
22/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, aivan turhaan ylireagointia ap. Miehillä välillä pikku virytyksiä, mutta ei niistä pidä suuttua.

-mies 33v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pynttäydyt vimpan päälle ja meet jättää sen! Mut älä huuda oo vaa tyly äläkä helvetissä anna sille anteeks.

Vierailija
24/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:25"]

Kysyin jo. Hän on kuulemma "puoli vuotta sitten eronnut". Voi huhhuh. Tekis kyllä mieli kysyä, että jaa, minkäslainen se sun viimesin eksäs oli? :)))

[/quote]

Siellä joku toinen mies jolla samat speksit kun omallasi, sinä jahtaat nyt haamua...

Vierailija
25/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:21"]

Rupea kyselee siltä muina miehinä sen parisuhteesta. Kysele että onko se naimisissa ja miks se on sitten siellä ettimässä seuraa. Esitä vaikka että itsekin oot parisuhteessa mutta syystä X kaipaat jotain muuta. Eipähän jää jossiteltavaa itelles kun kuulet mitä mies tarinoi.

[/quote]

[/quote]

Tottakai kysyt! Etkä mene nyt paikalle. Et tosiaankaan. Kypsyttele asiaa mielessäs. Ainakin tään yhden illan av:n vinkkien parissa. Muuten sua kaduttaa jos hätiköit liikaa. Vastaa miehelle tyyliin "Oon ihan samaa mieltä! Oon toiminnan naisia ;) Mutta just nyt en kerkee, oon salitreffit sopinu ystävämimmin kaa. Mut loppuviikosta?" Tai ton salijutun tilalle joku muu miehen suosima harrastus, varmasti jää koukkuun jos sama kiinnostuksenkohde löytyy.

Vierailija
26/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on hyvä neuvo, mutta minä varmaan paljastaisin heti tietoni ja kysyisin miksi hänen pitää hakea seuraa deittipalstoilta. Olisin liian huolissani miehen psyyken kestävyydestä jos totuus paljastuisi vasta treffeillä, olisihan se niin noloa. Miehesi voi tietysti olla erilainen kuin mitä minun käsitykseni miehistä on.Toisaalta voisit näytellä itsekkin hakeneesi seuraa deittipalstoilta ja yllättyä yhtälailla. Voimia sisko!

Vierailija
27/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:20"]

Sovi treffit mutta et mene paikalle. Silläaikaa kun mies odottaa olematonta treffiseuraa niin tee jotain ruokaa, laita itsesi kauniiksi, kynttilät palamaan jne. Kun mies tulee kotiin, tarjoat lohdutusillallisen pieleen menneiden treffien kunniaksi. Sanot vaikka että "tosi harmi että sun treffiseura ei saapunutkaan :( )

[/quote]

Tää oli tosi hyvä! Mies laittoi just mulle viestin tuolla deittipalstalla:
"Mielelläni näkisin piankin, vaikutat oikeesti mielenkiintoselta. ;) Työvuoro loppuu kasilta. Haluisitko lähteä yksillä käymään ihan nopeasti? Itse mielummin tapaan naisen nopeasti, näkee toimiiko kemiat muutenkin kuin kirjoittamisen tasolla..."

Sanonko et joo? Mennään vaan? Sitten valmistelen itteni helvetin hotiks ja jättämään ton mulkun. Tää kaikki tuli vaan niin äkkiä.... blaahh..!

[/quote]

Joo todellakin! Parempi hoitaa toi ero nimittäin kotona. Jossain julkisella paikalla kohtauksen järjästäminen on lähinnä noloa myös sulle..

Vierailija
28/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:26"]

[/quote]

Siellä joku toinen mies jolla samat speksit kun omallasi, sinä jahtaat nyt haamua...

[/quote]

No mäkin toivoin samaa jo äsken, mutta se lähetti kuvan tyhmästä juntista naamastaan mun tekastuun sähköpostiin. Mä sanoin et laitan omani myöhemmin. Eniten pettynyt oon mieheni TYHMYYTEEN. Noloa, että on noin tyhmä mies!

Vierailija
29/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajattelin nyt tällasta, että sanoisin, että nähdään ja pistäsin sen pösilön venaamaan tyhmän näkösenä jonkun juottolan kulmille. Sillä välin pistäsin vähän jotain ihastuttavaa romanttista safkaa ja mukavat tunnelmat tänne ja itteni ihanaks naiseks ja oottaisin et mies luovuttaa ja tulee häntä koipien välissä himaan. Sitten voin lohduttaa, että nyyh ja yyh, eikö se sun nettideittis tullutkaan? Anna kun annan lohtua, tai sit vittu en ku nyt JUTELLAAN.

Vierailija
30/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel u!:(

Vierailija
31/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:33"]Siis ajattelin nyt tällasta, että sanoisin, että nähdään ja pistäsin sen pösilön venaamaan tyhmän näkösenä jonkun juottolan kulmille. Sillä välin pistäsin vähän jotain ihastuttavaa romanttista safkaa ja mukavat tunnelmat tänne ja itteni ihanaks naiseks ja oottaisin et mies luovuttaa ja tulee häntä koipien välissä himaan. Sitten voin lohduttaa, että nyyh ja yyh, eikö se sun nettideittis tullutkaan? Anna kun annan lohtua, tai sit vittu en ku nyt JUTELLAAN.

[/quote]

Mistä te tossa vaiheessa enää juttelette? Mies ei ainakaan mitään rehellistä sulle enää kerro. Tossa vaiheessa vaan lusikat jakoon heti.

Vierailija
32/522 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää juttu päätty? Paniko ap:n mies sitä ap:n kaveria?

Pikku vinkki jos jatkossa haluat tehdä oikeasti hyvän provon ja välttyä feikki-alkuperäisiltä kirjoittelijoilta: rekisteröi itelles nimimerkki... menee paremmin läpi provot kun ei oo kolmeekymmentä tyyppiä kirjoittelemassa "ap:na". :D

Tunnustan, alkuun otin minäkin tämän todesta. Pisteet hyvästä alusta! Loppu vähän lässähti.

Vierailija
33/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:34"]

I feel u!:(

[/quote]

Tuota käytetään esimerkiksi jos nainen tuntee miehen seisokin. Ehkä yritit sanoa I feel for you. Mutta jos se on vaikeaa, sanoisitko vaikka suomeksi - ei mene niin noloksi sitten ja viestikin saapuu perille.

Vierailija
34/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:26"]

[/quote]

[/quote]

No mäkin toivoin samaa jo äsken, mutta se lähetti kuvan tyhmästä juntista naamastaan mun tekastuun sähköpostiin. Mä sanoin et laitan omani myöhemmin. Eniten pettynyt oon mieheni TYHMYYTEEN. Noloa, että on noin tyhmä mies!

[/quote]

Haha älä välitä, mun ex mies teki ihan saman. Kaikenlisäksi sillä oli treffi ilmossa MUN ottama kuva :D mä jätin sen kusipään ihan vaan ilmoittamalla, että en asu saman katon alla nettideittailijamiehen kanssa. Mies tajusi heti, oli nolona ja pyyteli anteeksi. En halunnut kuulla tarkemmin miehen nettideittiurasta, joten en tiedä pettikö mua fyysisesti. Miehen passitin johonkin muualle asumaan, etsin itselle ja lapselle uuden kodin ja 2vk päästä muutettiin pois ja mies palasi vanhaan kotiin asumaan. Nyt 3v myöhemmin sillä on itseäön 15v nuorempi, eli siis 21v tyttöystävä... mä sentään löysin sittemmin huomattavasti exää paremman, komeamman, ihanamman ja paremmin toimeentulevan uuden kumppanin :)

Vierailija
35/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten huvittavaa, miten saa surkean elämänsä käännettyä mitä seksikkäimmäks puheissansa:
"Olen johtotehtävissä, alaisia vajaa parikymmentä." - ööh säälittävän pikkuprojektin projektipäällikkö, hyvä kun työkavereitakaan tota pariakymmentä.

"Olen seikkailunhaluinen ja spontaani." - joo se kieltämättä on aika villiä heittäytymistä, kun joskus saan sut kaljan äärestä revittyä mukaan ruokakauppaan.

"Vapaa-ajalla lähinnä urheilen..." - tähän en jaksa edes nauraa. Just viime viikolla oli tappelu, että älytöntä maksaa kalliista salijäsenyydestä kun äijä ei kävele sen ohikaan enempää ku kerran kuussa.

Samalla kun vähän sydäntä särkee niin pakko myöntää, että vähän on saanut myös nauraakin. ap

Vierailija
36/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele nyt ihmeessä siltä vielä jotain syitä kun tuskin muuten saat mitään aitoa siltä kuulla! Aika kurja temppu kyllä mieheltä. Ja ajatella että pettää sua, ja sun ittes kanssa. Koska kuulostat mielenkiintoiselta. Todella nurinkurista. Menisin kyllä itse sinne treffeille sun tilanteessa, ja jättäisin sitten.

Ootteko muuta jutellu siellä tsätissä vielä??

Vierailija
37/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:33"]Siis ajattelin nyt tällasta, että sanoisin, että nähdään ja pistäsin sen pösilön venaamaan tyhmän näkösenä jonkun juottolan kulmille. Sillä välin pistäsin vähän jotain ihastuttavaa romanttista safkaa ja mukavat tunnelmat tänne ja itteni ihanaks naiseks ja oottaisin et mies luovuttaa ja tulee häntä koipien välissä himaan. Sitten voin lohduttaa, että nyyh ja yyh, eikö se sun nettideittis tullutkaan? Anna kun annan lohtua, tai sit vittu en ku nyt JUTELLAAN.

[/quote]

Mistä te tossa vaiheessa enää juttelette? Mies ei ainakaan mitään rehellistä sulle enää kerro. Tossa vaiheessa vaan lusikat jakoon heti.

[/quote]

No joo, totta. Se päätös on tässä kyllä kypsynyt. Ihan huvittaa, miten voi tulla kuvittava olo kun oma mies heittää jotain "härskiä läppää", yöhhh... kiusallista.... ap

Vierailija
38/522 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:08"]

Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!

[/quote]

Tämähän on aivan askaa, koko juttu. Minäkin käyn muutamalla treffipalstalla, "anonyymillä" sähköpostiosoitteella, päivittäin etsiskelemässä ukkoani, koska tiedän, että siellä hän majailee:)

Vierailija
39/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, aivan turhaan ylireagointia ap. Miehillä välillä pikku virytyksiä, mutta ei niistä pidä suuttua.

-mies 33v-

[/quote]

Kyllä se loukkaa jos hakemalla hakee ulkopuolista seuraa. Yhdestä miehestä kun ei oikein riitä kuin yhdelle naiselle, vaikka ois minkälainen libido - parisuhde kun on muutakin kuin seksiä. Asia on toinen jos yhdessä on sovittu että muut suhteet on sallittuja. Selän takana puuhailu tässä se kipukohta on.

Vierailija
40/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran kysyn samaa. Miten sinä tai kukaan muukaan voi löytää jonkun tutun nettideitti ilmon? Ihan sama mitä tietoja siihen on laitettu. Mä en löydä edes omaani. =)